eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LiniewoSprzedaż energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność gminy Liniewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-02

Liniewo: Sprzedaż energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność gminy Liniewo
Numer ogłoszenia: 208859 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liniewo , ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, woj. pomorskie, tel. 058 6878520, faks 058 6878522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność gminy Liniewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania lub dystrybucji do obiektów stanowiących własność gminy Liniewo przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zakres zamówienia obejmuje również: wypowiedzenie umów poprzedniemu sprzedawcy energii elektrycznej, powiadomienie OSD, w imieniu Zamawiającego, o zawarciu nowej umowy sprzedaży, zawarcie w imieniu Zamawiającego umowy z OSD o świadczenie usługi dystrybucji, na podstawie upoważnień udzielonych przez Zamawiającego, w taki sposób aby zapewnić ciągłość sprzedaży energii. Szczegółowy wykaz obiektów Zamawiającego, do których ma być dostarczana energia:1 Budynek Urzędu Gminy ul. Dworcowa 3, 83 420 Liniewo, 2 Remiza OSP Chrósty Wysińskie, 83 420 Liniewo, 3 Świetlica, Remiza OSP Wysin, 83 420 Liniewo, 4 Remiza OSP Głodowo, 83 420 Liniewo, 5 Świetlica sołecka Iłownica, 83 420 Liniewo, 6 Świetlica sołecka Deka, 83 420 Liniewo, 7 Gminny Ośrodek Kultury i Sportu Garczyn, 83 420 Liniewo, 8 Remiza OSP Liniewo, 83 420 Liniewo, 9 Świetlica sołecka Lubieszyn, 83 420 Liniewo, 10 Pomieszczenie spotkań Chrztowo, 83 420 Liniewo, 11 Budynek gospodarczy ul. Dworcowa, 83 420 Liniewo, 12 Świetlica sołecka Sobącz, 83 420 Liniewo, 13 Środowiskowy Dom Pomocy Społecznej Lubieszyn, 83 420 Liniewo, 14 Kąpielisko Garczyn, 83 420 Liniewo, 15 Budynek ul. Dworcowa 4C, 83 420 Liniewo, 16 Świetlica wiejska Orle, 83 420 Liniewo, 17 Hydrofornia Stary Wiec, 83 420 Liniewo, 18 Hydrofornia Chrósty Wysińskie, 83 420 Liniewo, 19 Hydrofornia Wysin, 83 420 Liniewo, 20 Przepompownia ścieków Głodowo, 83 420 Liniewo, 21 Przepompownia ścieków P1 Głodowo, 83 420 Liniewo, 22 Hydrofornia Milonki, 83 420 Liniewo, 23 Oczyszczalnia ścieków Orle, 83 420 Liniewo, 24 Hydrofornia Garczyn, 83 420 Liniewo, 25 Hydrofornia Liniewo, 83 420 Liniewo, 26 Wysypisko śmieci Liniewskie Góry, 83 420 Liniewo, 27 Hydrofornia Lubieszyn, 83 420 Liniewo, 28 Przepompownia wody Liniewskie Góry, 83 420 Liniewo, 29 Przepompownia ścieków PG2, 83 420 Liniewo, 30 Przepompownia ścieków Garczyn, 83 420 Liniewo, 31 Przepompownia ścieków P 1, 83 420 Liniewo, 32 Przepompownia ścieków P 2, 83 420 Liniewo, 33 Przepompownia ścieków P 3, 83 420 Liniewo, 34 Przepompownia ścieków ul. Wyzwolenia, 83 420 Liniewo, 35 Przepompownia ścieków P 4, 83 420 Liniewo, 36 Przepompownia ścieków P 5, 83 420 Liniewo, Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy wynosi 994 000 kWh, w tym z podziałem:dla grupy taryfowej C11 dla 33 punktów odczytu energii w ilości do 540 000 kWh łączna moc umowna 341 kW, dla grupy taryfowej C12a dla 1 punkt odczytu energii w ilości do 42 000 kWh łączna moc umowna 15 kW, dla grupy taryfowej C21 dla 1 punkt odczytu energii w ilości do 400 000 kWh łączna moc umowna 140 kW,dla grupy taryfowej G11 dla 1 punktu odczytu energii w ilości do 12 000 kWh łączna moc umowna 7 kW, Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii na dzień zawarcia umowy będących przedmiotem zamówienia przedstawia załącznik nr 7 do SIWZ, w którym wyszczególnione są: grupa taryfowa, moc umowna, okres obowiązywania umowy oraz termin wypowiedzenia umowy dla poszczególnych punktów poboru energii. Strony postanawiają, że na wniosek zamawiającego możliwe jest zaprzestanie sprzedaży energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru ujętych w Załączniku nr 7 do SIWZ i nie stanowi ono zmiany ani rozwiązania umowy chyba, że przedmiotem wypowiedzenia są wszystkie punkty poboru określone w Załączniku Nr 7 SIWZ. Zamawiający zapłaci za pobraną energię elektryczną stanowiącą iloczyn ilości sprzedanej energii elektrycznej ustalonej na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych zainstalowanych w układach pomiarowo rozliczeniowych i ceny jednostkowej energii elektrycznej jednak nie więcej niż ilości podane w pkt.2 lit. od a do d. