Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Parchowo: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego w wersji 9-miejscowej (8+1), przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 209156 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Kasztanowa 2, 77-124 Parchowo, woj. pomorskie, tel. 059 8214483, fax. 059 8214483.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka niepubliczna wykonująca zadania zlecone przez Starostwo Powiatowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego w wersji 9-miejscowej (8+1), przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód osobowy fabrycznie nowy (rok produkcji: 2008), wersja 9-miejscowa 8+1, silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem umieszczony z przodu pojazdu, pojemność silnika od 1850 do 2000 cm3, rodzaj paliwa - olej napędowy, moc silnika min. 100 KM, skrzynia biegów - min. 5-biegowa manualna, napęd na przednią oś pojazdu, zawieszenie przednie i tylne niezależne, wspomaganie układu kierowniczego z regulacją kierownicy w dwóch płaszczyznach, hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu, ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, ASR - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych, ESP - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy, klimatyzacja, poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, lakier podstawowy granatowy (ewentualnie ciemny niebieski), rolety przeciwsłoneczne na bocznych oknach, tapicerka siedzeń tkaninowa w ciemnym odcieniu, oświetlenie i ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej, drzwi przesuwne w przestrzeni pasażerskiej z prawej strony pojazdu, drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierane na boki pojazdu, liczba miejsc siedzących: 9 (w tym 1. rząd: fotel kierowcy + kanapa 2 - osobowa, możliwość demontażu siedzeń w celu przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim), wszystkie siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa, radio z odtwarzaczem CD, 4 głośniki i antena, immobiliser, centralny zamek z autoalarmem sterowany pilotem, trzecie światło STOP, komfortowe wyłożenie ścian bocznych i dachu, wykładzina gumowa na podłodze pojazdu, hak holowniczy, wyposażenie w pełnowymiarowe koło zapasowe, kartę pojazdu, trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę oraz apteczkę Przystosowanie do przewozu osoby na wózku inwalidzkim: podjazd aluminiowy lub szyny najazdowe o nawierzchni antypoślizgowej, długość min. 2 metry, umożliwiające wprowadzenie wózka inwalidzkiego do pojazdu, szyny do mocowania wózka inwalidzkiego na podłodze, komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn, pas biodrowy zabezpieczający osobę na wózku inwalidzkim, oznakowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, dodatkowe kierunkowskazy na dachu pojazdu, homologacja do przewozu osób niepełnosprawnych. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zakupiony pojazd nie mniej niż: 2 lata na silnik i podzespoły mechaniczne bez limitu kilometrów, 3 lata na lakier, 12 lat na perforację nadwozia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.44.00 - Minibusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.44.00 - Minibusy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, złożone na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punktach 1.1 i 1.2 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy z wyłączeniem pełnomocnictw, które należy przedłożyć w oryginale lub jako notarialnie potwierdzone kopie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatbytowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 77-124 Parchowo, ul. Kasztanowa 2.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 11:45, miejsce: sekretariat Domu Pomocy Społecznej, 77-124 Parchowo, ul. Kasztanowa 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Kępnica
- Zakup nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób w tym osób na wózkach inwalidzkich
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego oraz mikrobusa dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





