To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Warszawa: Usługi Asysty Technicznej wykorzystywanego przez Zamawiającego Oprogramowania DGA
Numer ogłoszenia: 208782 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156117 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Asysty Technicznej wykorzystywanego przez Zamawiającego Oprogramowania DGA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Asysty Technicznej oraz świadczenie usług konsultacji bezpośrednich i modyfikacji dla wykorzystywanego przez Zamawiającego oprogramowania DGA Quality i DGA Process (zwanego dalej Oprogramowaniem DGA) oraz współpracującego z tym oprogramowaniem Oprogramowania narzędziowego, tj. w szczególności: serwer WWW (apache) i serwer bazodanowy (mysql). 2. Asysta Techniczna obejmuje: 2.1. wsparcie techniczne Oprogramowania DGA, 2.2. administrowanie Oprogramowaniem DGA i Oprogramowaniem narzędziowym. 3. Wsparcie techniczne, o którym mowa w pkt 2.1 obejmuje swoim zakresem: 3.1. bieżące usuwanie błędów w Oprogramowaniu DGA, 3.2. udostępnianie aktualizacji bez dodatkowych opłat, 3.3. świadczenie usług konsultacji telefonicznych. 4. Usługi konsultacji bezpośrednich i modyfikacji Oprogramowania DGA świadczone będą przez Wykonawcę w nieprzekraczalnej ilości 10 dni roboczych po 6 godzin tj. łącznej ilości 60 godzin. 5. W ramach administrowania Oprogramowaniem DGA i Oprogramowaniem narzędziowym, o którym mowa w pkt 2.2 wymagane jest dokonywanie konfigurowania, strojenia, uaktualniania, weryfikowania poprawności działania, przywracania do działania po wystąpieniu błędu lub awarii systemu DGA. 6. Szczegółowe informacje nt. przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera wzór umowy. 7. Oferta winna zostać przygotowana ściśle według wskazówek zamieszczonych w treści SIWZ. 8. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. Wykonawca realizujący zamówienie musi: 9.1. posiadać prawa, o którym mowa w art. 17 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (autorskie prawa majątkowe), do oprogramowania DGA, co najmniej na polach eksploatacji wymienionych w § 14 ust. 1 wzoru umowy (Rozdział III SIWZ), 9.2. posiadać prawo, o którym mowa w art. 17 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (autorskie prawa majątkowe), do dokumentacji oprogramowania DGA, co najmniej na polach eksploatacji wymienionych w § 14 ust. 3 wzoru umowy (Rozdział III SIWZ), 9.3. posiadać zezwolenie, o którym mowa w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, tj. zezwolenie twórcy oprogramowania DGA i twórcy dokumentacji oprogramowania DGA do rozporządzania i korzystania z opracowania ww. utworów (tzw. prawo zależne).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DGA Spółka Akcyjna, ul. Towarowa 35, 61-896 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 221400,00
Oferta z najniższą ceną: 221400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.