Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Oleśnica: Postępowanie na udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą - na przełożenie dachówki karpiówki z częściową wymianą łat i folii wstępnego krycia na skrzydłach ,,B i ,,C od zewnątrz dziedzińca budynku Zamku Piastowskiego w Oleśnicy nr 1/Dach/2011.
Numer ogłoszenia: 209094 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania w Oleśnicy , ul. Zamkowa 4, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3142909, faks 071 3142909.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckiw-olesnica.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą - na przełożenie dachówki karpiówki z częściową wymianą łat i folii wstępnego krycia na skrzydłach ,,B i ,,C od zewnątrz dziedzińca budynku Zamku Piastowskiego w Oleśnicy nr 1/Dach/2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania w Oleśnicy. 2. Przedmiotem zamówienia jest przełożenie dachówki karpiówki z częściową wymianą łat i folii wstępnego krycia na skrzydłach ,,B (południowe) i ,,C (zachodnie) od zewnątrz dziedzińca budynku Zamku Piastowskiego w Oleśnicy. W przypadku skrzydła ,,B zakres robót obejmuje m.in.: - ustawienie rusztowań - rozebranie istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki - 750,0 m2 - rozebranie istniejącego ołacenia dachu. - 567,15 m2 - naprawa foli wstępnego krycia w miejscach uszkodzonych. - 10% pow. dachu - prostowanie dachu poprzez nabicie kontrłat - wykonanie ołacenia dachu o rozstawie 28, 0 cm pod krycie dachówką karpiówką z wykorzystaniem materiału odzyskanego z rozbiórki. - 567,15 m2 - wykonanie nowych obróbek i opierzeń blacharskich z blachy miedzianej wg istniejącego wzoru - kominy - 55 mb - pokrycie dachu dachówką karpiówką w kolorze czerni (angoba) - wykorzystanie dachówek zdemontowanych - 567,15 m2 - demontaż i montaż instalacji odgromowej wraz z niezbędnymi badaniami skuteczności uziemienia - demontaż i montaż rynien i rur spustowych. W przypadku skrzydła ,,C zakres robót obejmuje m.in.: - ustawienie rusztowań - 814,0 m2 - rozebranie istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki - 590,0 m2 - rozebranie istniejącego ołacenia dachu. - 590,0 m2 - naprawa foli wstępnego krycia w miejscach uszkodzonych. - 10% pow. dachu - prostowanie dachu poprzez nabicie kontrłat - wykonanie ołacenia dachu o rozstawie 28, 0 cm pod krycie dachówką karpiówką z wykorzystaniem materiału odzyskanego z rozbiórki. - 590,0 m2 - wykonanie nowych obróbek i opierzeń blacharskich z blachy miedzianej wg istniejącego wzoru - kominy - 71,97 mb - pokrycie dachu dachówką karpiówką w kolorze czerni - wykorzystanie dachówek zdemontowanych - 590,0 m2 - demontaż i montaż instalacji odgromowej wraz z niezbędnymi badaniami skuteczności uziemienia - demontaż i montaż rynien i rur spustowych. Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej integralną część SIWZ - projektach budowlanych remontu dachu, projektach wykonawczym oraz przedmiarach robót - sporządzonej przez mgr inż. Janusza Supersona. Projekt budowlany został zatwierdzony i udzielone zostało pozwolenie na budowę przez Starostę Oleśnickiego, decyzja nr I-448/2011 z dnia 13.07.2011 r. Decyzją nr 905/2011 z dnia 17.06.2011 r. Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków we Wrocławiu udzielił pozwolenia na prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zadanie zgodnie z wytycznymi zawartymi w przedstawionej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-technicznej. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z inspektorem nadzoru inwestorskiego. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty licząc od daty odbioru końcowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w kwocie 1.500 zł najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert. 2. Wadium należy wnieść w formie: a) pieniężnej przelewem na rachunek bankowy NBP O/O Wrocław nr 75 1010 1674 0056 3022 3000 0000 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - 1/Dach/2011. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 66 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 , oraz z 2002r Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr216 poz. 1824). 3. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację ?- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty). 4. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w księgowości Zamawiającego, ul. Zamkowa 4 w Oleśnicy, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 13.00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być czytelny wraz z imienną pieczątką. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 7. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 9. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie ma dostarczyć Wykonawca: a) oświadczenie o spełnieniu wymagań - załącznik nr 2; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4; c) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - załącznik nr 5. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik nr 6. d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga wykonania minimum 3 zamówień w zakresie wykonania i remontu pokryć dachowych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z pozytywnymi referencjami - załącznik nr 7; e) wykaz personelu kierowniczego który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; należy dołączyć stosowne branżowe uprawnienia wykonawcze związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (minimalne wymagania to: kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualna przynależność do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa) - załącznik nr 8; f) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi dopiero będzie dysponował - załącznik nr 9; g) oświadczenie, że personel kierowniczy odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych - załącznik nr 10; h) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub informacja o zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga aby wysokość w/w środków finansowych lub zdolność kredytowa nie była niższa niż 30.000 zł - załącznik nr 11; i) opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 12; j) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac - załącznik nr 13. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2-4 ustawy polegał będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b. ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punktach 2-6 powyższej tabelki wymienionej w ust. 1. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest także udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Zamawiający, w odniesieniu do tych podmiotów wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej w których podmiot ten posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Każdy z pozostałych Wykonawców występujących wspólnie składa odrębnie dokumenty określone w pkt 1 lit. a), b), c). 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: - ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, - zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; - pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem; - jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ckiw-olesnica.ohp.pl/przetarg-na-przelozenie-dachowki-karpiowki-z-czesciowa-wymiana-lat-i
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OCHOTNICZE HUFCE PRACY CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA 56-400 Oleśnica, ul. Zamkowa 4 tel. / fax. 071 314-29-09.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 10:15, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w budynku przy ul. Zamkowej 4 w Oleśnicy w terminie do dnia 9.08.2011 r. do godz. 10oo, pok. 224, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Usługa nasadzania oraz pielęgnacji drzew i krzewów w pasie dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Przebudowa drogi powiatowej 1480D na odcinku Strzelce - Grabowno Wielkie poprzez wykonanie nakładki bitumicznej
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 3 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 4 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 1 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- "Zielona przestrzeń w Pilicy."
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych na terenie miasta Chełmży
- Rozbudowa budynku Ośrodka Medycyny Doświadczalnej (DZP.25.12.2025)
- Remont dachów budynków szpitalnych.
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.