To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-29
Białystok: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji specjalisty do spraw rekrutacji w ramach projektu PRZYGOTOWANIE I WDROŻENIE PROGRAMU PRAKTYK STUDENCKICH W MIEŚCIE BIAŁYSTOK współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 20856 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410512 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego, ul. Poleska 27, 15-476 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6642351, 869 12 50, faks 85 664 23 51 wew. 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji specjalisty do spraw rekrutacji w ramach projektu PRZYGOTOWANIE I WDROŻENIE PROGRAMU PRAKTYK STUDENCKICH W MIEŚCIE BIAŁYSTOK współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji specjalisty do spraw rekrutacji w ramach projektu pn.: PRZYGOTOWANIE I WDROŻENIE PROGRAMU PRAKTYK STUDENCKICH W MIEŚCIE BIAŁYSTOK Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy - zlecenia. Całkowity wymiar czasu pracy specjalisty w okresie trwania umowy wynosi 240 godzin. Zakres zadań specjalisty obejmuje: a) Planowanie, przygotowanie i przeprowadzenie działań rekrutacyjnych zgodnie z zasadą efektywnego wykorzystania środków,, b) W wyniku przeprowadzonej rekrutacji wybór szkół, nauczycieli oraz uczestników cyklu szkoleniowego realizowanego w ramach projektu, c) Współpracę ze szkołami, d) Monitorowanie udziału w projekcie jego uczestników, e) Wykonywanie prowadzonych działań zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku o dofinansowanie i harmonogramem. f) Planowanie działań i ich realizacja w celu wywiązania się ze wskaźników i rezultatów. g) Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu. h) Współpraca z personelem na poziomie zarządzającym i zadaniowym. i) Przygotowywanie dokumentacji merytorycznej projektu w zakresie wykonywanych działań. j) Przedkładanie koordynatorowi projektu propozycji zmian w ramach zaplanowanych działań służących poprawie realizacji projektu. k) Uzgadnianie kwestii merytorycznych oraz wszelkich zmian z koordynatorem projektu, Instytucją Pośredniczącą i/lub Wdrażającą i przekazywanie ich w formie pisemnej. l) Obecność podczas kontroli projektu. m) Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora Projektu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projektu PRZYGOTOWANIE I WDROŻENIE PROGRAMU PRAKTYK STUDENCKICH W MIEŚCIE BIAŁYSTOK jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Paszko, ul. Emila Zoli 3, 15-166 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5952,00
Oferta z najniższą ceną: 5952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Budowa budynku admin. - biurowego z budową i częściową rozbiórką doziemnych instalacji, budowa miejsc postojowych oraz rozbiórka budynku handlowego i wiaty wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- EOP.332.20.25 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Remont dwóch pomieszczeń biurowych i łazienki dla osób z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem dojść i podjazdów do Domu Studenta nr 1 UMB przy ul. Akademickiej 3
- DOSTAWA OLEJÓW SILNIKOWYCH, OLEJÓW PRZEKŁADNIOWYCH, PŁYNÓW HAMULCOWYCH, PŁYNÓW CHŁODZĄCYCH I PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Dostawa urządzeń i oprogramowania wspomagającego III
- Zakup myjni dezynfektora
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.