eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinDostawa paliw pędnych dla potrzeb kolumny transportowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie 42-500 Będzin ul. Modrzejowska 74



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Będzin: Dostawa paliw pędnych dla potrzeb kolumny transportowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie 42-500 Będzin ul. Modrzejowska 74
Numer ogłoszenia: 208547 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie, ul. Modrzejowska 74, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 0 32 267 50 31, fax 0 32 76 22 157.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja zespolona szczebla powiatowego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw pędnych dla potrzeb kolumny transportowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie 42-500 Będzin ul. Modrzejowska 74.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie Publiczne o wartości poniżej kwoty 137.000 Euro.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1.Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca winien przedłożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z Art. 82 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.2.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 2.3.Wykonawca zamówienia winien posiadać koncesję na obrót paliwami (dla podmiotów, których roczna wartość obrotu paliwami ciekłymi przekracza 100 000,00 EURO) lub złożyć oświadczenie Załącznik Nr 3 do SIWZ (dla podmiotów, których roczna wartość obrotu paliwami ciekłymi nie przekracza 100 000,00 EURO). 2.4.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, składający ważną ofertę oraz : -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, -posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, -w okresie ostatnich 3 lat wykonali zamówienie tożsame z przedmiotem zamówienia w ilości minimum 1 wykonanej dostawy paliw pędnych o wartości min. 100 000,00 zł brutto, -akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonych dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 3.1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.2.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum dokument (pkt. 3.1.1 oraz pkt. 3.2) powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3.1.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.1.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.2. Zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 26 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków, uprawniających Wykonawcę do udziału w postępowaniu: a)Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b)Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS- u potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.2. a- c są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. 3.2. a-c są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilnej lub konsorcjum) powyższe dokumenty (pkt. 3.2 a ÷ c i 3.4) powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3.3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.4.Koncesja na obrót paliwami - dla podmiotów, których roczna wartość obrotu paliwami ciekłymi przekracza 100 000,00 EURO lub oświadczenie - Załącznik Nr 3 do SIWZ - dla podmiotów, których roczna wartość obrotu paliwami ciekłymi nie przekracza 100 000,00 EURO. 3.5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w ilości minimum 1 wykonanej dostawy paliw pędnych o wartości min. 100 000,00 zł brutto. 3.6. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) 3.7. Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów. ·Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający. ·Formularz oferty oraz załączniki Nr.2-4 powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie skutkują odrzuceniem oferty. ·Projekt umowy (zał. Nr 5) powinien zostać zaakceptowany bez dokonywania jakichkolwiek zmian. ·Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty (w przypadku załączenia Koncesji Załącznik nr 3 nie jest wymagany).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bedzin.katowice.kwpsp.gov.pl (przetargi)

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-500 Będzin ul. Modrzejowska 74.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Komenda Powiatowa PSP w Będzinie 42-500 Będzin ul. Modrzejowska 74.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.