Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-25
Regnów: Remont parkanu cmentarza przykościelnego w Regnowie
Numer ogłoszenia: 208934 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzymskokatolicka Parafia Nawiedzenia NMP w Regnowie , Regnów 7, 96-232 Regnów, woj. łódzkie, tel. 0-46 8131688, faks 0-46 8131688.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Rzymskokatolicka Parafia Nawiedzenia NMP w Regnowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parkanu cmentarza przykościelnego w Regnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont parkanu cmentarza przykościelnego w Regnowie zgodnie z dokumentacją projektową poprzez : 1. Rozbiórka murów ogrodzenia i wywiezienie gruzu - 93,77 m3 2. Wykonanie robót ziemnych ,wykopów pod fundamenty - 85,42 m3 3. Wykonanie fundamentów, - 93,67 m3 4. Wykonanie ogrodzenia z przykryciem - 67,513 m2 5. Wykonanie słupów do wejścia głównego szt. 4 - 7,841 m3 6. Wykonanie słupów narożnych, pośrednich i bramy od plebani - 13,541 m3 7. Wykonanie bram i furtek metalowo-kutych, - 18,685 m2 8. Wykonanie utwardzenia z kostki brukowej - 366,45 m2 Teren na którym znajduje się planowana inwestycja podlega ochronie konserwatorskiej na podstawie wpisu do rejestru zabytków ( decyzja nr 940 z dnia 19.11.1993r. cmentarza przykościelnego miejscowości Regnów)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN słownie pięć tysięcy złotych , w terminie do dnia 20.07.2009 r. godz. 0900III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ, tj: I. Personel Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadającą kwalifikacje określone poniżej; min. 1 : - Kierownik budowy - osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie w samodzielnym kierowaniu robotami budowlanymi , posiadająca co najmniej 3 lata uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopie uprawnień budowlanych. II. Doświadczenie Posiadają doświadczenie zawodowe oraz wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wyszczególniony w ślepym kosztorysie oraz opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty referencje wystawione przez zamawiających potwierdzające, że powyższe roboty zostały wykonane należycie. III. Sprzęt Dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. (minimalna wymagana liczba jednostek): - koparko-spycharka szt. 2 - samochody samowyładowcze do transportu materiałów w ilości zapewniającej ciągłość robót, - betoniarki 250 szt. 2 - zagęszczarka gruntu szt. 1 3. Wykonawcy występujący wspólnie. 3.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.2 W przypadku, o którym mowa w pkt.3.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.3.1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia. 1.1 Formularz Oferty - sporządzony zgodnie z formularzem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia .podpisany przez osobę umocowaną 1.2 Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - sporządzony na formularzu kosztorysu ofertowego. 1.3 Dowód wniesienia wadium (kopia dokumentu potwierdzająca wniesienie wadium). 1.4 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 1 1.5 Dane dotyczące wiarygodności prawnej ekonomicznej oraz technicznej Wykonawcy - oryginały bądź kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy, a mianowicie: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg. wzoru załącznik nr 2 (3) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ,wraz kopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopie uprawnień budowlanych zgodnie z wymaganiami SIWZ - wg. wzoru załącznik nr 3, Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. (4) ) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2 dokumenty ) - wg wzoru załącznik nr 4 (5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg wzoru załącznik nr 5 Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugregnow.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w Urzędzie Gminy Regnów, Regnów 95, 96-232 Regnów,
96-232 Regnów pok. Nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Regnów, Regnów 95, 96-232 Regnów, 96-232 Regnów pok. Nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - Działanie -Odnowa i rozwój wsi..
INNE PRZETARGI REGNÓW
- Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Rylsk
- Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na pozostałej części bieżni przy boisku sportowym wraz z ogrodzeniem
więcej: przetargi REGNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa ul. Kołłątaja w Leżajsku na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Kopernika"
- "Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Zakliczyn"
- Modernizacja dróg wojewódzkich w zakresie przebudowy drogi wojewódzkiej Nr 659 polegającej na wykonaniu drogi dla pieszych na odcinku w m. Piekuty Urbany etap I w km od 37+422 do km 37+550.
- Modernizacja odcinka drogi gminnej K600617 ul. Sosnowa w m. Chorowice
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2212R Sanok - Bukowsko w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez przebudowę i budowę chodnika w miejscowościach : Sanok i Sanoczek".
- Modernizacja placu zabaw przy Żłobku Gminnym w Warcie, ul. Koźmińska 11, 98-290 Warta
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.