Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-14
Stargard Szczeciński: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla SP ZZOZ w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 209027 - 2009; data zamieszczenia: 14.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stargardzki , ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4804802, faks 091 4804873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla SP ZZOZ w Stargardzie Szczecińskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla SP ZZOZ w Stargardzie Szczecińskim. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania pn.: Pawilon Położniczo - Ginekologiczny i modernizacja Szpitala w Stargardzie Szczecińskim. 2. Zakres zamówienia podzielony jest na 7 częsci: Część I zamówienia - dostawa 1 szt. holtera ciśnieniowego oraz 5 szt. rejestratorów do aparatu holterowskiego; Część II zamówienia - dostawa 1 szt. sterylizatora parowego; Część III zamówienia - dostawa 1 szt. bronchofiberoskopu; Część IV zamówienia - dostawa 2 szt. pomp infuzyjnych dwustanowiskowych ze statywem; Część V zamówienia - dostawa 2 szt. ssaków medycznych (elektryczno - próżniowych), 10 szt. aparatów do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi, 2 szt. aparatów EKG, 1 szt. pulsoksymetru; Część VI zamówienia - dostawa 5 szt. inhalatorów pneumatycznych; Część VII zamówienia - dostawa 1 szt. szafy chłodniczej aptecznej, 10 szt. rejestratorów temperatury i wilgotności, 8 szt. materaców przeciwodleżynowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 1) część I zamówienia - 1 100 zł (słownie: jeden tysiąc sto zł), 2) część II zamówienia - 830 zł (słownie: osiemset trzydzieści zł), 3) część III zamówienia - 800 zł (słownie: osiemset zł), 4) część IV zamówienia - 140 zł (słownie: sto czterdzieści zł), 5) część V zamówienia - 370 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt zł), 6)część VI zamówienia - 190 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt zł), 7) część VII zamówienia - 190 zł ( słownie: sto dziewięćdziesiąt zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 (dwie) dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez określenie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej dwóch dostaw aparatury i sprzętu medycznego, każda o wartości nie mniejszej niż wartość oferty brutto. W przypadku złożenia oferty na realizację więcej niż jednej części, należy wykazać dostawy na kwotę równą co najmniej sumie cen za realizację wszystkich zaoferowanych części zamówienia. Wykaz powyższych dostaw, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców, Wykonawca jest zobowiązany zamieścić w załączonej do oferty Ankiecie - kwalifikacje do wykonania zamówienia (wzór B - Zał. Nr 4 do SIWZ). Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprawnie przygotowana i złożona oferta zawiera wypełniony formularz Oferty i następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz Wykaz Cen Towarów i Usług odrębnie dla każdej części zamówienia, wraz z załączonymi: - szczegółowymi opisami technicznymi oferowanego sprzętu, sporządzonymi wg wzoru formularza stanowiącego załącznik do oferty; - zaświadczeniami podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzającymi, że oferowane Towary odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, oraz - opisem technicznym oferowanych towarów, w postaci firmowych materiałów informacyjnych, w których będą określone i zaznaczone wymagane parametry (podane w rubrykach opisu wyposażenia - Towarów) wraz z dokumentacją fotograficzną aparatów i sprzętu. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Dokument lub dokumenty identyfikujące Wykonawcę w obrocie prawnym, tj: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, 4) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie należy podać wartość dostaw, daty, miejsca wykonania oraz zakres rzeczowy tych dostaw. Za dostawę odpowiadającą rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna wykonanie co najmniej dwóch dostaw aparatury i sprzętu medycznego, każda o wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto. W przypadku złożenia oferty na realizację więcej niż jednej części, należy wykazać dostawy na kwotę równą co najmniej sumie cen za realizację wszystkich zaoferowanych części zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Szczegółowy zakres dokumentów określa SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstargardzki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stargardzie Szczecińskim, ul. Skarbowa 1, pok. 005
Opłata 25.00 PLN
Odbiór osobisty-opłatę uiszcza się w kasie Starostwa. Przesłanie SIWZ-opłata za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Skarbowej 1, Sekretariat, pok. 114..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa holtera ciśnieniowego oraz rejestratorów do aparatu holterowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 szt. holtera ciśnieniowego oraz 5 szt. rejestratorów do aparatu holterowskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sterylizatora parowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 szt. sterylizatora parowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa bronchofiberoskopu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 szt. bronchofiberoskopu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomp infuzyjnych dwustanowiskowych ze statywem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 2 szt. pomp infuzyjnych dwustanowiskowych ze statywem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa ssaków medycznych (elektryczno - próżniowych), aparatów do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi, aparatów EKG oraz pulsoksymetru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 2 szt. ssaków medycznych (elektryczno - próżniowych), 10 szt. aparatów do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi, 2 szt. aparatów EKG oraz 1 szt. pulsoksymetru.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa inhalatorów pneumatycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 5 szt. inhalatorów pneumatycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa szafy chłodniczej aptecznej, rejestratorów temperatury i wilgotności oraz materaców przeciwodleżynowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 szt. szafy chłodniczej aptecznej, 10 szt. rejestratorów temperatury i wilgotności oraz 8 szt. materaców przeciwodleżynowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach projektu Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Zakup i dostawa ambulansu z wyposażeniem medycznym dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Dostawa ambulansu typu B wraz z wyposażeniem medycznym do Samodzielnego Publicznego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu
- Zakup i dostawa zestawu do anoskopii wysokiej rozdzielczości dla potrzeb Poradni Koloproktologii
- "Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Tęgoborzy wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla kadr"
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby tworzonego Zespołu Wczesnego Reagowania Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach realizacji zadania pn.: "Inwestycje w ochronie zdrowia".
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.