eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie wraz z wymianą stolarki okiennej z PCV i stolarki drzwiowej płycinowej w lokalach zamieszkałych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Łódź: Wykonanie wraz z wymianą stolarki okiennej z PCV i stolarki drzwiowej płycinowej w lokalach zamieszkałych.
Numer ogłoszenia: 208630 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zakątna" , ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 9, 90-749 Łódź, woj. łódzkie, tel. 6338291 wew. 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakatna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wraz z wymianą stolarki okiennej z PCV i stolarki drzwiowej płycinowej w lokalach zamieszkałych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wraz z wymianą stolarki okiennej z PCV i stolarki drzwiowej płycinowej tj - okiennej z PCV w ilości 56szt/138,00m2 - parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej w ilości 52szt/21,00m2 - parapety wewnętrzne laminowane w ilości 51 szt/24,00m2 - drzwi balkonowe z PCV w ilości 7szt/26,00m2 - drzwi wejściowe płycinowe w ilości 2 szt/4,15m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.40.00 - 25.23.40.00 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówien publicznych. 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków:1)warunek spełniają wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia; 2)wykazać, że okna dopuszczone są do obrotu i stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi; 3) okres udzielonej gwarancji nie może być niższy niż 60 miesiecy; 4) warunek spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczeciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie minimum trzy zamówienia odpowiadajace swoim rodzajem co niniejszy przedmiot zamówienia o łącznej wartości 100.000zł.; dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają nobowiazek posiadania takich uprawnień; 5) warunek spełniają wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia w zakresie robót budowlanych oraz zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby pełniacej funkcję kierownika robót; 6)warunek spełniają wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument potwierdzajacy, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 7) warunek spełniają wykonawcy, którzy załączą do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 1.2. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.3 atest z Państwowego Zakładu Higi8eny iż stolarka PCV może być stosowana w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi; 1.4 wazny Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną lub Deklarację zgodności popartą badaniami na okna; 2.1 wykaz wykonanych zamówień minimum 3 o łącznej wartości 100.000zł. ; 2.2. dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty wymienione w wykazie zostały należycie wykonane; 2.3 wykaz podmiotów, które będa uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z pisemnym zobowiązaniem tych podmiotów, którzy udostępnią potencjał techniczny lub osoby zdolne do wykonania zamówienia; 2.4 kserokopie uprawnień w zakresie robót budowlanych oraz aktualne zaświadczenie przynależności do OIIB, pełniącej funkcję kierownika robót; 3.1. kserokopię policy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujacej okres realizacji robót; w przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia lub w przypadku, gdy wykonawca nie posiada ubezpieczenia OC, do oferty należy dołączyć zobowiazanie mówiace, o ubezpieczeniu robót przed podpisaniem umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakatna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomosciami Łódź - Polesie Zakątna 90-749 Łódź ul. 28 Pułku strzelców Kaniowskich 9 pok.15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Administracja Nieruchomosciami Łodź - Polesie Zakatna Łódż ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 9 pok 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.