eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulików › Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie gminy



Ogłoszenie z dnia 2016-01-29

Sulików: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie gminy
Numer ogłoszenia: 20924 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 75 7787613, faks 75 7756922.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie gminy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się wykonywać poniższe czynności eksploatacyjne i usuwanie awarii w tym: 1. Dokonywanie przeglądów technicznych opraw latarni oświetleniowych, urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej. 2. Naprawy i wymiany uszkodzonych elementów zasilających i sterowniczych. 3. Wymianę uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików i kondensatorów. 4. Wymianę uszkodzonych wysięgników, drzwiczek i tablic bezpiecznikowych słupowych. 5. Konserwację tablic rozdzielczych, szafek kablowych i oświetleniowych. 6. Sprawdzanie układów zapłonowych opraw. 7. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych. 8. Naprawy uszkodzonych linii kablowych i napowierzchnych. 9. Przycinanie gałęzi zasłaniających oświetlenie drogowe. 10. Sprawdzanie i uzupełnianie napisów informacyjnych ostrzegawczych oraz oznaczeń. 11. Kontrolę czasu zapalania i wyłączania oświetlenia. 12. Ustawienie programatorów astronomicznych. 13. Utrzymanie świecenia wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godzinach, w odniesieniu do czasu wschodu i zachodu słońca. Zamawiający może odrębnym pismem zmienić czas załączania/wyłączania opraw oświetleniowych. 14. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności. 15. Wykonywanie oględzin stanu technicznego: opraw, latarni oświetleniowych, urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, okresowych pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i rezystancji izolacji z zachowaniem terminów ustalonych właściwymi przepisami dla tego rodzaju urządzeń. 16. Pionowanie słupów oświetleniowych. 17. Usuwanie awarii sieci bez zbędnej zwłoki, a w przypadku typowych napraw eksploatacyjnych (w szczególności robót polegających na wymianie źródeł światła) nie później niż w ciągu: 48 godzin od chwili powiadomienia w dni powszednie, 48 godzin, liczonych od pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadku gdy zgłoszenie nastąpiło w dniu poprzedzającym dzień wolny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAURON Dystrybucja S.A., Oddział w Jeleniej Górze, ul. Bogusławskiego 32, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 302907,12

  • Oferta z najniższą ceną: 302907,12 / Oferta z najwyższą ceną: 349549,08

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Z uwagi na zakończenie umowy pięcioletniej serwisowej na oświetlenie drogowe Gminy Sulików, przystąpiono do wyłonienia wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki, dla zapewnienia oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie gminy. Uzasadnienie: I. Uzasadnienie zastosowania przesłanki wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3) ppkt. a) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 3) ppkt. a) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, gdy dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę, z przyczyn technicznych. Z uwagi na brak zgody na obsługę przez podmioty obce większości oświetlenia znajdującego się na terenie Gminy, którego właścicielem jest Tauron Dystrybucja S.A. Oddział w Jeleniej Górze ul. Bogusławskiego 32, 59-500 Jelenia Góra oraz na powiązanie obwodów oświetlenia Gminnego i Tauron (system mieszany) podjęto decyzję o udzieleniu zamówienia z wolnej ręki. II. Uzasadnienie zastosowania art. 5 ust. 1a pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zgodnie z art. 5 ust. 1a pkt. 3 Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki w innych uzasadnionych przypadkach niż określone w art. 67 ust. 1, w szczególności, jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować poniesieniem straty w mieniu publicznym. Mienie publiczne to własność i inne prawa majątkowe (art. 44 K.c.) przysługujące Skarbowi Państwa albo innym państwowym osobom prawnym (mienie państwowe), lub przysługujące innym niż działające w ramach osobowości Skarbu Państwa podmiotom sektora finansów publicznych zdefiniowanym w ustawie o finansach publicznych, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Przeprowadzono analizę kosztów, z której wynika, że zastosowanie wyboru w trybie z wolnej ręki jest korzystniejsze ze względu na cenę jak i dodatkowe zobowiązania, jakie Tauron Dystrybucja S.A. Oddział w Jeleniej Górze ul. Bogusławskiego 32, 59-500 Jelenia Góra zdeklarował się do wykonania (załącznik tabelaryczny nr 2 do umowy).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.