eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceRemont dachu i attyki budynku głównego w Szpitalu Nr 1



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Mysłowice: Remont dachu i attyki budynku głównego w Szpitalu Nr 1
Numer ogłoszenia: 209506 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Nr 1 im. św. Karola Boromeusza , ul. Mikołowska 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2220520, 317440, fax. 032 2221609.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.szpital1myslowice.gop.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu i attyki budynku głównego w Szpitalu Nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych obejmuje: - naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną - jednokrotne pokrycie papą podkładową - naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną - jednokrotne pokrycie papa wierzchniego krycia - obrobienie okienek typu bawole oko/z blachy cynkowej - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - kominy - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - blachy okapowe - rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku - świetliki i klapy dymowe o pow. 1.0 - 1.5 m2 - wykonanie i montaż obróbek blacharskich włazu dachowego z klapą włącznie, z kołnierzem z blachy cynkowej, przy pokryciu dachu papą lub dachówką płaską -wykonanie i montaż kołnierzy kominów wraz z opaskami kominowymi z blachy cynkowej przy kryciu dachu blachą i papą - naprawa pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej, polegająca na wycięciu i wstawieniu opow. do 1.00 m2 - wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie narożne lub koszowe - wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie zwykłe i kleszcze - wymiana deskowania z desek o grub. 25 mm na styk - odgrzybianie bali lub krawędziaków przez dwukrotne powlekanie powierzchni- m2 do 10 m2 preparatami solowymi metodą smarowania - odgrzybianie bali lub krawędziaków przez powlekanie powierzchni do 10 m2 preparatami solowymi metodą smarowania - każde następne - odgrzybianie desek lub płyt przez dwukrotne powlekanie powierzchni ponad 10 m2 preparatami solowymi metodą smarowania - odgrzybianie desek lub płyt przez powlekanie powierzchni ponad 10 m2 preparatami solowymi metodą smarowania - każde następne - przewody wentylacyjne z blachy stalowej, wyciągnięcie ponad dach - daszki ochronne ciągłe, wolnostojące nad przejściami dla pieszych o konstrukcji drewnianej - rusztowania zewnętrzne rurowe o wys. do 25 m - wywiezienie samochodami skrzyniowymi gruzu z rozbieranych konstrukcji na odległość do 1 km - wywiezienie samochodami skrzyniowymi gruzu z rozbieranych konstrukcji za każdy nast. 1 km 3.2. naprawa attyki budynek główny w części południowo-wschodniej- roboty przygotowawcze - rusztowania zewnętrzne rurowe o wysok. do 25 m - wykonanie rusztowania przy kominach o obw. ponad 5 m - analogia rusztowania wzdłuż tylnej strony ścian szczytowych - wykonanie zastaw zabezpieczających na dachu - wykonanie poziomych pomostów na dachu - wykonanie daszków zabezpieczających - praca rusztowań - wykonanie płyt pomostowych o wym. 2,0 x 0,63 m - dla wykonania prac murarskich i konserwatorskich - wstępne odczyszczenie powierzchni - kamień porowaty, piaskowiec - mycie powierzchni roztworami detergentów bez względu na ilość powtórzeń - kamień porowaty, piaskowiec - oczyszczenie powierzchni metodami chemicznymi bez względu na ilość powtórzeń wraz z doczyszczeniem mechanicznym - kamień porowaty, piaskowiec - usuwanie z powierzchni kamienia mchów, porostów i glonów - kamień porowaty, piaskowiec -. zniszczenie żywotności mikroorganizmów w porach kamienia metodą chemiczną (dezynsekcja) - kamień porowaty, piaskowiec - roboty rozbiórkowe - ręczne wykucie z muru wsporników, kratek wentylacyjnych, końców balustrad itp. - wykucie zastrzałów i kotew stalowych - roboty renowacyjne - uzupełnienie i naprawa ścian z cegły budowlanej o pow. do 3 m2, o gr. 1/ 2-1cegły na zaprawie cementowo-wapiennej - naprawa pęknięć o gł. przeszycia 1 1/2 cegły w murach z cegły gotyckiej - naprawa pęknięć w murach z cegły budowlanej - wykucie uszkodzonych cegieł i wstawienie nowych, 3 cegły w jednym miejscu - naprawa pęknięć w murach z cegły budowlanej - skucie wierzchniej warstwy i wstawienie nowych cegieł na powierzchni do 0,25 m2 - wykonanie iniekcji cementowej ściany attyki - wykucie otworów o powierzchni do 0,05 m2 na śruby w fundamentach murowanych o głębokości do 40 cm - pod kotwy i pręty sztywne łączące ściany szczytowe z kalenicą - osadzenie śrub fundamentowych w gotowych otworach o głębokości do 40cm - zestaw 4 śrub pod kotwy i pręty sztywne łączące ściany szczytowe z kalenicą - zalanie otworów kotwicznych o głębokości do 40 cm - ustawienie na dachu zastaw zabezpieczających wys. 0,5 m dachu z rozebraniem - ułożenie na dachu pomostów poziomych do transportu materiałów z rozebraniem - ułożenie na dachu pochyłych schodni z rozebraniem - kotwy chemiczne HILTI - rozebranie obróbek murów ogniowych, okspów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - renowacja wierzchniej pow. attyki - wykonanie i montaż zastrzałów łączących attykę z kalenicą - wazy gładkieo wys. do 75 cm - wykonanie odlewów cementowych - analogia, odtworzenie elementów zdobniczych - wazy gładkieo wys. do 75 cm - demontaż starych elementów i montaż nowych odlewów cementowych - impregnacja attyki preparatem ASOLIN-WS - dwukrotne malowanie preparatem ASOCRET-OS attyki - wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy cynkowej murów ogniowych przy kryciu dachu blachą oraz obróbki przypołaciowe dachu. