eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaopracowanie projektu budowlano-wykonawczych na budowę sygnalizacji świetlnych w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-21

POZYCJA 20906

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: opracowanie projektu budowlano-wykonawczych na budowę sygnalizacji świetlnych w Warszawie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Marek Buda tel.+48 22 620-10-21 wew. 215, w zakresie dotyczącym procedury przetargowej: Manuella Szymaniak tel. +48 22 620-10-21 wew. 220 fax: 022 890-92-11, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6201021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, http://www.zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6200608, fax 022 6200608, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, http://www.zdm.waw.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6200608, fax 022 6200608, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, http://www.zdm.waw.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu budowlano-wykonawczych na budowę sygnalizacji świetlnych w Warszawie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę sygnalizacji świetlnych z podziałem na następujące części zamówienia: część I na skrzyżowaniu ul. Słomińskiego - Szymanowska część II na przejściach dla pieszych przez ul. Św. Wincentego w rejonie bramy głównej Cmentarza Bródnowskiego część III na skrzyżowaniach ul. Człuchowska Raginisa i Człuchowska - Świetlików część IV na przejściu dla pieszych przez ul. Patriotów w rejonie ul. Junaków część V na przejściu dla pieszych przez ul. Grzybowską przy budynku nr 16/22 część VI na przejściu dla pieszych przez ul. Grochowską przy ul. Kaleńskiej część VII na skrzyżowaniu ul. Obozowa -Magistracka część VIII na skrzyżowaniu ul. Wolska - Sowińskiego część IX na skrzyżowaniu ul. Szaserów - Chłopickiego część X na skrzyżowaniu ul. Młynarska - Długosza. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.50 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.25.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: część I opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniu ul. Słomińskiego - Szymanowska część II opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę sygnalizacji świetlnych na przejściach dla pieszych przez ul. św. Wincentego w rejonie bramy głównej cmentarza Bródnowskiego część III opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach ul. Człuchowska - Raginisa i Człuchowska - Świetlików część IV opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę sygnalizacji świetlnych na przejściu dla pieszych przez ul. Patriotów w rejonie ul. Junaków część V opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę sygnalizacji świetlnych na przejściu dla pieszych przez ul. Grzybowską przy budynku nr 16/22 część VI opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę sygnalizacji świetlnych na przejściu dla pieszych przez ul. Grochowską przy ul. Kaleńskiej część VII opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniu ul. Obozowa -Magistracka część VIII opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniu ul. Wolska - Sowińskiego część IX opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniu ul. Szaserów - Chłopickiego część X opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniu ul. Młynarska - Długosza. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 150;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: część I - 200,00 zł część II - 200,00 zł. część III - 400,00 zł. część IV - 300,00 zł. część V - 100,00 zł. część VI - 100,00 zł. część VII - 200,00 zł. część VIII - 200,00 zł. część IX - 300,00 zł. część X - 200,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: WARUNKI OGÓLNE. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia WARUNKI SZCZEGÓŁOWE. Warunki ekonomiczno finansowe wymagane od Wykonawcy: - płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb >1). - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 250.000,00 zł bez względu na ilość składanych części. Warunki ekonomiczno finansowe wymagane od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek określony jako płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb >1) spełnia każdy z Wykonawców, - warunek określony jako posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 250.000,00 zł bez względu na ilość składanych części, spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Wymagany potencjał kadrowy. Wymagany potencjał kadrowy. - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli bez względu na ilość składanych części. Stanowisko/Wymagana liczba osób/Staż (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia)/ Doświadczenie zawodowe (liczba porównywalnych prac) Projektant robót drogowych /1 osoba/ 4 lata/ 2 prace Projektant robót elektrycznych/ 1 osoba/ 4 lata/ 3 prace W przypadku uprawnień budowlanych wydanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Wszystkie osoby wymienione w ww. tabeli winny posiadać uprawnienia budowlane (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane), zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 roku Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) Osobami / Kandydatami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają warunek określony jako potencjał kadrowy. Wymagane doświadczenie. - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej bez względu na ilość składanych części: a) 2 dokumentacje techniczne tzn.: projekty budowlane, projekty wykonawcze jedno jezdniowego odcinka drogi klasy co najmniej L, o długości każdy co najmniej 100m - jedna z powyższych dokumentacji musi obejmować sygnalizację świetlną oraz b) 3 projekty budowlano wykonawcze na budowę lub remont lub modernizację drogowej sygnalizacji świetlnej z dostosowaniem jej do pracy w pełnej akomodacji - zrealizowane projekty powinny dotyczyć obszarów miejskich o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100 000. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych usług, a także dołączyć dokumenty, w których Zamawiający potwierdził poprawność, rzetelność i terminowość wykonywania usługi. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają warunek określony jako doświadczenie. Przy łącznym spełnianiu tego warunku wymagane jest wykazanie przez każdego z Wykonawców co najmniej jednego z dwóch rodzajów dokumentacji technicznych wyszczególnionych WYMAGANE DOKUMENTY OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne z treścią załącznika nr 1 - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne z treścią załącznika nr 2 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. - Oświadczenie Wykonawcy o sytuacji finansowej - zgodne z treścią załącznika nr 3 - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 250.000,00 zł - Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - formularz zgodny z treścią załącznika nr 4. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób (życiorysy zawodowe formularz zgodny z treścią załącznika nr 4a. potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). - Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie) - formularz zgodny z treścią załącznika nr 5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie. - Informacja na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie - formularz zgodny z treścią załącznika nr 6. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE (KONSORCJUM) UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. oświadczenia i dokumenty złożone przez każdego Wykonawcę: - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne z treścią załącznika nr 2 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. - Oświadczenie Wykonawcy o sytuacji finansowej zgodne z treścią załącznika nr 3 oświadczenia i dokumenty złożone w imieniu wszystkich Wykonawców: - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z treścią załącznika nr 1 - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 250.000,00 zł - Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) formularz zgodny z treścią załącznika nr 4. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób (życiorysy zawodowe formularz zgodny z treścią załącznika nr 4a. potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). - Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie) formularz zgodny z treścią załącznika nr 5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie. - Informacja na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie - formularz zgodny z treścią załącznika nr 6.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.06.2006, cena - 20 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2006, godzina 11:00, Sesja otwarcia ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w sali konferencyjnej ZDM pokój nr. 311.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.