eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Warszawa: ZP/G/62/07
Numer ogłoszenia: 209802 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Warszawie, Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407183, fax 022 4405042.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sąd i Trybunały.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/G/62/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona siedziby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Piasecznie przy ul. Kościuszki, a także na zlecenie konwojowanie dokumentów niejawnych oraz wartości pieniężnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 9 listopada 2007 r. do godz. 10.00. Nie wniesienie wadium w tym terminie powoduje wykluczenie z postępowania. Wadium ustala się w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Sądu Okręgowego w Warszawie BPH S.A. XIX O Warszawa nr konta: 09 1060 0076 0000 3300 0013 5227 z adnotacją Wadium - ZP/G/62/07 Ochrona siedziby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Piasecznie przy ul. Kościuszki oraz konwojowanie wartości pieniężnych i przesyłek zawierających informacje niejawne. Dowodem wniesienia wadium będzie odcinek polecenia dokonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkową, nieodwołalną możliwość ściągnięcia go na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji. W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, wykonawca powinien przedłożyć pismo będące poręczeniem banku lub poręczeniem spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawione przez poręczyciela, zawierające informację o udzieleniu poręczenia na kwotę wymienioną w pkt 3, stanowiące zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Okręgowego w Warszawie, w przetargu nieograniczonym na ochronę siedziby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Piasecznie przy ul. Kościuszki oraz konwojowanie wartości pieniężnych i przesyłek zawierających informacje niejawne - nr ZP/G/62/07. 9) W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych wykonawca powinien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, na kwotę wymienioną w pkt 3, zawierającą informację, iż udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Okręgowego w Warszawie, w przetargu nieograniczonym na ochronę siedziby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Piasecznie przy ul. Kościuszki oraz konwojowanie wartości pieniężnych i przesyłek zawierających informacje niejawne - nr ZP/G/62/07. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych wykonawca powinien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez firmę ubezpieczeniową, na kwotę wymienioną w pkt 3, zawierającą informację, iż udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Okręgowego w Warszawie, w przetargu nieograniczonym na ochronę siedziby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Piasecznie przy ul. Kościuszki oraz konwojowanie wartości pieniężnych i przesyłek zawierających informacje niejawne - nr ZP/G/62/07. 11) W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca powinien przedłożyć poręczenie odpowiednich podmiotów, wystawione przez poręczyciela, zawierające informację o udzieleniu poręczenia na kwotę wymienioną w pkt 3, stanowiące zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Okręgowego w Warszawie, w przetargu nieograniczonym na ochronę siedziby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Piasecznie przy ul. Kościuszki oraz konwojowanie wartości pieniężnych i przesyłek zawierających informacje niejawne - nr ZP/G/62/07. Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa, jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności - w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi wykonawca. 2. Zwrot i zajęcie wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wykonawcy, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wskazany przez wykonawcę. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 3)Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po złożeniu wniosku przez wykonawcę: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 4)Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5)W formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy wskazać numer rachunku, na który zamawiający dokona przelewu wadium w przypadku jego zwolnienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu 1)O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy składający ważną ofertę, którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (posiadają ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia aktualną w okresie listopad 2007r. - grudzień 2008r.), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto: e)w okresie ostatnich trzech lat (tj. listopad 2004 r.- listopad 2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie zrealizowali lub realizują co najmniej 2 usługi porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna zrealizowane lub realizowane w okresie ostatnich 3 lat dwie usługi, o wartości minimum 350. 000,00 zł brutto każda i przedmiocie zamówienia porównywalnym jak w niniejszym zamówieniu - świadczenie na podstawie jednej umowy usługi ochrony obiektów użyteczności publicznej w okresie 12 miesięcy. Zamawiający do porównania przyjmie takie zrealizowane lub realizowane zamówienia, dla których określone są: charakter obiektu, wartość usługi, przedmiot, data rozpoczęcia i ewentualnie zakończenia, odbiorca. Spełnienie warunku porównywalności wymaga bezwzględnego spełnienia łącznie wymienionych przesłanek, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający przez usługę porównywalną rozumie zrealizowanie bądź realizowanie takiej usługi, której czas realizacji na podstawie jednej umowy musi wynosić minimum 12 miesięcy. W przypadku usług rozpoczętych, ale nie zakończonych okres dotychczasowej realizacji usługi wynosi minimum 12 miesięcy. W przypadku, gdy realizacja usługi nie dotyczy jedynie świadczenia usługi ochrony obiektów użyteczności publicznej w okresie 12 miesięcy i z przedstawionych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi nie wynika jej wartość w wartości całego zamówienia, należy w wykazie wskazać wartość realizacji całej usługi