eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › Modernizacja budynku biblioteki publicznej w Węglińcu - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Węgliniec: Modernizacja budynku biblioteki publicznej w Węglińcu - Etap I
Numer ogłoszenia: 208945 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7711435, fax 075 7712551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku biblioteki publicznej w Węglińcu - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I 1/wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 62,54 m2; 2/wykonanie elewacji na parterze - 338,27 m2; 3/remont dojść do budynku (chodnik) - 83,25 m2; 4/wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych - 12,8 m; 5/modernizacja instalacji c.o.: demontaż instalacji z przyłączeniem do istniejącego kotła - 1 kpl i wykonanie instalacji c.o. - 1 kpl. Część II 1/wykonanie elewacji na piętrze - 300,52 m2; 2/remont dachu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). 2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45,ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Numer rachunku bankowego - 41 8382 0001 2600 0648 3000 0070. 5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nieograniczony na modernizacje budynku biblioteki w Węglińcu - Etap I. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 6.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa w/w ustawa..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności (odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej ) mają zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę elewacyjną o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2. 1.3. dysponują potencjałem technicznym 1.4. wykażą, iż zamówienie będzie realizowane przy zaangażowaniu następujących osób: 1.4.1.kierownik budowy z minimum 3-letnim doświadczeniem i posiadający co najmniej od 3 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 1.4.2 kierownik budowy z minimum 3-letnim doświadczeniem i posiadający co najmniej od 3 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych. 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Spełnienie warunków Zamawiający oceni na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzoru określonego w SIWZ; 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie składa je każdy z uczestników. 1.3.Wykaz osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia według wzoru określonego w SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez kierowników budowy oraz aktualne wpisy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru określonego w SIWZ . W wykazie należy przedstawić co najmniej jedną robotę elewacyjną o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że: 2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1 i 2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Węgliniec ul. Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec lub za zaliczeniem pocztowym - cena 10,00PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Węgliniec ul. Sikorskiego 3, 59 - 940 Węgliniec pokój nr 21 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr SPO/2.3/61 jest realizowany ze środków UE w ramach SPO - Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 - 2006. Działanie 2.3. - Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.