eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ćmielów › Przebudowa dróg gminnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-14

Ćmielów: Przebudowa dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 208874 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177366 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ćmielów, Ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8612018, faks 15 8612018.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg gminnych w skład którego wchodzą następujące zadania: - zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 318017T Grójec - Krasków od km 1+010 do km 1+420; - zadanie Nr 2 -Przebudowa drogi gminnej nr 318039T Brzóstowa - Krzczonowice od km 0+250 do km 0+600. 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni Na zakres przedmiotu zamówienia składa się: a) Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 318017T Grójec - Krasków od km 1+010 do km 1+420. Zakres przedmiotowy zadania nr 1 obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 318017T na odcinku o dł. 410 m o nawierzchni mineralno asfaltowo - grysowej i szerokości jezdni 3,5m. W zakres rzeczowy wchodzi wykonanie: 1) robót przygotowawczych (roboty pomiarowe, karczowanie krzaków i podszycia; zdjęcie warstwy urodzajnej); 2) robót ziemnych ( roboty ziemne, wykonanie palisady z wypleceniem faszyny; wykonanie stopni na skarpach pod nasypy, wykonanie nasypów i ich zagęszczanie); 3) rury ochronne - układnie rur ochronnych na kablu 4) podbudowy ( profilowanie i zagęszczanie podłoża; wykonanie i zagęszczanie warstwy z piasku, podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna o gr. 15cm po zagęszczeniu i warstwy górnej o grubości 12cm po zagęszczeniu); 5) nawierzchni (wykonanie warstwy wiążącej o gr. 4cm po zagęszczeniu z mieszanek mineralno - asfaltowej grysowej; wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 4cm po zagęszczeniu z mieszanek mineralno - asfaltowej grysowej); 6) zjazdy do posesji (wykonanie przepustów pod zjazdami; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o gr. 15cm po zagęszczeniu i warstwy górnej o gr. 10 cm po zagęszczeniu) 7) robót wykończeniowych ( utwardzenie poboczy kruszywem łamanym; plantowanie skarp i dna wykopów oraz skarp i korony nasypów, umocnienie skarp kamieniem łamanym, darniowanie skarp, wyrównanie kruszywem łamanym na początku i końcu robót oraz inne roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych b) Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 318039T Brzóstowa - Krzczonowice od km 0+250 do km 0+600. Zakres przedmiotowy zadania nr 2 obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 318039T na dł. 350 o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości jezdni zmiennej od 5,0m - do 3,5m. W zakres rzeczowy zadania wchodzi wykonanie: 1) robót przygotowawczych (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; usunięcie humusu; rozbiórka krawężników betonowych wraz z utylizacją gruzu; roboty ziemne związane z odtworzeniem projektowanej niwelety; wykonanie nasypów wraz z profilowaniem i zagęszczaniem) 2) podbudowy ( podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm) 3) nawierzchni (wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca o gr. 3cm, oczyszczenie nawierzchni pod warstwę wyrównawcza, skropienie powierzchni emulsja asfaltową; wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o gr. 4cm ; oczyszczenie nawierzchni pod warstwę ścieralną , skropienie powierzchni emulsją asfaltową) 4) elementy ulic ( ustawienie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej wraz z wykonaniem niezbędnych robót ziemnych) 5) robót wykończeniowych (plantowanie i uzupełnienie pobocza materiałem kamiennych; plantowanie i uzupełnienie pobocza za krawężnikiem; wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej; regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych, regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych; umocnienie skarp płytami ażurowymi wraz z wykonaniem niezbędnych robót ziemnych) oraz inne roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych 2. Dokumentacja techniczna (uproszczona) i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja techniczna obejmuje: a) projekty budowlane (uproszczony) b) przedmiary robót 3. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadania opisane w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (uproszczone projekty techniczne, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) rękojmi za wady na wykonane roboty i użyte materiały na okres, co najmniej 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego określonego zadania. b) gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane i użyte materiały na okres co najmniej 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji jakości wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym. 5. Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli itp.) 6. Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowana niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie uczestniczył w corocznych przeglądach gwarancyjnych. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. 7. Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze SIWZ, placami przyszłych budów, dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. 8. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania /produktów/ równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 9. Sposób wykonania zamówienia: roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PBI Infrastruktura Spółka Akcyjna, ul. Kolejowa 10E, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277045,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 281549,98

  • Oferta z najniższą ceną: 281549,98 / Oferta z najwyższą ceną: 359016,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.