Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Opole: Dostawa palików do siatki przeciwśnieżnej
dla Rejonów podległych GDDKiA O/Opole
w ilości szt. 11 400 w roku 2008
Numer ogłoszenia: 208279 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa palików do siatki przeciwśnieżnej dla Rejonów podległych GDDKiA O/Opole w ilości szt. 11 400 w roku 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem we wskazanym miejscu do poszczególnych Rejonów w Kędzierzynie-Koźlu, Opolu, Kluczborku, Nysie i Opolu palików drewnianych o długości 2,5 m, średnicy 8 - 10 cm, okorowanych, zaostrzonych z jednej strony (kształt stożka lub ostrosłupa prawidłowego czworokątnego), dolna część słupka na długości min 0,5 m zaimpregnowana preparatem przeciwgrzybicznym. Rozliczenie następować będzie za ilość rzeczywiście dostarczonych palików każdorazowo po dostawie do danego Rejonu. Szczegółowy opis dostaw zawarty został w Wykazie Realizacji Dostaw.20100000-7 Drewno piłowane.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.10.00.00 - Drewno piłowane Kod CPV wg słownika 2008: 34.94.71.00 - Podkłady Oryginalny kod CPV: 20.13.00.00 - Drewno miękkie przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 03.41.50.00 - Drewno miękkie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, w tym spełniają n/w warunki: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówień o podobnym charakterze - i mogą się wykazać zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dostaw o podobnym charakterze tj. min. 2 dostaw o łącznej ilości min. 10 000 szt. palików do siatki przeciwśnieżnej - potwierdzonych referencjami od poprzednich zamawiających, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50 000 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią formularza. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - wykaz dostaw zrealizowanych o podobnym charakterze potwierdzonych referencjami, na załączonym formularzu. -polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż określona w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl -> oddział opole -> zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu,
Rejon Kędzierzyn - Koźle, ul. 24 Kwietnia 4, 47 - 200 Kędzierzyn - Koźle
tel. 077 482 27 74 ; 482 30 61, rdkkozle@opole.gddkia.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 09:55, miejsce: Oferty należy składać: - bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego ul. 24 Kwietnia 4, 47-200 Kędzierzyn - Koźle :w sekretariacie (pok. 2), w dni robocze w godz. 7.30 - 15.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/6/TP/2025] Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





