eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninUDZIELENIE POŻYCZKI SAMODZIELNEMU PUBLICZNEMU ZESPOŁOWI ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNINIE W KWOCIE 2.600.000,00 ZŁ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Gostynin: UDZIELENIE POŻYCZKI SAMODZIELNEMU PUBLICZNEMU ZESPOŁOWI ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNINIE W KWOCIE 2.600.000,00 ZŁ
Numer ogłoszenia: 209494 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189370 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie, Gorzewo, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2352041 do 44, faks 024 2353225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE POŻYCZKI SAMODZIELNEMU PUBLICZNEMU ZESPOŁOWI ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNINIE W KWOCIE 2.600.000,00 ZŁ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia pożyczki Samodzielnemu Publicznemu Zespołowi Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie, Gorzewo, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin w kwocie 2.600.000,00 zł. 2. Kwota pożyczki zostanie wydana przez Wykonawcę w sześciu transzach: a) I transza w wysokości 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych, 00/100) w ciągu dwóch dni od zawarcia umowy; b) II transza w wysokości 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych, 00/100) do dnia 28.07.2010r.; c) III transza w wysokości 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych, 00/100) do dnia 26.08.2010r.; d) IV transza w wysokości 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych, 00/100) do dnia 28.09.2010 r.; e) V transza w wysokości 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych, 00/100) do dnia 27.10.2010r. f) VI transza w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100) do dnia 26.11.2010r. 3. Pożyczka zostanie spłacona w 24 miesięcznych ratach począwszy od dnia 31.10.2010 r. 4. Zamawiający zastrzega, że prowizja od uruchomionego kapitału nie może być wyższa niż 4%. 5. Termin spłaty wierzytelności (rat): kapitał oraz prowizja spłacana w ratach, miesięcznie do ostatniego dnia każdego miesiąca zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik Nr 7. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości wierzytelności wraz z ewentualnymi odsetkami, w tym przypadku Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat, prowizji z tego tytułu. 7. Oprocentowanie w okresie obowiązywania umowy: stała stopa procentowa liczona w stosunku rocznym od malejącego kapitału. 8. Termin spłaty odsetek: miesięcznie naliczane od wartości zaangażowanych środków pieniężnych począwszy od 31.07.2010 r. zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik Nr 7. 9. W okresie pierwszych 3 miesięcy (okres karencji) Zamawiający spłacać będzie jedynie odsetki. 10. Zabezpieczeniem transakcji jest weksel in blanco. 11. W przypadku braku spłaty kwoty pożyczki w terminie Zamawiający zapłaci odsetki od zadłużenia przeterminowanego w wysokości odsetek ustawowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAGELLAN Spółka Akcyjna, ul. Henryka Sienkiewicza nr 85/87, lok. 9 PIĘTRO, 90-057 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 645000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 566871,39

  • Oferta z najniższą ceną: 566871,39 / Oferta z najwyższą ceną: 566871,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.