eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaDostosowanie pomieszczeń komory beechowej do potrzeb komory EMC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Zielonka: Dostosowanie pomieszczeń komory beechowej do potrzeb komory EMC
Numer ogłoszenia: 209358 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia , ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax. 022 7614446.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.witu.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń komory beechowej do potrzeb komory EMC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń komory bezechowej do potrzeb komory EMC. Szczegółowy zakres robót zawiera załączony kosztorys nakładczy (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z kosztorysem nakładczym, ustawą Prawo budowlane, aktualną wiedzą techniczną, a także z zachowaniem przepisów w zakresie bhp i ppoż.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zatrudnieni pracownicy Wykonawcy muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa osobowego na poziomie, co najmniej zastrzeżone lub złożyć oświadczenie o gotowości poddania się procedurom sprawdzającym. Kierownicy budowy i robót muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane, być aktualnie zrzeszonymi w Okręgowych Izbach Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca udzieli, co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. Podwykonawców będzie można zatrudnić za zgodą zamawiającego. W takim przypadku, przed opłaceniem faktury, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia dowodu zapłaty podwykonawcy za podzlecony zakres robót. Wykonawca przystąpi do usunięcia usterek w czasie pożądanym do 12 godzin (w dni robocze) od powiadomienia przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: -Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, -Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, -Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Inne podstawy wykluczenia Wykonawców: -Wykonawców, którzy nie akceptują ustaleń zawartych w SIWZ i załącznikach do SIWZ w tym w Istotnych postanowieniach umowy. Zamawiający odrzuca ofertę, która: -Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, -Jeśli w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, -Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Środowiskowe metody kosztorysowania robót budowlanych wg formuły uproszczonej, obejmujący cały przedmiot zamówienia, zawierający zbiorcze zestawienie kosztów ze stosownym podatkiem VAT. 2)Formularz ofertowy (oferta). 3)Parafowane przez Wykonawcę Istotne postanowienia umowy. 4)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 6)Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto do oferty Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 8)Wykaz osób, które przewidziane są do kierowania robotami przy realizacji zamówienia i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 9)Uprawnienia budowlane osób przewidzianych do kierowania robotami wraz zaświadczeniami, że są aktualnie zrzeszeni w Okręgowych Izbach Inżynierów Budownictwa i posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 10)Oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w istotnych postanowieniach umowy, 11)Wykaz osób upoważnionych do kontaktów. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, może spowodować odrzucenie oferty. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej -Oświadczenie o ustanowieniu wspólnego pełnomocnika. -Oferta winna zawierać dokumenty dotyczące firmy dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia; 05-220 Zielonka; ul. Wyszyńskiego 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria Ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.