To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-04
Nowogard: Na budowę dróg dojazdowych w kompleksie garaży przy ul. Zamkowej
w Nowogardzie - etap I .
Numer ogłoszenia: 208959 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168431 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogard, Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, faks 091 3926206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na budowę dróg dojazdowych w kompleksie garaży przy ul. Zamkowej w Nowogardzie - etap I ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy dróg wewnętrznych - dojazdowych - w kompleksie garaży przy ul. Zamkowej w Nowogardzie wraz z kanalizacją deszczową. Niniejsze zamówienie obejmuje budowę dróg na odcinkach oznaczonych w projekcie budowlanym jako odcinki: K - L - Ł - M o długości 128,19 m, Ł - O o długości 16,09 m i N - O o długości 54,80 m. Dla zapewnienia odwodnienia budowanych dróg wewnętrznych projektuje się wykonanie sieci kanalizacji deszczowej ze studniami połączeniowymi, wpustami ulicznymi i przykanalikami. Parametry techniczne projektowanych dróg: drogi wewnętrzne klasy - D dojazdowe prędkość projektowa - 30 km/h kategoria ruchu - KR 2 szerokość jezdni - od 3,50 m do 6,00 m szerokość chodnika przy ul. Zamkowej - 2,00 m szerokość poboczy ziemnych - 1,00 m spadki poprzeczne jezdni dwustronne (do osi drogi) i jednostronne - 2% spadki poprzeczne chodnika - 2% spadek poprzeczny poboczy - 6% Przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni : Konstrukcja nawierzchni jezdni dróg: 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor szary) 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 20 cm - podbudowa z chudego betonu o R m = 7,5 MPa 15 cm - warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o R m = 1,5 MPa Konstrukcja nawierzchni podjazdów do garaży: 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor czerwony) 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 20 cm - podbudowa z chudego betonu o R m = 7,5 MPa 15 cm - warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o R m = 1,5 MPa Konstrukcja ścieku w osi jezdni: 10 cm - kostka kamienna nieregularna 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 20 cm - podbudowa z chudego betonu o R m = 7,5 MPa 15 cm - warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o R m = 1,5 MPa Konstrukcja ścieku przy krawędzi jezdni: prefabrykowany ściek drogowy trójkątny na ławie z betonu B15 Konstrukcja nawierzchni chodników: 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor szary70%, czerwony 30%) 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 10 cm - warstwa odsączająca z piasku Drogi obramowane będą krawężnikiem betonowym 15 x 30 na ławie betonowej zwykłej z betonu B 15, obniżonym do 3 cm, jedynie na części od wjazdów od ul. Zamkowej wystającym 12 cm, na zjeździe krawężnik obniżony do 3 cm. Chodnik dla pieszych obramowany będzie obrzeżem betonowy 8 x 25 na podsypce piaskowej. Budowa dróg wewnętrznych polegała będzie na rozbiórce wszystkich elementów znajdujących się między garażami, wykonaniu robót ziemnych, ustawieniu krawężników, wykonaniu warstwy z gruntu stabilizowanego cementem o R m = 1,5 MPa, wykonaniu warstwy podbudowy z chudego betonu o R m = 7,5 MPa, wykonaniu ścieku w osi drogi lub przy krawędzi drogi, wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej na jezdni (kolor szary) i podjazdach do garaży ( kolor czerwony). Na projektowanych drogach występują łuki poziome o minimalnych parametrach dostosowanych do warunków istniejącej zabudowy. Budowa chodników polegała będzie na ustawieniu obrzeży wykonaniu warstwy odsączającej i ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Zjazd do posesji zaprojektowano jako typowy według KPED. Lokalizację punktów charakterystycznych trasy oraz punktów załamania trasy podano w części rysunkowej w układzie współrzędnych geodezyjnych. Profil podłużny Niwelety projektowanych dróg dostosowano do istniejącej zwartej zabudowy (wjazdy do garaży) i istniejącego terenu. Załamania niwelety wyokrąglono normatywnymi dla tej klasy dróg łukami pionowymi. Odwodnienie Wody opadowe odprowadza się do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Odwodnienie zapewnione będzie przez budowę w osi i przy krawędzi dróg ścieków ulicznych z wpustami ulicznymi włączonymi do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Ścieki deszczowe docelowo odprowadzane będą do istniejącej studni kanalizacji deszczowej T:49,68 D:48,88 poprzez projektowany separator ATOL-OH 20/200 o średnicy wewn. 1500mm z zastosowaniem przepompowni ścieków deszczowych EPS firmy Ekol-Unicon z kręgów betonowych o średnicy 1500mm i wysokości H=3,95m z dwiema pompami zatapialnymi ABS AFP 1031 M30/4D. Rurociąg tłoczny o średnicy de160PE (160x9,5mm PE100 SDR17 PN10) prod. WAVIN. Przepompownia wyposażona w; pompy zatapialne wraz z osprzętem, osprzęt hydrauliczno - mechaniczny (zawory zwrotne, zasuwy odcinające), szafę sterowniczą. Uwaga - przepompownię należy ogrodzić. Szczegóły rozwiązań projektowych kanalizacji deszczowej zawiera oddzielny projekt branżowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budownictwa Ogólnego i Utrzymania Dróg "AZBUD" Zdzisław Ajs
- Zakład Budownictwa Ogólnego i Utrzymania Dróg AZBUD, ul. Zamkowa 20, 72-200 Nowogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 555740,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 443978,93
Oferta z najniższą ceną: 443978,93 / Oferta z najwyższą ceną: 466984,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Przebudowa odcinka ul. Górnej w Nowogardzie stanowiącego dojazd do lądowiska dla helikopterów Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
- "Modernizacja hali sportowej przy II Liceum Ogólnokształcącym w Nowogardzie w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Remont drogi leśnej w Leśnictwie Olszyca.
- "Przebudowa Placu Wolności w Nowogardzie wraz z instytucjami kultury i infrastrukturą turystyczną" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa produktów mrożonych do Zakładu Karnego w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbudowa drogi ul. Stara Osada w kilometrażu 0+000-0+600
- Przebudowa odcinka ul. Górnej w Nowogardzie stanowiącego dojazd do lądowiska dla helikopterów Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
- Przebudowa drogi na osiedlu 1 Maja przy bloku 18 i 19
- Modernizacja ul. Ziemowita w Wodzisławiu Śląskim
- WYKONANIE NAWIERZCHNI ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z WYKONANIEM NASADZEŃ i UTRZYMANIEM ROŚLINNOŚCI PRZY STACJI RATUNKOWEJ GOPR W KARŁOWIE
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków przy ul. Olszewskiego 1-5 oraz Zawidzkiego 4 w Oświęcimiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.