eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Remont nawierzchni chodników Placu Dominikańskiego w Cieszynie wraz z wykonaniem oświetlenia zewnętrznego, zagospodarowaniem elementami małej architektury i zieleni - etap 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Cieszyn: Remont nawierzchni chodników Placu Dominikańskiego w Cieszynie wraz z wykonaniem oświetlenia zewnętrznego, zagospodarowaniem elementami małej architektury i zieleni - etap 1
Numer ogłoszenia: 208832 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162048 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Liburnia 4, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8582890, faks 033 8582890.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni chodników Placu Dominikańskiego w Cieszynie wraz z wykonaniem oświetlenia zewnętrznego, zagospodarowaniem elementami małej architektury i zieleni - etap 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni chodników Placu Dominikańskiego w Cieszynie wraz z wykonaniem oświetlenia zewnętrznego, zagospodarowaniem elementami małej architektury i zieleni, etap 1 , które należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, projektem budowlanym oświetlenia, projektem zagospodarowania zieleni, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Zakres planowanych robót obejmuje między innymi: rozebranie istniejącej nawierzchni chodników i odcinka jezdni ulicy Ratuszowej uzupełnienie kruszywem kamiennym istniejącej podbudowy nawierzchni chodników i drogi wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej, kamiennej i płyt granitowych, ciętych wykonanie nawierzchni jezdni i chodników odcinka ulicy Ratuszowej z kostki brukowej, kamiennej wykonanie i zabudowanie elementów małej architektury wykonanie stylowego, zewnętrznego oświetlenia ulicznego wykonanie kompozycji zieleni niskiej i wysokiej powierzchnia nawierzchni chodnika z kostki brukowej, granitowej o wym. 5/5cm, kolor szary: 358,94m2 powierzchnia nawierzchni chodnika z kostki brukowej, granitowej o wym. 5/5cm, kolor rudy: 183,18 m2 powierzchnia nawierzchni chodnika z płyt granitowych, ciętych o wymiarach 25/35cm o grubości 6cm, kolor szary: 247,95 m2 powierzchnia nawierzchni jezdni z kostki brukowej, granitowej, o wym. 10/10cm, kolor rudy/czerwony: 218,21 m2 zewnętrzne oświetlenie uliczne: 8 słupów z lampami sodowymi elementy małej architektury: stojaki na rowery, kosze na śmieci, wygrodzenia, donice kwiatowe, osłony, kraty drzew, blokowa bariera parkingowa zieleń niska, wysoka: drzewa i krzewy liściaste, żywopłot iglasty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Brukarsko Murarski Henryk Gwazdacz, ul. Kresowa 12, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 372562,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 297708,09

  • Oferta z najniższą ceną: 297708,09 / Oferta z najwyższą ceną: 379864,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.