eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Dostawa sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Pruszków: Dostawa sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 208930 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Psychiatryczny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr Jana Mazurkiewicza , ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7391384, fax. 022 7391384.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.tworki.eu.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206 000 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - w przypadku oferty na realizację całego przedmiotu zamówienia 9.758,05 - w przypadku ofert częściowych wadium wynosi: Pakiet nr 1 - 1.117,37 zł Pakiet nr 2 - 676,40 zł Pakiet nr 3 - 105,18 zł Pakiet nr 4 - 39,00 zł Pakiet nr 5 - 987,80 zł Pakiet nr 6- 402,00 zł Pakiet nr 7 - 734,40 zł Pakiet nr 8- 1.234,00 zł Pakiet nr 9 - 4.056,70 zł Pakiet nr 10 - 180,00 zł Pakiet nr 11 - 20,00 zł Pakiet nr 12- 13,20 zł Pakiet nr 13- 192,00 zł Wadium należy wnieść w terminie do dnia 09.09.2008 r.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) Zdolny jest do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do niniejszej s.i.w.z. 2) Prowadzi działalność o charakterze związanym z przedmiotem zamówienia. 3) Spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Posiada potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z należytą starannością. 6) Akceptuje wymagania określone w s.i.w.z. i wzór umowy o wykonanie zamówienia - załącznik nr 5 7) W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza winno być dołączone do oferty. 8) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywane przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełniania jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania (na podst. art. 24 ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dostarczyć: 1) Ofertę na wykonanie zamówienia przedstawioną wg wzoru dołączonego do s.i.w.z. - załącznik nr 2 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Koncesję zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 4. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przedstawione wg załącznika nr 3 do s.i.w.z. 6. Informację o spełnianiu wymagań określonych w Rozdz. III ust. 1 pkt. 1-6 przedstawioną wg wzorów zamieszczonych w załączniku nr 4 do s.i.w.z. 7. Dowody potwierdzające należyte wykonanie zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy to w tym okresie) trzech największych wartościowo zamówień publicznych o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. 8. Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty zostały dopuszczone do obrotu na polskim rynku, zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w Unii Europejskiej tzn: a) Certyfikat CE b) Deklaracja zgodności c) Świadectwo jakości wystawione przez Państwowy Zakład Higieny - w przypadku zadania nr VI, d) Potwierdzenie zgłoszenia do rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu i użytkowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r., Dz. U. 04.93.896) e) Katalogi (broszury informacyjne itp.) zawierające opis zaoferowanego asortymentu. W katalogach tych powinny znaleźć się informacje na temat warunków użytkowania zaoferowanych produktów, m.in. dane techniczne; f) Próbki produktów w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu po jednej sztuce dla każdej pozycji Pakietu, na który Wykonawca składa ofertę. Dotyczy to Pakietów nr 1,4, 7 i 8 9. Arkusz wyceny sporządzony wg załącznika nr 1.1. do s.i.w.z. 10. Potwierdzenie wniesienia wadium, o którym mowa w rozdz. VIII niniejszej s.i.w.z. 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oprócz w/w dokumentów obowiązani są do do składanej oferty dołączyć: a) dokument o ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. b) oświadczenie pełnomocnika Wykonawców o poniesieniu bezwarunkowej odpowiedzialności jak za swoje własne niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tworki.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSPZP ZOZ ul. Partyzantów 2/4 Pruszków (budynek administracji pok. nr 20).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 11:00, miejsce: WSPZP ZOZ ul. Partyzantów 2/4 Pruszków (budynek administracji pok. nr 20).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206 000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt medyczny wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny wielorazowego użytku szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206 000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa termometrów elektronicznych i nasadek/kapturków jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa termometrów elektronicznych i nasadek/kapturków jednorazowego użytku szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206 000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa aparatów do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatów do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206 000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.23.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa odzieży medycznej oraz prześcieradeł i podkładów jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży medycznej oraz prześcieradeł i podkładów jednorazowego użytku Szacunkowa wartość poniżej 206 000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa testów diagnostycznych do wykrywania w moczu narkotyków i leków uzależniających..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów diagnostycznych do wykrywania w moczu narkotyków i leków uzależniających. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206 000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pasków do glukometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pasków do glukometrów szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206 000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa wkładów do ssaków medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkładów do ssaków medycznych jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206 000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa opatrunków do leczenia odleżyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków do leczenia odleżyn szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206 000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa ustników jednorazowego użytku do alkomatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ustników jednorazowego użytku do alkomatów szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206 000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa oddechowych wymienników ciepła i wilgoci typu THERMOVENT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oddechowych wymienników ciepła i wilgoci typu THERMOVENT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa papierów rejestracyjnych do EKG i USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papierów rejestracyjnych do EKG i USG Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206 000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.