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem rzeczowym oraz przedmiarem robót - zał. nr 7 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 5.1.1. w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt 1 uPzp, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.1.2. w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt 1 uPzp, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania tj. wykażą, iż: 5.1.2.1. wykonali minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. w zakresie remontów i budowy budynków o wartości ( netto ) nie mniejszej niż 190.000, 00 zł. ( słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 5.1.2.2. dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej ( kierownik budowy ), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą zaświadczenie wydane przez tą izbę z określonym w nim terminem ważności, 5.1.3. w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt 3 uPzp, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą: 5.1.3.1. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 200.000,00 zł. ( słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ) 5.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt. 5.1 nastąpi na postawie załączonych do oferty: oświadczenia ( zał. nr 1 do siwz lub zał. nr 1A do siwz) oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6, wg formuły: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 6.1. Na podstawie art, 44 uPzp Wykonawca składa wraz z ofertą :oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr1 do siwz ) oraz 6.1.1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 następujący dokument: 6.1.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony /ne/ /nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.2. w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane są następujące dokumenty: 6.1.2.1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 2 do siwz) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 6.1.2.2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz przepisami o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, 6.1.3. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujący dokument: 6.1.3.1 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.1.3.2 aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganie z uiszczaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 6.2.1. składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1A do siwz), 6.2.2. oddzielnie wskazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, - na potwierdzenie w/w warunku każdy z Wykonawców, z osobna składa dokument, o którym mowa w ppkt 6.1.1., 6.2.3. wspólnie wykazują, iż: 6.2.3.1. posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt 6.1.2., - dla oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 5 ppkt 5.1.2.1. i ppkt 5.1.2.2. sumowaniu podlega doświadczenie oraz potencjał kadrowy w/w Wykonawców, - 6.2.3.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy wspólnie przedkładają dokument, o którym mowa w ppkt 6.1.3., - dla oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 5 ppkt 5.1.3.1. sumowaniu podlega potencjał ekonomiczny i finansowy w/w Wykonawców, - w przypadku złożenia oferty przez wspólników spółki cywilnej dokument, o którym mowa w pkt 6.1.3. ppkt 6.1.3.1. musi być wystawiony na wspólnika/ów/ spółki cywilnej. 6.2.4. obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby/uprawnioną/e/ do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielanie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 6.1.1.1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 6.4. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3,. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Zapisy, o których mowa w pkt 6.4 stosuje się odpowiednio: 6.6. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączeniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę / osoby / uprawnioną / e / do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem, z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 6.7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 1 do siwz lub zał. 1A do siwz ), wykaz robót budowlanych ( zał. nr 2 do siwz ) muszą być podpisane przez osobę /osoby/ uprawnioną /e/ do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 6.8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6, z zastrzeżeniem ppkt 6.2.4) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby / uprawnioną /e/ do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem, z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem, a w przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego, kwalifikowanego certyfikatu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital1.myslowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sp ZOZ Szpital Nr1 im. św. Karola Boromeusza ul. Mikołowska 1 w Mysłowicach Dział Metodyczno-Organizacyjny - dudynek administracji.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 09:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Nr 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.