eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa Fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Kętrzyn: Dostawa Fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
Numer ogłoszenia: 20950 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o. , Plac Słowiański 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7513805, faks 089 7513812.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnik.ketrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka z o. o. Gminy Miejskiej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej kołowej z silnikiem spalinowym spełniającym europejskie normy spalania ,mogącej poruszać się po drogach publicznych. Wyposażona w wysięgnik teleskopowy przystosowany do szybkiej zmiany wyposażenia - łyżka do materiałów sypkich, widły do palet. Dopuszcza się dostawę nowej ładowarki z datą produkcji przypadającą na drugą połowę roku 2009. Ładowarka teleskopowa musi spełniać następujące parametry techniczne: silnik wysokoprężny, turboładowany, czterocylindrowy o mocy min. 100 KM napęd na obie osie 4x4 skrzynia biegów typu Powershift pozwalająca na płynną zmianę biegów pod obciążeniem, 4 biegi w przód i cztery w tył lub rozwiązania równoważne sterowanie ramieniem za pomocą pojedyńczego joysticka obie osie skrętne, min. 3 tryby sterowania kołami cztery koła równe z ogumieniem o rozmiarze min. 17,5 LR24 szybkozłącze ładowarkowe mechaniczne lub hydrauliczne układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą lub wielotłoczkową o przepływie min. 80l/min. Ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym min. 250 bar kabina wyposażona w ogrzewanie, wentylator, regulowane dysze nawiewu,regulowany fotel operatora, otwieraną tylną szybę z wycieraczką, 2 lusterka wsteczne, spryskiwacze na szybie przedniej i tylnej, rolety na szybie ,oświetlenie robocze. oświetlenie- reflektory robocze, światła cofania z sygnalizacją dźwiękową, światła stop, światła drogowe + światło ostrzegawcze pomarańczowe kogut udźwig maksymalny min. 3100kg maksymalna wysokość podnoszenia ładunku min. 6,9 m udźwig na maksymalnym zasięgu min. 1000 kg udźwig na maksymalnej wysokości min. 2000kg dodatkowa dwukierunkowa instalacja hydrauliczna do obsługi osprzętów zaczep do przyczep łyżka pojemnościowa min. 2,5 m3 widły do palet pojemność zbiornika paliwa min. 120 l wskaźnik przeciążenia ramienia Wymagania pozostałe: 1.Urządzenie musi być fabrycznie nowe, ma odpowiadać warunkom użytkowym i techniczno- eksploatacyjnym oraz przepisom BHP. 2.Gwarancja min. 2 lata lub 3 500 motogodzin liczone od daty odbioru końcowego. W okresie gwarancji koszty związane z przeglądami serwisowymi, naprawami, częściami zamiennymi i materiałami eksploatacyjnymi za wyjątkiem oleju napędowego, płynów i innych materiałów smarowniczych ,ponosi Wykonawca. 3.W przypadku awarii czas reakcji serwisu max. 2 dni od momentu zgłoszenia. 4.Usunięcie zgłoszonej usterki w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia 5. Szkolenie z obsługi i nadzoru na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca z urządzeniem dostarczy: - książka lub karta gwarancyjna w języku polskim -homologacja,certyfikat CE, atest lub deklaracja zgodności -instrukcja obsługi w j. polskim -katalog części w j. polskim -schemat elektryczny i hydrauliczny z opisem w j. polskim -wykaz punktów sprzedaży części zamiennych do urządzenia 7. przeszkolenie personelu Zamawiającego - co najmniej 2 operatorów na bazie Zamawiającego w Kętrzynie przy ul. Budowlanej. 8. Po okresie gwarancyjnym Wykonawca przez okres co najmniej 5 lat od daty dostawy urządzenia zapewni odpłatną dostawę części zamiennych 9. serwis w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. e) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę ładowarki o porównywalnych parametrach z przedmiotem zamówienia . 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków- zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) podpisane oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. c) aktualne zaświadczenie z Urzędu skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z podatkami i obowiązującymi składkami. d)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6 b SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. f)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie , w tym ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika ; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. g) szczegółowy opis techniczny oferowanej ładowarki ze zdjęciami. h) wykaz zrealizowanych zamówień - przynajmniej 1 dostawa ładowarki o porównywalnych parametrach jak przedmiot zamówienia oraz potwierdzenie należytego wykonania zamówienia ( referencje)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalnik.ketrzyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGK KOMUNALNIK Sp. z o.o. 11-400 Kętrzyn ul. Plac Słowiański 2 - sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 10:00, miejsce: PGK KOMUNALNIK Sp. z o.o. 11-400 Kętrzyn ul. Plac Słowiański 2 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.