eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Gdańsk: Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych
Numer ogłoszenia: 209657 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325024 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 3 sztuk fabrycznie nowych (nieużywanych) samochodów osobowych typu sedan, posiadających świadectwo homologacji, które spełniają następujące wymagania:
1. rok produkcji - 2011,2012
2. nadwozie - limuzyna sedan, czterodrzwiowe, możliwość przewozu 5 osób
3. kolor nadwozia - metaliczny czarny, ciemno szary, grafitowy
4. długość samochodu -max 5000 mm
5. rozstaw osi - min.2710 mm
6. przestrzeń nad głową z tyłu pojazdu min. 930 mm
7. silnik wysokoprężny - min. 160 KM
8. napęd na 4 koła
9. pojemność bagażnika - min. 450 l
10. średnie zużycie paliwa - do 6,4 l/100 km
11. Wartość emisji CO2 w cyklu łączonym( wartość uśredniona) w g/km max- 163
12. Wartość emisji tlenków azotu max - 145 mg/km
13. Wartość emisji cząstek stałych max - 0,06 mg/km
14. układ kierowniczy ze wspomaganiem
15. czujnik parkowania tył i przód
16. czujnik deszczu
17. poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera
18. boczne poduszki powietrzne z przodu
19. poduszka chroniąca kolana kierowcy
20. kurtyny powietrzne
21. egulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach
22. fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości
23. światła przeciwmgielne przednie
24. elektroniczna klimatyzacja dwustrefowa
25. sygnalizacja niezapiętych pasów
26. fabryczny radioodtwarzacz z CD + MP3
27. instalacja audio
28. dodatkowe gniazdo zasilające 12V w tylnej części kabiny
29. elektrycznie sterowane szyby przód i tył
30. elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
31. reflektory Bi- ksenonowe
32. zdalnie sterowany centralny zamek
33. obręcze kół ze stopów lekkich
34. ESP (z ABS, DSR, EBV, HBA, MSR, ASR, ELD, ACS)
35. tempomat
ABS - Układ przeciwblokujący hamulców; elektroniczny system bezpieczeństwa zapobiegający blokowaniu się kół pojazdu podczas manewrów gwałtownego hamowania. Istota działania systemu ABS polega na optymalnym i nieustannym zapewnianiu kołom kontaktu z nawierzchnią drogi w celu zapewnienia autu jak najlepszej trakcji. Koła samochodu pozbawionego ABS-u w momencie nagłego hamowania ulegały zablokowaniu, co skutkowało brakiem sterowności pojazdu (zablokowane koła przednie nie były w stanie przenosić na jezdnię instrukcji płynących z koła kierownicy). Rozwiązaniem było hamowanie pulsacyjne (trudne w realizacji w sytuacji stresowej). System ABS rozwiązał problem - sprawił, że podczas nagłego hamowania koła nie ulegają zablokowaniu, a co za tym idzie, kierujący może zmieniać tor ruchu pojazdu (tym samym jest w stanie jednocześnie hamować i omijać przeszkodę).
DSR - jest to system podpowiedzi ruchu kierowcy. System ten w razie potrzeby potrafi wykonać lekki manewr kierownicą kontrolujący moment obrotowy samochodu występujący w czasie poślizgu. W sytuacji hamowania na nawierzchni o różnej przyczepności (np. prawe koła na lodzie a lewe na śniegu) wystąpi tendencja do obrócenia pojazdu. ESP w takiej sytuacji odpowiednio skoryguje siły hamowania kół co może wydłużyć drogę hamowania. DSR dzięki skontrolowaniu toru jazdy kierownicą może uzyskać krótszą drogę hamowania niż przy użyciu samego ESP. DSR wykorzystuje do sterowania kierownicą silnik wspomagania kierownicy a do detekcji momentu obrotowego wykorzystuje system ESP.
EBV - Elektroniczny korektor siły hamowania; z uwagi na różne obciążenia osi pojazdu podczas manewrów hamowania, dozowana siła dostarczania do poszczególnych kół pojazdu także musi być zróżnicowana, by nie doprowadzić do niekontrolowanego poślizgu któregokolwiek z kół. W tym celu stosuje się specjalne oprogramowanie, współpracujące ze sterownikiem ABS, które dba o prawidłowy rozkład siły hamowania w całym układzie hamulcowym. Patrz ESD - Electronic Brakeforce Distribution.
HBA - System wspomagania nagłego hamowania; patrz Asystent Hamowania.
MSR - System optymalizacji przyczepności kół napędowych podczas hamowania silnikiem; moduł dodatkowy układu kontroli trakcji nadzorujący przyczepność kół osi napędowej podczas manewrów hamowania (redukcji biegów) przy zjeździe ze śliskich wzniesień.
ASR - System kontroli trakcji (zapobiegający poślizgowi kół podczas zwiększania prędkości) odpowiedzialny za efektywne przenoszenie momentu obrotowego silnika na koła osi napędowej podczas manewrów ruszania lub przyspieszania na nawierzchni o ograniczonej przyczepności. /system w swoim działaniu korzysta m.in. z informacji przekazywanych przez czujniki ABS. W razie wykrycia poślizgu któregokolwiek z kół napędowych( system porównuje prędkość obracania się wszystkich kół), wkracza do akcji podejmuje działania zmierzające do zminimalizowania uślizgu kół (sterowanie mocą silnika poprzez przepustnicę). Patrz ASC - Acceleration Slip Control, TCS - Traction COntrol System.
ELD - Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego; jeden z systemów kontroli trakcji, działający podobnie do mechanizmu blokady układu różnicowego. Istotą działania systemu ELD jest zapewnienie optymalnego przekazywania momentu obrotowego na napędzanie koła. Jeśli system wykryje poślizg któregokolwiek z kół napędowych (w oparciu o dane o prędkościach obracania się kół z czujników ABS), wówczas wyhamowuje to koło, by zapobiec niebezpiecznemu poślizgowi auta. Patrz ABD (Automatic Bloking of Differentia) - Automatyczna blokada mechanizmu różnicowego. Blokada mechanizmu różnicowego.
ACS - System pokolizyjny. Na układ składa się szereg czujników, m.in. zgniotu, które w przypadku wykrycia kolizji auta automatycznie uwalniają szereg reakcji (odblokowanie zamka centralnego drzwi, włączenie oświetlenia wewnętrznego oraz świateł awaryjnych, odcięcie dopływu paliwa) mających na celu zabezpieczyć poszkodowanych w wypadku przed dalszymi obrażeniami ( pożar) oraz ułatwić osobom przybyłym na miejsce zdarzenia udzielenie pierwszej pomocy.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia:
a. min. 24 miesięcznej gwarancji na sprawne działanie samochodu,
b. min. 36 miesięcznej gwarancji na powłokę lakierniczą,
c. min. 12 letniej gwarancji na antykorozyjną perforację nadwozia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZIMNY Auto Sp. z o.o., ul. Wójtowska 7/9, 93-020 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 304878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 321546,60

  • Oferta z najniższą ceną: 321546,60 / Oferta z najwyższą ceną: 338391,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.