eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczInstalowanie znaków drogowych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW - Toruń w 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Bydgoszcz: Instalowanie znaków drogowych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW - Toruń w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 209284 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, faks (052) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalowanie znaków drogowych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW - Toruń w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: instalacje oznakowania pionowego i słupków prowadzących na drogach wojewódzkich nr - 550; 551; 554; - droga wojewódzka nr 550 - Chełmno - Unisław w km 0+000 - 25+263 - droga wojewódzka nr 551 - Strzyżawa - Orzechowo w km 17+500 - 50+046 - droga wojewódzka nr 554 - Orzechowo - Kowalewo Pom. w km 0+000-7+685 oraz odc. Golub Dobrzyń - Kikół w km 17+650 - 44+389 1. demontaż znaków drogowych (zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych) 2. demontaż słupków i konstrukcji do tablic znaków drogowych 3. montaż słupków i konstrukcji do znaków i tablic drogowych 4. przymocowanie znaków drogowych stalowych ocynkowanych I i II generacji 5. montaż słupków prowadzących U-1 z hektometrażem, wraz z osłoną anty porostową na słupek U-1a.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 34.92.84.50 - Pachołki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie doyyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.3.1 Oświadczenie wg wzoru na zał. Nr 1 Wykonawca spełnia wymagania określone art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 , ust 2 ustawy p.z.p. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/. Prowadzenie działalności gospodarczej 3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.4.1 Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia - kserokopia uprawnień budowlanych - kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC. Kierownik robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby 2 Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia Majster robót - 1 osoba 3 Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia 2 pracowników fizycznych posiadających doświadczenie w pracy w branży drogowej minimum 2 lata. 4 Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi (sprzętu) i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego wymaganego przez Zamawiającego przez inne podmioty należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie podmiotów. Sprzęt do robót drogowych : Wiertnica - 1 szt. , Betoniarka przewoźna - 1 szt. , Środki transportowe - 1 szt., Przewoźny zbiornik na wodę - 1 szt. 5 Wykaz zrealizowanych umów na roboty w zakresie instalowania oznakowania pionowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. Należy podać wartość robót w zakresie instalowania oznakowania pionowego na kwotę łącznie 200 tys. zł. Do wykazu załączyć dokument potwierdzający, że wskazane roboty zostały wykonane z należycie. Doświadczenie wykonawcy w wykonaniu robót w zakresie instalowania oznakowania pionowego polegające na zrealizowaniu i ukończeniu robót na kwotę łącznie 200 tys. zł. Wykonawca winien wykazać że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy to w tym okresie wykonał roboty w zakresie instalowania oznakowania pionowego na kwotę łącznie minimum - 200 tys. zł. 6 Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom Nie określa się warunków 5.5.1 Aktualna Polisa lub inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem. 5.6.1 Dokument potwierdzający udzielenie gwarancji Gwarancja na wykonane roboty na okres minimum 3 lata licząc od terminu odbioru ostatecznego, na tablice oraz tarcze znaków udzieli gwarancji minimum 7 lat od terminu odbioru ostatecznego 2 Potwierdzenie, że produkty (znaki drogowe) które wykonawca będzie instalował odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (dokument na podstawie którego wykonawca wystawia krajową deklarację zgodności wyrobów budowlanych) Dotyczy wszystkich rodzajów dostaw /znaki drogowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, znaki dodatkowe. Zgodnie z RMI z dnia 11 sierpnia 2004r w sprawie deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym B lub CE, oraz RMB z dnia 22.12.2006r. DZ.U NR. 245 poz. 1782 pod definicję specyfikacji technicznych należy rozumieć PN lub aprobatę techniczną Aktualne (ważne na dzień składania oferty) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości /kserokopia lub oryginał/ 3 Potwierdzenie ,że folia użyta do produkcji znaków drogowych i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego spełnia określone normy lub specyfikacje techniczne dotyczące folii I generacji Aktualne (ważne na dzień składania oferty) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości /kserokopia lub oryginał/ 4 Aktualne świadectwo autoryzacji wydane przez producenta folii odblaskowej uprawniające wykonawcę znaków drogowych do stosowania folii odblaskowej. Aktualne (ważne na dzień składania oferty) świadectwo autoryzacji producenta folii odblaskowej /kserokopia lub oryginał/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu; 87-100 Toruń , ul. Polna 113; tel /056/66-44-035.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu; 87-100 Toruń , ul. Polna 113; tel /056/66-44-035.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.