Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Pleszew: Indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Pleszew - JUNIOR
Numer ogłoszenia: 208812 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Pleszew , Rynek 1, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. (062) 74 28 300, faks (062) 74 28 301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Pleszew - JUNIOR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dla uczniów klas I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Pleszew w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych. Wykonawca w porozumieniu z Dyrektorem jednostki oraz Zamawiającym ustali harmonogram zajęć na terenie jednostki oświatowej. Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni prowadzenie zajęć na terenie szkół objętych projektem JUNIOR. Przedmiot zamówienia został podzielony na 40 zadań - części. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Organizacja zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej nr 1 w Pleszewie Cześć 1 - 180 godzin indywidualnych zajęć logopedycznych, (I sem.2011/2012 - 30h, II sem.2011/2012 - 45h, I sem.2012/2013 - 45h, II sem.2012/2013 - 60 h); Część 2 - 180 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (I sem.2011/2012 - 30h, II sem.2011/2012 - 45h, I sem.2012/2013 - 45h, II sem.2012/2013 - 60h); Część 3 - 60 godzin zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej (I sem.2011/2012 - 10h, II sem.2011/2012 - 15h, I sem.2012/2013 - 15h, II sem.2012/2013 - 20h); Część 4 - 240 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (I sem.2011/2012 - 40h, II sem.2011/2012 - 60h, I sem.2012/2013 - 60h, II sem.2012/2013 - 80h); Część 5 - 120 godzin zajęć dla uczniów uzdolnionych matematycznie (I sem.2011/2012 - 20h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h, II sem.2012/2013 - 40h). Podana liczba godzin obejmuje dwa lata szkolne. Przedmiot zamówienia obejmuje cztery semestry. Łączna ilość godzin w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 wynosi dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Pleszewie - 780 godzin. Organizacja zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej nr 2 w Pleszewie Część 6 - 120 godzin indywidualnych zajęć logopedycznych (I sem.2011/2012 - 20h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h, II sem.2012/2013 - 40h); Część 7 - 120 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (I sem.2011/2012 - 20h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h, II sem.2012/2013 - 40h); Część 8 - 120 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (I sem.2011/2012 - 20h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h, II sem.2012/2013 - 40h); Część 9 - 30 godzin zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej (I sem.2011/2012 - 10h, II sem.2011/2012 - 10h, I sem.2012/2013 - 10h); Część 10 - 780 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (I sem.2011/2012 - 130h, II sem.2011/2012 - 195h, I sem.2012/2013 - 195h, II sem.2012/2013 - 260h); Część 11 - 240 godzin zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze (I sem.2011/2012 - 40h, II sem.2011/2012 - 60h, I sem.2012/2013 - 60h, II sem.2012/2013 - 80h); Część 12 - 300 godzin zajęć rozwijających zainteresowania humanistyczne (I sem.2011/2012 - 50h, II sem.2011/2012 - 75h, I sem.2012/2013 - 75h, II sem.2012/2013 - 100h); Część 13 - 360 godzin rozwijających zainteresowania artystyczno-teatralne (I sem.2011/2012 - 60h, II sem.2011/2012 - 90h, I sem.2012/2013 - 90h, II sem.2012/2013 - 120h). Podana liczba godzin obejmuje dwa lata szkolne. Przedmiot zamówienia obejmuje cztery semestry. Łączna ilość godzin w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 wynosi dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Pleszewie - 2.070 godzin. Organizacja zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej nr 3 w Pleszewie Część 14 - 180 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (I sem.2011/2012 - 30h, II sem.2011/2012 - 45h, I sem.2012/2013 - 45h, II sem.2012/2013 - 60h); Część 15 - 120 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (I sem.2011/2012 - 20h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h, II sem.2012/2013 - 40h); Część 16 - 720 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (I sem.2011/2012 - 120h, II sem.2011/2012 - 180h, I sem.2012/2013 - 180h, II sem.2012/2013 - 240h); Część 17 - 360 godzin zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze (I sem.2011/2012 - 60h, II sem.2011/2012 - 90h, I sem.2012/2013 - 90h, II sem.2012/2013 - 120h); Część 18 - 120 godzin zajęć rozwijających zainteresowania muzyczne (I sem.2011/2012 - 20h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h, II sem.2012/2013 - 40h); Część 19 - 120 godzin rozwijających zainteresowania plastyczne (I sem.2011/2012 - 20h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h, II sem.2012/2013 - 40h). Podana liczba godzin obejmuje dwa lata szkolne. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa lata szkolne. Łączna ilość godzin w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 wynosi dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Pleszewie - 1.620 godzin. Organizacja zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Kowalewie Część 20 - 120 godzin indywidualnych zajęć logopedycznych (I sem.2011/2012 - 18h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h, II sem.2012/2013 - 42h); Część 21 - 120 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (I sem.2011/2012 - 18h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h, II sem.2012/2013 - 42h); Część 22 - 120 godzin gimnastyki korekcyjnej (I sem.2011/2012 - 18h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h, II sem.2012/2013 - 42h); Część 23 - 120 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (I sem.2011/2012 - 18h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h, II sem.2012/2013 - 42h); Część 24 - 120 godzin zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze (I sem.2011/2012 - 18h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h, II sem.2012/2013 - 42h); Część 25 - 120 godzin zajęć rozwijających zainteresowania z informatyki (I sem.2011/2012 - 18h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h, II sem.2012/2013 - 42h). Podana liczba godzin obejmuje dwa lata szkolne. Przedmiot zamówienia obejmuje cztery semestry. Łączna ilość godzin w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 wynosi dla Szkoły Podstawowej w Kowalewie - 720 godzin. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Taczanowie Drugim Część 26 - 90 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (I sem.2011/2012 - 30h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h); Część 27 - 90 godzin gimnastyki korekcyjnej (I sem.2011/2012 - 30h, II sem.2011/2012 - 30h, I sem.2012/2013 - 30h). Przedmiot zamówienia obejmuje trzy semestry. Łączna ilość godzin w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 wynosi dla Szkole Podstawowej w Taczanowie Drugim - 180 godzin. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Lenartowicach Część 28 - 210 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (I sem.2011/2012 - 69h, II sem.2011/2012 - 70h, I sem.2012/2013 - 71h ); Część 29 - 70 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (I sem.2011/2012 - 23h, II sem.2011/2012 - 23h, I sem.2012/2013 - 24h); Część 30 - 35 godzin gimnastyki korekcyjnej (I sem.2011/2012 - 12h, II sem.2011/2012 - 12h, I sem.2012/203 - 11h); Część 31 - 35 godzin zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze (I sem.2011/2012 - 12h, II sem.2011/2012 - 12h, I sem.2012/2013 - 11h); Część 32 - 35 godzin zajęć rozwijających zainteresowania artystyczno - teatralne (I sem.2011/2012 - 12h, II sem.2011/2012 - 12h, I sem.2012/2013 - 11h). Przedmiot zamówienia obejmuje trzy semestry. Łączna ilość godzin w roku szkolnym 2011/2012 wynosi dla Szkoły Podstawowej w Lenartowicach - 385 godzin. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Sowinie Błotnej Część 33 - 60 godzin indywidualnych zajęć logopedycznych (I sem.2011/2012 - 18h, II sem.2011/2012 - 21h, I sem.2012/2013 - 21h); Część 34 - 60 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (I sem.2011/2012 - 18h, II sem.2011/2012 - 21h, I sem.2012/2013 - 21h); Część 35 - 60 godzin gimnastyki korekcyjnej (I sem.2011/2012 - 18h, II sem.2011/2012 - 21h, I sem.2012/2013 - 21h); Część 36 - 60 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (I sem.2011/2012 - 18h, II sem.2011/2012 - 21h, I sem.2012/2013 - 21h); Część 37 - 60 godzin zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno - przyrodnicze (I sem.2011/2012 - 18h, II sem.2011/2012 - 21h, I sem.2012/2013 - 21h); Część 38 - 60 godzin zajęć rozwijających zainteresowania z informatyki (I sem.2011/2012 - 18h, II sem.2011/2012 - 21h, I sem.2012/2013 - 21h). Przedmiot zamówienia obejmuje trzy semestry. Łączna ilość godzin w roku szkolnym 2011/2012 wynosi Szkoły Podstawowej w Sowinie Błotnej - 360 godzin. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Kuczkowie Część 39 - 72 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (I sem.2011/2012 - 24h, II sem.2011/2012 - 24h, I sem.2012/2013 - 24h); Część 40 - 72 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (I sem.2011/2012 - 24h, II sem.2011/2012 - 24h, I sem.2012/2013 - 24h). Przedmiot zamówienia obejmuje trzy semestry. Łączna ilość godzin w roku szkolnym 2011/2012 wynosi dla Zadania nr 8 - 144 godzin. Uwaga: Wybrany Wykonawca uzgodni z Dyrektorem szkoły, w której będzie realizował przedmiot zamówienia godziny przeprowadzenia zajęć.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają wymagane kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja o podwykonawcach; Formularz oferty; Dokument kwalifikacji zawodowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pleszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto i Gmina Pleszew
63-300 Pleszew, Rynek 1 - Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Miasto i Gmina Pleszew 63-300 Pleszew, Rynek 1 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pt. JUNIOR współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Wysocko oddz. 429-434
- Przebudowa z rozbudową części budynku szpitala dotyczącej Zakładu Diagnostyki Obrazowej i Poradni Chirurgii Onkologicznej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 108,68 kWp do 149,5 kWp, budowa konstrukcji samonośnej pod panele o mocy 94,88 kWp, ... każdy wraz z infrastrukturą towarzyszącą 2
- Budowa tymczasowego boiska wielofunkcyjnego w Kuczkowie
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja zajęć dodatkowych i warsztatów" realizowanych w projekcie Liczy się każde dziecko! Edukacja włączająca w Gminie Miejskiej Słupca
- Usługa zorganizowania intensywnych kursów języka angielskiego dla uczniów szkół podstawowych Gminy Lubenia .
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu "Rodzina-bądźmy jedną drużyną!" - wsparcie rodzin w Gminie Pełczyce
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.