Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Biłgoraj: remont przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2955L Wola Obszańska - Moszczanica w m. Wola Obszańska w km 0+813
Numer ogłoszenia: 208720 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju , ul. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6867079, faks 084 6881820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbilgoraj.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2955L Wola Obszańska - Moszczanica w m. Wola Obszańska w km 0+813.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2955L Wola Obszańska - Moszczanica w m. Wola Obszańska w km 0+813. Opis przedmiotu zamówienia: Stan istniejący: Przepust 3 O150 posadowiony jest na rzędnej wlotu 225,90 m oraz rzędnej wylotu 225,75 m. Rzędna nawierzchni w osi przepustu wynosi 230,90 m. Zagłębienie osiowe wynosi ok. 5,10 m. Podczas intensywnych opadów deszczu nastąpiło częściowe uszkodzenie nasypu drogi co spowodowało przemieszczenie elementów przepustu pionowo i poziomo oraz rozszczelnienie konstrukcji, powodując wypłukiwanie gruntu z nasypu. Nastąpiło zamulenie części przelotowej w jednym z otworów w ilości 40%, pozostałe dwa w ilości 10%. Ściany czołowe przepustu betonowe wymagają naprawy i konserwacji. Część przelotowa: Wszelkie uszkodzenia kręgów betonowych i murków czołowych w postaci pęknięć należy naprawić przez iniekcję zaczynem cementowym. W celu wzmocnienia części przelotowej należy zastosować wkładkę metalową o konstrukcji z blachy falistej o średnicy 1200 cm , karbowanej o grubości blachy 2 mm (przekrój kołowy). Minimalna grubość powłoki cynkowej wynosi 600g/m2. Fundament pod częścią stalową należy wykonać z chudego betonu, a przestrzeń między konstrukcją stalową, a istniejącą częścią przelotową (betonową) należy wypełnić masą betonową C12/15 o konsystencji półciekłej pod ciśnieniem, tak aby mieszanka wypełniała całą przestrzeń miedzy konstrukcjami. Wypełnianie przestrzeni mieszanką betonową należy wykonywać symetrycznie po obu stronach rury, zabezpieczając ją uprzednio przed wypchnięciem lub przesunięciem siłą wyporu ciekłego betonu. Betonowanie przestrzeni minimum przez 12 otworów w poboczu drogi. Ponadto należy wykonać ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 na ławie betonowej z oporem nad częścią przelotową przy krawędzi jezdni, z wykonaniem odwodnienia po skarpach z korytek betonowych 15x50x35 cm głębokość 8 cm oraz wykonanie umocnienia stożków przez obrukowanie na podsypce cementowo - piaskowej z zalaniem zaprawą cementową. Przed wykonaniem umocnienia należy uzupełnić brakujący nasyp przez dowiezienie gruntu oraz uformowanie metodą schodkową. Rury muszą posiadać aprobatę techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. Nawierzchnia: W związku z deformacją nawierzchni wynikającą z osiadania nasypu oraz bieżącym uzupełnieniem, należy wykonać wzmocnienie i wyrównanie istniejącej nawierzchni masą min. - asfaltową śr. grub. 3 cm oraz wykonać w-wę ścieralną grub. 3 cm. Bariery ochronne: Ze względu na wysokość nasypu należy wykonać bariery ochronne stalowe typ Sp-05/4 z czterema zejściami do gruntu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, które będą polegały na powtórzeniu robót będących przedmiotem zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 44.12.20.00 - 44.12.20.00 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 zadania polegającego na budowie, remoncie przepustu w wykorzystaniem rur z blachy stalowej falistej o wartości zadania równej lub większej niż 50 000,- zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. W sytuacji, gdy wykonawca polega na doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) względnie do podpisania innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: - zmianie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałych , obfitych opadów deszczu) uniemożliwiających wykonywane robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi. Czynniki powyższe muszą być stwierdzone protokolarnie przez strony umowy. Protokoły muszą zawierać uzasadnienia, z których jasno wynika wpływ na terminowość wykonania zamówienia lub jego części zgodnie z technologią założoną w dokumentacji projektowej (z załączeniem dokumentacji fotograficznej). - zmianie wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie ulegną stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbilgoraj.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj, pok. nr 7..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj, pok. nr 2 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie doptyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Organizacja kursów / szkoleń dla nauczycieli i uczniów w ramach projektu "Przyszłość lasów w rękach leśników - Technikum Leśne w Biłgoraju kształci najlepszych!"
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju
- Dostawa oleju napędowego, benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, 98 dla pojazdów i urządzeń będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Biłgoraj
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu wraz z utwardzeniem dróg wewnętrznych i terenu rekreacyjnego na terenie gminy Pilchowice
- Modernizacja Dróg na terenie Miasta Grybów
- Przebudowa drogi gminnej nr 220829W w miejscowości Gliniak polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów (etap I)
- Oznakowanie pionowe dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddz. Białystok w latach 2025-2028 w Rejonie w Augustowie
- Przebudowa drogi gminnej w Stradomnie
- Przebudowa drogi powiatowej 2666 S - ul. 1-go Maja w Strumieniu na odcinku ok. 0,9 km
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.