eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecDOSTAWA KSIĄŻEK



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Sosnowiec: DOSTAWA KSIĄŻEK
Numer ogłoszenia: 208400 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu , pl. Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3682012, 3682449, faks (032) 368 20 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WSS5.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KSIĄŻEK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Książka raportów pielęgniarskich MzSzp-15 100 kart. A4 Szt 350 Książka gabinetu zabiegowego MzOg-9 100 kart. A4 Szt 150 Książka dokonanych operacji MzSzp-38 100 kart. A4 Szt 100 Dziennik pracy stacji pogotowia ratunkowego MzPR-21 100 kart. A4 Szt 20 Księga główna chorych MzSzp-23 200 kart. A3 Szt 50 Książka transfuzyjna krwi MzSzp-47 100 kart. A4 Szt 10 Książka kontroli środków odurzających i psychotropowych MzF-5a 80 kart. A4 Szt 20 Książka kancelaryjna Pu-KK 100 kart.A4 Szt 60 Książka prób zgodności MzSk-30 100 kart 23A3 Szt 2 Książka obrotu krwią So-Me-92339965 100 kart.A4 Szt 3 Książka dializoterapii So-Me-10278 180 kart. A4 Szt 50 Książka badań TK i badań naczyniowych So-Me-12601 100 kart. A4 Szt 30 Książka badań rentgenologicznych 100 kart 23A4 Szt 10 Książka raportowa centralnej maszynowni So-Me 13449 200 kart. A3 Szt 1 Skorowidz do księgi głównej chorych MzSzp-44 140 kart. 23A4 Szt 30 Książka badań grupy krwi laboratorium MZSk-29 100 kart.23A3 Szt 20 Książka badań RTG 100 kart. A4 Szt 5 Książka wyjść w godz.służb. 10 kart.A4 PuOs-226 Szt 5 Książka kontroli obrotu spirytusem PuKks 100 kart. A4 Szt 2 Książka kontroli sanitarnej Pu Ksn-1 10 kart.A5 Szt 2 Książka przyjęć i odmów MzSzp58 100 kart. A4 Szt 5 Księga pracowni analitycznej MzAn-291 100 kart.A4 Szt 5 Księga druków ścisłego zarachowania Pu K-210 48 kart. A4 szt 1 Księga chorych oddziału Mzszp-56 A4 100 kart. Szt 20 Księga oczekujących na przyjęcie do szpitala MzSzp-59 100 kart. A4 Szt. 5 Ksiażka poradni diagnostycznej MzKs 100 kart. A4 Szt. 10 Księga główna przyjęć i wypisów MzSzp-27 200 kart A3 szt 5 Książka obiektu budowlanego Kob74 74 kart. A4 Szt. 2 Książka wypadków MzSzp-60 100 kart. A4 Szt. 2 Księga zgonów Mz-Zg-1 96 kart. A3 Szt. 2 Książka raportów lekarskich MzSzp-18 100 kart. A4 Szt. 50 Książka ambulatoryjna MzSzp-90 100 kart.A4 Szt. 5.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności , posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnianie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności, Zamawiający żąda złożenia: - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 niniejszej SIWZ, -aktualnego odpisu z właściwego Rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -koncesje, zezwolenie lub licencję lub oświadczenie Wykonawcy, że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wykazu, o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II, pkt 4 niniejszej SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia . W celu potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (wzór nr 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punktach: 6. 1 i 6.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss5.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu 41-200 Sosnowiec, ul. Plac Medyków 1 pokój B-1-3 Dział Zamówień Publicznych i Monitoringu Dostaw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu 41-200 Sosnowiec, ul. Plac Medyków 1 Kancelaria pokój D-1-1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.