Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Zawadzkie: Remont przepustów drogowych oraz konserwacji urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie
Numer ogłoszenia: 209372 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie, ul. Strzelecka 6, 47-120 Zawadzkie, woj. opolskie, tel. 077 4049656, fax 077 4049661.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/zawadzkie
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przepustów drogowych oraz konserwacji urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont przepustów drogowych remont i konserwacja urządzeń melioracyjnych polegający na mechanicznym odmuleniu istniejących rowów wraz z ręcznym rozplantowaniem powstałego urobku. Przetarg ogłasza się w zakresie niżej wymienionych zadań:
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Określa się następujące wysokości wadium: Zadanie nr 1 - 350 zł Zadanie nr 2 - 300 zł Zadanie nr 3 - 250 zł Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego odrzucona..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia); - dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zadania (koparko odmularki, koparki, pojazdy transportowe do przewozu materiałów sypkich); - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 20. 000 zł; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) Nie spełnienie warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. c) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. d) Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. e) wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy ( Zał. nr 2). b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. d)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.(załącznik nr 4) e)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. f ) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca (załącznik nr 5) g)dowód wpłacenia/wniesienia wadium Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/zawadzkie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Strzelecka 6 47-120 Zawadzkie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 08:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Zawadzkie Ul. Strzelecka 6 47-120 Zawadzkie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont przepustów drogowych oraz konserwacji urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont przepustów drogowych, polegający na wymianie uszkodzonych kręgów betonowych na nowe rury Vipro żelbetowe zbrojone II (uszkodzone rury należy wbudować w remontowany przepust), wykonanie przyczółków drewnianych ( wg załącznika) z drewna korowanego, utwardzenie nawierzchni na remontowanych przepustach przy użyciu kamienia wapiennego frakcji 0 - 63 mm na długości 6 mb, szerokości 4 m i minimalnej grubości 25cm. Remont w całości przy użyciu materiału wykonawcy. 1.Leśnictwo Krupski Młyn 2 szt średnica 40 cm, długość 5 mb 2.Leśnictwo Świerkle 1 szt średnica 80 cm, długość 5 mb 3. Leśnictwo Kolejka 2 szt średnica 40 cm długości 5 mb 1 szt średnicy 40 cm długości 7,5 mb 4.Leśnictwo Dębie 1 szt średnica 60 cm długość 5 mb 5.Leśnictwo Jaźwin 2 szt średnica 60 cm długość 5 mb 6. Leśnictwo Łaziska 1 szt średnica 80 cm długość 7,5 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.24.52-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont przepustów drogowych oraz konserwacji urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Konserwacja rowów melioracyjnych (odmulanie mechaniczne wraz z rozplantowaniem ręcznym namułu) w Leśnictwie Jaźwin, Dębie. Długość odmulanych rowów 3046 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.24.52-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont przepustów drogowych oraz konserwacji urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Konserwacja rowów melioracyjnych (odmulanie mechaniczne wraz z rozplantowaniem ręcznym namułu) w Leśnictwie Łaziska. Długość odmulanych rowów 2400 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.24.52-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja rowu R-37 (stare koryto Średzkiej Wody) oraz rowu r-u (Rokitnik)
- Konser. nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1 OD Kłodawa; ZAD 2 OD Drezdenko; ZAD 3 OD Sulęcin; ZAD 4 OD Ośno Lubuskie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 263 w m. Tarnówka
- BO - L13/04/XI - Boisko do koszykówki 3x3 na terenie Szkoły Podstawowej nr 40 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 19 w Katowicach
- Mechaniczne profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie gminy Mosina, jesień 2025 r."
- Naprawy i remonty w ramach bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Kobylanka.
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.