Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Żywiec: dostawa tablic rejestracyjnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Grzegorz Glas - Dyrektor Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych w Starostwie Powiatowym w Zywcu Stanisław W. Kucharczyk - Dyrektor Wydziału Organizacyjnego w Starostwie Powiatowym w Żywcu, ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8612424, fax 033 8614623, e-mail: starostwo@zywiec.powiat.pl, www.powiat-zywiecki.w.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa tablic rejestracyjnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych: a) tablice samochodowe podłużne około 25000 kompletów b) tablice samochodowe kwadratowe (podłużne + kwadratowe) około 1000 kompletów c) tablice na przyczepy podłużne około 1000 sztuk d) tablice na przyczepy kwadratowe około 200 sztuk e) tablice na ciągniki i motocykle około1000 sztuk f) tablice na motorowery około 600 sztuk g) tablice tymczasowe około 100 kompletów Powyższa ilość jest orientacyjna i podana dla wyliczenia oferty. Łączna liczba zamawianych tablic około 55.000 sztuk. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Żywcu, 34-300 Żywiec, ul. Zamkowa 4. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Łączna liczba zamawianych tablic - około 55000 szt., w tym: a) tablice samochodowe podłużne około 25000 kompletów b) tablice samochodowe kwadratowe (podłużne + kwadratowe) około 1000 kompletów c) tablice na przyczepy podłużne około 1000 sztuk d) tablice na przyczepy kwadratowe około 200 sztuk e) tablice na ciągniki i motocykle około1000 sztuk f) tablice na motorowery około 600 sztuk g) tablice tymczasowe około 100 kompletów. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zapłata nastąpi w terminie minimum 14 od dnia przedłożenia faktury wystawionej raz w miesiącu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; 3.zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami oraz projektem umowy i przyjęli je bez zastrzeżeń; 4.przez cały okres realizacji zamówienia posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności w zakresie szacowania nieruchomości, 5.wnieśli wadium. 6.złożyli dokumenty określone w części V Specyfikacji. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: wypełniony Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do Specyfikacji),oświadczenia określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik Nr 2 do Specyfikacji*,oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik Nr 3 do Specyfikacji)*,oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w Specyfikacji, jej załącznikach oraz projekcie umowy (zał. Nr 4 do Specyfikacji),oświadczenie, że wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty upływu terminu do składania ofert (załącznik Nr 5 do Specyfikacji),oświadczenie o występowaniu w obrocie prawnym w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi* (zał. Nr 6 do Specyfikacji),aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*,w przypadku podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary (Dz. U. z 2002 r. nr 197, poz. 1661 z późn. zm.) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*,w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych przy podejmowaniu zobowiązań w imieniu wykonawcy (załącznik Nr 8 do Specyfikacji),podpisany projekt umowy (załącznik Nr 9 do Specyfikacji),dokument potwierdzający wniesienie wadium (lub kserokopie wniesionego wadium). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V.1. 8), 9), 10) i 12 SIWZ), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt V.2 oraz w pkt . V.1. SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być złożone łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia i dokumenty oznaczone znakiem * muszą być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert* - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie,aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,*aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert*,informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę przynajmniej 400.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności związanych z realizacją zamówienia oraz że w przypadku upływu ważności polisy zobowiązuje się przedłużyć jej ważność na cały okres obowiązywania umowy (zał. Nr 7 do Specyfikacji),polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,certyfikat na zgodność tablic z warunkami technicznymi Instytutu Transportu Samochodowego lub inny równoważny dokument potwierdzający, że wykorzystywany do tłoczenia numeru rejestracyjnego podkład - tablica surowa jest zgodny z warunkami technicznymi określonymi w przepisach oraz potwierdzenie, że producent zgłosił gotowy wyrób do badań, certyfikat na zgodność tablic gotowych z warunkami technicznymi lub potwierdzenie wydane przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie potwierdzające, że wykonawca zgłosił gotowy wyrób do badań i oczekuje na wydanie certyfikatu, aktualne zezwolenie wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 9/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.06.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.06.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.06.2006, godzina 09:30, Starostwo Powiatowe w Żywcu ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec pok. 50.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.04.2006.
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
więcej: przetargi w Żywcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





