eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA BINDOWNIC, LAMINATORÓW, KALKULATORÓW ORAZ SPRĘŻONEGO POWIETRZA I PIANEK DO CZYSZCZENIA PLASTIKU - sprawa nr 33/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-23

Grudziądz: DOSTAWA BINDOWNIC, LAMINATORÓW, KALKULATORÓW ORAZ SPRĘŻONEGO POWIETRZA I PIANEK DO CZYSZCZENIA PLASTIKU - sprawa nr 33/2014
Numer ogłoszenia: 209278 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153862 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżeta sekora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BINDOWNIC, LAMINATORÓW, KALKULATORÓW ORAZ SPRĘŻONEGO POWIETRZA I PIANEK DO CZYSZCZENIA PLASTIKU - sprawa nr 33/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa urządzeń biurowych do Jednostki Wojskowej 4503 (magazyn ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz), według zadań następująco: Zadanie nr 1 - Dostawa bindownic; Zadanie nr 2 - Dostawa laminatorów; Zadania nr 3 - Dostawa kalkulatorów; Zadania nr 4 - Dostawa sprężonego powietrza /poj. 400 ml/ oraz pianki do czyszczenia plastiku /poj. 400 ml/. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa bindownic. Przedmiot zamówienia, CPV, jm, ilość, Opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne, Bindownica, 30100000-0, szt., 62, -system dziurkowania pionowego umożliwia niezależne dziurkowanie i nakładanie dokumentów na grzbiet; -jednorazowo dziurkowanie do 20 kartek A4(80 g); -oprawianie dokumentów o grubości do 500 arkuszy, -maks. średnica grzbietu 50 mm; -osobna szuflada do przechowywania grzbietów; -systemem mierzenia grubości dokumentów i doboru odpowiedniego grzbietu; -wyśrodkowanie linii dziurkowania; -startowy pakiet okładek i grzbietów na minimum 10 opraw -waga do 12 kg; -gwarancja na urządzenie minimum 24 miesiące. Zadanie nr 2: Dostawa laminatorów. Przedmiot zamówienia - Laminatory, CPV - 42994230-1, jm - szt., ilość - 40, Opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne -maksymalna szerokość laminowanego dokumentu od 310 ÷ 330 mm; -grubość folii laminacyjnej od 125 ÷ 250 mik; -posiada funkcję zwalniania napędu wałków ułatwiającą wycofanie dokumentu; -czas nagrzewania od 3 ÷ 6 minut; -możliwość ustawienie temperatury; -prędkość laminacji w cm/min co najmniej 30; -minimalna ilość wałków 2; -sygnał gotowości (dioda lub sygnał dźwiękowy); -startowy pakiet folii na minimum 5 laminowań; -gwarancja na urządzenie minimum 24 miesiące. Zadanie nr 3: Dostawa kalkulatorów: Przedmiot zamówienia - Kalkulator, CPV - 30141200-1, jm - szt., ilość - 47, Opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne -wymiary max. 150x200x50 -pamięć 2 minuty; -dwa źródła zasilania; -przycisk cofania; -przycisk zmiany znaku; -12-pozycyjny wyświetlacz; -obliczanie podatku VAT; -obliczanie marży/zysku; -obliczenia procentowe; -funkcja sprawdzania i poprawiania obliczeń min. 120 kroków; -klawisz podwójnego zera; -klawisz potrójnego zera; -podwójna pamięć wyników; -cofanie ostatniej wprowadzonej pozycji; -automatyczne wyłączanie zasilania; -gwarancja na urządzenie minimum 24 miesiące; -dostępny serwis: w przypadku reklamacji jej usunięcie w terminie do 5 dni. Zadanie nr 4: Dostawa sprężonego powietrza poj. 400 ml oraz pianki do czyszczenia plastiku poj. 400 ml. Przedmiot zamówienia - Sprężone powietrze poj. 400 ml, CPV - 30237250-6, jm - szt., ilość - 225, Opis przedmiotu zamówienia, -pojemność 400 ml.; -gwarancja co najmniej 12 miesięcy; -do wszelkiego rodzaju powierzchni plastikowych w urządzeniach biurowych np. niszczarkach; -nie wchodzi w reakcję z czyszczonymi powierzchniami; -usuwa z czyszczonych powierzchni kurz, -umożliwia intensywny skoncentrowany nadmuch do niedostępnych miejsc, -absolutnie czyste, -nie pozostawia żadnych śladów. 2). Przedmiot zamówienia - Pianka do czyszczenia plastiku poj. 400 ml, CPV - 30237250-6, jm - szt., ilość - 125, Opis przedmiotu zamówienia -pojemność 400 ml.; -gwarancja co najmniej 12 miesięcy; -do wszelkiego rodzaju powierzchni plastikowych w urządzeniach biurowych np. niszczarkach; -nie wchodzi w reakcję z czyszczonymi powierzchniami; -usuwa z czyszczonych powierzchni kurz, tłuszcz, odciski palców; -nie rysuje czyszczonych powierzchni; -po użyciu nie pozostawia smug; -pozostawia po użyciu czyszczoną powierzchnię antystatyczną 3.Oferowany przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie. 4.Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. 5.Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia wskazany: -w zadaniu nr 1, 2 i 3 na okres 24 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia dostawy; -w zadaniu nr 4 na okres 12 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 42.99.42.30 - Laminatory 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa bindownic

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARKET OFFICE Grzegorz Koptyra, ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31706,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34004,33

  • Oferta z najniższą ceną: 34004,33 / Oferta z najwyższą ceną: 74734,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa laminatorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARKET OFFICE Grzegorz Koptyra, ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10504,20

  • Oferta z najniższą ceną: 10504,20 / Oferta z najwyższą ceną: 56088,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa kalkulatorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER XXI KLEKS Sp. j. Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1987,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1705,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1370,68 / Oferta z najwyższą ceną: 2601,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa sprężonego powietrza poj. 400 ml oraz pianki do czyszczenia plastiku poj. 400 ml

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NEO-SYSTEM Marcin Krajewski, ul. Podgórna 80b, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2071,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1861,61

  • Oferta z najniższą ceną: 1861,61 / Oferta z najwyższą ceną: 2732,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.