z wyszczególnieniem wartości usług w zakresie świadczenia usługi ochrony obiektów użyteczności publicznej w okresie 12 miesięcy (minimum 350.000,00 zł brutto); f)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (tj. listopad 2007r. - grudzień 2008r.), a w przypadku polisy zawartej na krótszy okres czasu lub niższą wartość, wykonawca musi do oferty załączyć oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu zamówienia lub o zwiększeniu wartości ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty wymaganej przez zamawiającego; g)skierują do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 15 osób. Osoby te muszą spełniać następujące warunki: nie karane, posiadające, aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia (co najmniej 3 pracowników), a także licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia (co najmniej 12 pracowników), wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego określone w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Osoby, które będą realizować przedmiot zamówienia muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne, zgodne ze wzorem zawartym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lutego 1999 r. w sprawie wzoru poświadczenia bezpieczeństwa oraz wzoru odmowy wydania poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 18, poz. 165 z późn. zm.) i opatrzone: pieczęcią z nazwą jednostki organizacyjnej wydającej poświadczenie (w górnym lewym rogu) i imienną pieczątką pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (w prawym dolnym rogu), ważne w okresie wykonywania umowy (październik 2007 r. - grudzień 2008 r.). Osoby, które zostaną skierowane do konwojowania przesyłek zawierających informacje niejawne stanowiące tajemnicę państwową, a także wartości pieniężnych poza miejscowość będącą siedzibą Sądu, posiadać muszą dopuszczenie do posiadania broni palnej bojowej, zgodnie z ustawą z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 52, poz. 525 z późn. zm.) (co najmniej 2 pracowników); h)dysponują pojazdem spełniającym wymogi określone w § 10 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 r. w sprawie trybu i sposobu przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne (Dz. U. Nr 200, poz. 1650) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakimi powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858 z późn. zm.); i)dysponują grupą interwencyjną. 2)Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia przez wykonawcę podwykonawców do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 3)Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności zostaną ocenione oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym. 5)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki, wykonawca zobowiązany jest doł¬ą¬czyć do oferty wskazane poniżej dokumenty, określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden¬cji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualna i ważna kopia koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) o ochronie osób i mienia; e)wykaz co najmniej dwóch usług, z podaniem charakteru obiektu, wartości usługi, przedmiotu, daty rozpoczęcia i ewentualnie zakończenia, odbiorcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane, bądź są wykonywane należycie w okresie co najmniej 12 miesięcy każda - Załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; f)wykaz osób, które Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu wraz z kserokopią dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia; g)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 zł w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (tj. listopad 2007r. - grudzień 2008r.), a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia i/lub niższej wartości ubezpieczenia oświadczenie o zobowiązaniu się do jego przedłużenia lub podwyższenia; h)wykaz pojazdów, jakimi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wymagane jest złożenie dowodu wniesienia wadium. 4)Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda zapisana strona). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczy¬tel¬na lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może spraw¬dzić jej prawdziwości w inny sposób. 5)Zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 3.Oferty wspólne 1)Dopuszczalne jest składanie ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. 2) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Razem z ofertą musi zostać złożone aktualne pełnomocnictwo, oryginał lub notarialnie poświadczona kopia, dla ustanowionego pełnomocnika, określające: którego postępowania dotyczy, kogo ustanawia pełnomocnikiem, jakie podmioty ubiegają się wspólnie o zamówieniem jaki jest zakres umocowania (reprezentowanie w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz przez ustanowionego pełnomocnika, pod rygorem nieważności. Pełnomocnictwo musi spełniać warunki określone w Rozdziale III. ust. 2 pkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy. W związku z tym, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a - d wymagane jest złożenie dokumentów: określonych w ust. 2 pkt 1 lit. a - c oraz pkt 2 przez każdego z wykonawców występujących wspólnie; pozostałe dokumenty wymienione w ust. 2 wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 5) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana zamawiający może przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Oferty składane przez podmioty posiadające siedzibę poza granicami kraju 1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. a,c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wszelkie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt 1 - 2, składane są w formie określonej w ust. 2 pkt 4. 4)Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Do tłumaczeń stosuje się zasady opisane w ust. 2 pkt 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Warszawie Referat ds. Zamówień Publicznych 00 - 898 Warszawa, Al. Solidarności 127, pok. 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Warszawie Referat ds. Zamówień Publicznych 00 - 898 Warszawa, Al. Solidarności 127, pok. 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.