Ogłoszenie z dnia 2007-04-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zabrze: serwisowanie aparatury medycznej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Śląskie Centrum Chorób Serca, do kontaktów: przetargi@sccs.pl, ul. Szpitalna 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3733668, fax 032 2717654, 3733668, e-mail: przetargi@sccs.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sccs.zabrze.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwisowanie aparatury medycznej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 75. Główne miejsce świadczenia usług: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul.Szpitalna 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Serwisowanie apratury medycznej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: certyfikaty upoważniajace do wykonywana napraw sprzetu medycznego wydane przez producenta 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.53.10.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: cztery zadania 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 4000,00 zł Pakiet nr 2 2000,00 zł Pakiet nr 3 1000,00 zł Pakiet nr 4 1000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie z zakresu art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych .Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - min. 2 usługi, informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo rozliczeniowej potwierdzająca wysokośc posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytową wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - w wysokości co najmniej 20 %składanej oferty . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie z zakresu art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych .Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - min. 2 usługi, informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo rozliczeniowej potwierdzająca wysokośc posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytową wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - w wysokości co najmniej 20%składanej oferty . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie z zakresu art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych .Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - min. 2 usługi, informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo rozliczeniowej potwierdzająca wysokośc posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytową wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - w wysokości co najmniej 20% składanej oferty .
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sccs.zabrze.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.04.2007, godzina 09:15, Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul.Szpitalna 2.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Serwis aparatury firmy Philips. 1) Krótki opis: Serwis aparatury firmy Philips. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.53.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 8 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Serwis aparatury firmy Siemens. 1) Krótki opis: Serwis aparatury firmy Siemens. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.53.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 6 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Serwis aparatury firmy Sedico. 1) Krótki opis: Serwis aparatury firmy Sedico. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.53.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 zadania. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Serwis apartury firmy MMM. 1) Krótki opis: Serwis apartury firmy MMM. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.53.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 zadania. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa cewników do wkłuć centralnych
- Dostawa sprzętu i narzędzi do pracowni zawodowych w szkołach zawodowych w Zabrzu w ramach projektu "Kurs na zawód" z podziałem na części c.d. w Sekcji IX pozostałe informacje
- Zakup czujników SpO2 jednorazowych oraz wielorazowych wraz z osprzętem na okres 36 miesięcy
- Ochrona osób i mienia - poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną oraz zabezpieczenia techniczne - na obszarach użytkowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Usuwanie drzew oraz interwencyjne prace w drzewostanie na terenie Miasta Zabrze w latach 2026-2027
- Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych oraz urządzeń sygnalizacyjnych na terenie miasta Zabrze
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





