eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziwnów › DOSTAWA MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW ORAZ DROBIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Dziwnów: DOSTAWA MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW ORAZ DROBIU
Numer ogłoszenia: 209291 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5018, ul. Dziwna, 72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4448300, fax 091 4448350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: adres e-mail: jw5018@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW ORAZ DROBIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, jego przetworów oraz drobiu takich jak:podgardle wędzone, wołowina B/K, żeberka, karkówka, schab, korpusy drobiowe, udka drobiowe, wędliny, kiełbasy, pasztety, konserwy mięsne, konserwy drobiowe. smalec, słonina

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.13.00.00 - Produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.00.00 - Produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., zwanej dalej Ustawą, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, oraz spełniają warunki stawiane w SIWZ. Dokumenty sprawdzane będą systemem zero-jedynkowym (spełnia, nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - należy przedstawić decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Inspekcji Weterynaryjnej) wyrażająca zgodę na podjęcie przez przedsiębiorcę produkcji lub obrotu artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów (Ustawa o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r.), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, 6. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - należy przedstawić certyfikat HACCP lub dokument równoważny (Ustawa o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r.). Dopuszcza się również złożenie samego oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie wymogów w (Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r.) 7. jeżeli przedstawiona przez państwa oferta będzie zawierała części niejawne dot. tajemnicy handlowej wyszczególnić, co nie może być ukazane innym oferentom w załączonym formularzu oferty (ZAŁĄCZNIK NR 2), treść objęta tajemnicą winna być dodatkowo zabezpieczona (umieszczona w oznaczonej kopercie), 8. oferta cenowa wg załączonego formularza (ZAŁĄCZNIK NR 1), 9.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.MW.MIL.PL

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 5018 ul. Dziwna 1 72-420 Dziwnów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 11:30, miejsce: kancelaria nr 13 (parter) sztabu Jednostki Wojskowej 5018 w Dziwnowie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.