Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Łódź: ZP/biletylotnicze/2007
Numer ogłoszenia: 208860 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro do Spraw Substancji i Preparatów Chemicznych, Ul. Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6314679, 6314675, fax 0-42 6314679.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chemikalia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/biletylotnicze/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Obsługę w zakresie zakupu biletów lotniczych dla pracowników Biura ds. Substancji i Preparatów Chemicznych oraz osób delegowanych przez Biuro w okresie od dnia 1 stycznia 2008 roku do dnia 31 grudnia 2008 roku. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca należy do International Air Transport Association IATA lub posiada autoryzację IATA. 2) Rezerwacja połączeń lotniczych i sprzedaż biletów lotniczych odbywa się z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie oraz z uwzględnieniem najniższych z dostępnych taryf publikowanych i stawek negocjowanych oraz stawek promocyjnych. 3) Podanie, co najmniej dwóch, optymalnych dla Zamawiającego, propozycji połączeń lotniczych na jedno zapytanie Zamawiającego. 4) Stosowaniu minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży. 5) Bezpłatne dostarczanie biletów lotniczych w miejsce wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z terminem podanym w zleceniu na zakup biletów, (jeśli sytuacja tego wymaga w ciągu 4 godzin od złożenia zamówienia). 6) Obsługa w przypadku ewentualnych reklamacji składanych do przewoźnika w zakresie usług objętych zamówieniem. 7) Wyznaczanie pracowników i/lub linii telefonicznych do kontaktów z pracownikami Zamawiającego. 8) W przypadku zwrotu biletu z powodu odwołania wyjazdu Wykonawca zwraca Zamawiającemu część kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy. Zwrot tej kwoty powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu, na podstawie faktury korygującej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 62.21.00.00 - Usługi nieregularnego transportu lotniczego osób Kod CPV wg słownika 2008: 60.42.00.00 - Usługi nieregularnego transportu lotniczego Oryginalny kod CPV: 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży Kod CPV wg słownika 2008: 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności zamawiający uzna fakt przynależności Wykonawcy do IATA (udokumentowany) lub posiadanie autoryzacji IATA. 4. Ocena spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia(nie spełnia). W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) dokument potwierdzający przynależność do IATA lub posiadanie autoryzacji IATA. e) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(osoby) uprawnioną(e) do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi zostać przedstawiony w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt VI pkt 3 zostanie wybrana, zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,2
- 2. Upust (procent od podstawowej ceny biletu) - 0,8
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chemikalia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro do Spraw Substancji i Prepartów Chemicznych, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Biuro do Spraw Substancji i Prepartów Chemicznych, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, pokój 475 (sekretariat Biura).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Usługa pośrednictwa rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na rzecz Departamentu Gospodarki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2026 r.
- Zamówienie na organizację 10 wyjazdów uczniów do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon w ramach realizacji projektu pod nazwą "Podniesienie jakości oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