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy Wykonawca nie osiągnie wynagrodzenia, o którym mowa w ofercie nie przysługuje mu prawo do żądania zamówień uzupełniających, dodatkowych itp. Określenie przewidywanego poboru energii elektrycznej oraz ilość punktów poboru energii elektrycznej nie stanowi ze strony Zamawiającego odbiorcy zobowiązania do jej zakupu w podanych ilościach, stanowi jedynie informację dla Wykonawcy o wielkości zapotrzebowania na energię elektryczną. Zwiększenie ilości zakupionej energii, w stosunku do ilości określonych w pkt. 2. może nastąpić wyłącznie w następstwie udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w wysokości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, które będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający jest zaliczany w większości do V grupy przyłączeniowej. Jedynie jeden obiekt Oczyszczalnia ścieków w Orlu ;mieści się w IV grupie przyłączeniowej. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD dla wszystkich obiektów Zamawiającego jest ENERGA OPERATOR S.A. z siedzibą w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 130, 80 557 Gdańsk. Dla realizacji Umowy w zakresie każdego punktu odbioru konieczne jest jednoczesne obowiązywanie umów: Umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD, Umowy dystrybucyjnej zawartej pomiędzy Wykonawcą a OSD. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć oświadczenie o posiadaniu umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENERGA OPERATOR S. A.. W przypadku zmiany dotychczasowego sprzedawcy energii elektrycznej, należy złożyć oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do załatwienia w imieniu Zamawiającego wszystkich formalności związanych ze zmianą dostawcy energii elektrycznej, jakie nakładają na Zamawiającego w tym zakresie przepisy, w taki sposób aby zapewnić ciągłość sprzedaży energii. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po ukazaniu się zawiadomienia o wyborze oferty przedłoży Zamawiającemu do akceptacji projekt umowy kompleksowej na sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji do obiektów stanowiących własność gminy Liniewo. Zamawiający wymaga aby faktury VAT dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla jednostek zamawiającego wymienionych w ustępie 1 w punktach od 17 do 36 faktury były wystawiane na Samorządowy Zakład Budżetowy w Orlu. Faktury na pozostałe obiekty wystawiane będą bezpośrednio na Zamawiającego tj. na Gminę Liniewo. Jednocześnie Zamawiający wymaga by faktury VAT były wystawione osobno na każdy punkt odczytu energii. Szczegółowe dane jednostek potrzebne do wystawienia faktur Zamawiający poda przed podpisaniem umowy. Należność Wykonawcy za zużytą energię elektryczną w okresach rozliczeniowych obliczana będzie indywidualnie dla każdego punktu odbioru jako iloczyn ilości sprzedanej energii elektrycznej ustalonej na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych zainstalowanych w układach pomiarowo rozliczeniowych i ceny jednostkowej energii elektrycznej. Do wyliczonej należności Wykonawca doliczy podatek VAT zgonie z obowiązującymi przepisami. Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucyjnych odbywać się powinna na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm. oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r.w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego Dz. U. Nr 93, poz.623 oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną Dz. U. z Nr 128, poz.895..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, Zestawienie cen - załącznik nr 2 do oferty, Jeżeli wykonawca ma zamiar współpracować z podwykonawcami zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom zgodnie ze wzorem zawartym w załącznik nr 5 do oferty, oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy na świadczenie usług dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - załącznik nr 6 do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stornie internetowej Urzędu Gminy Liniewo www.liniewo.pl oraz w Urzędzie Gminy Liniewo ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, pokój nr 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Gminy w Liniewie, ul. Dworcowa 3 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.