eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Dostawa substancji chemicznych do apteki szpitalnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-19

Działdowo: Dostawa substancji chemicznych do apteki szpitalnej
Numer ogłoszenia: 208946 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119080 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, faks (023) 6972653.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa substancji chemicznych do apteki szpitalnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa substancji chemicznych do Apteki Szpitalnej. CPV: 33.60.00.00-6 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa substancji chemicznych. 2. Przez dostawę substancji chemicznych Zamawiający rozumie cykliczną dostawę w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień substancji chemicznych w formie zamówień planowych i zamówień wymagających natychmiastowej realizacji tzw. zamówień na cito. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu dwóch dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy na cito maksymalnie do 12 godzin. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta, co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Informacje te muszą znajdować się na lub wewnątrz opakowania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4.Oferowane produkty muszą posiadać karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, które zostaną dostarczone Zamawiającemu wraz z pierwszą dostawą. 5.Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 6. W przypadku zmian zachodzących na rynku produktów farmaceutycznych w trakcie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega sobie, że będzie miał prawo wymagać od Wykonawcy, z którym zawarł umowę na dostawy substancji chemicznych, które pojawiają się w jego ofercie handlowej, iż będą tańsze od tych nazwanych w przedmiocie zamówienia pod warunkiem, że posiadają te same właściwości działania. 7. Substancje chemiczne muszą spełniać wymogi Farmakopei Polskiej VIII lub Farmakopei Europejskiej. 8. Do dostawy ma być dołączony atest analityczny. 9. Wykonawcy muszą spełnić wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych i nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Akceptacja 30 dniowego terminu płatności. 12. Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen przez okres trwania umowy. 13.Reklamacje Zamawiającego będą załatwiane przez Wykonawcę, poprzez dostarczenie przedmiotu umowy wolnego od wad, nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Substancje chemiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maga - Herba Marek Stępniak S.J., ul. Targowa 66, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154011,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 207163,50

  • Oferta z najniższą ceną: 207163,50 / Oferta z najwyższą ceną: 207163,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.