Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Gdańsk: dostawa, wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego w Akademii Medycznej w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 209275 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349-12-44, fax. (058) 301-61-15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amg.gda.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego w Akademii Medycznej w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie polegającego na: -przeprowadzeniu analizy przedwdrożeniowej, której rezultatem będzie opracowanie Analizy Informatycznej, -instalacji Oprogramowania oraz innych usług informatycznych związanych z przekazaniem do eksploatacji przez Wykonawcę Oprogramowania w pełni zgodnego z określoną w SIWZ funkcjonalnością (w tym w szczególności integrację Oprogramowania na poziomie Platformy Sprzętowo-Systemowej, przeprowadzenie testów Oprogramowania), -instalacji w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego Platformy Sprzętowo -Systemowej, -przystosowaniu Oprogramowania dla potrzeb Zamawiającego, -przygotowaniu i dostarczeniu Dokumentacji, -przeprowadzeniu szkolenia pracowników Użytkownika w obsłudze Systemu, -udzieleniu licencji na Oprogramowanie, której warunki określa odrębna umowa licencyjna stanowiąca zał. nr 4 do SIWZ, -wykonaniu innych prac określonych szczegółowo w umowie o dostawę i wykonanie systemu informatycznego stanowiącej zał. Nr 3 do SIWZ. -świadczeniu serwisu pogwarancyjnego oprogramowania na zasadach określonych w umowie o świadczenie opieki serwisowej i wsparcia technicznego stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki nrnr 3, 4, 5, 6 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.40.00 - Oprogramowanie do zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnienie przez Wykonawcę wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ( pkt. 4 - w powiązaniu z przesłankami wykluczenia wg. art. 24) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udokumentował posiadane doświadczenie, poprzez wykazanie co najmniej 2 zamówień związanych dostawą, wykonaniem oraz wdrożeniem systemów informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł./każde zamówienie. 3.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszą niż 20% oferty brutto, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skłania ofert, 4. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły: dostarczenie właściwego dokumentu / oświadczenia - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 PZP) - NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 - na druku oferty 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie oryginału pełnomocnictwa dla osoby lub podmiotu występującego w imieniu tych podmiotów 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, zgodny z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4.aktualna informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszą niż 20% oferty brutto, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skłania ofert. 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładów Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 21
- 2 - Cena oferowana brutto licencji - 10
- 3 - Cena oferowana brutto 28-miesięcznej opieki serwisowej i wsparcia technicznego po okresie gwarancji - 20
- 4 - Funkcjonalność - 49
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amg.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 09:00, miejsce: budynek Rektoratu, II piętro, pok. nr 210, ul. M.Skłodowskiej-Curie 3 a, 80-210 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.