To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego i oprogramowania - 2 części
Numer ogłoszenia: 208268 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147598 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego i oprogramowania - 2 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: 1.1.Część 1: 1.1.1.Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, elektronicznego i oprogramowania biurowego: - Notebook std. - 5 szt. - Zestaw biurowy - 20 szt. - Monitor - 20 szt. - UPS - 20 szt. - Drukarka laserowa - 3 szt. - Projektor - 1 szt. - Wskaźnik - 1 szt. - Ekran - 1 szt. - Urządzenie Wielofunkcyjne - 2 szt. - Aparat telefoniczny - 10 szt. - Aparat telefoniczny bezprzewodowy - 7 szt. - Aparat fotograficzny - 3 szt. - Zasilacz awaryjny - 4 szt. - Fax - 1 szt. - Switch 48 - 1 szt. - Monitor 23 - 3 szt. - MS Office PL OEM 2010 lub równoważny - 5 szt. - Pamięć Flash - 20 szt. - HDD zewnętrzny - 2 szt. - Notebook 13 - 1 szt. - Głośniki 2+1 - 2 szt. - Serwer plików+4_HDD - 1 szt. 1.2.Cześć 2: 1.2.1.Dostawa fabrycznie nowych kopiarek: - Kopiarka kolorowa - 2 szt. - Kopiarka monochromatyczna - 2 szt. 1.2.2.Uruchomienie i skonfigurowanie dostarczonego sprzętu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia w poszczególnych rejonach wg podziału: 2.1. Część 1 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, elektronicznego i oprogramowania. 2.2. Część 2 - Dostawa i uruchomienie kopiarek..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.00 - Projektory 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 31.21.41.00 - Przełączniki 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 30.23.46.00 - Pamięć flash 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 32.55.21.10 - Telefony bezprzewodowe 32.52.20.00 - Sprzęt telekomunikacyjny 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, elektronicznego i oprogramowania biurowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASSECO BUSINESS SOLUTIONS S.A.
jakie przetargi wygrała firma
ASSECO BUSINESS SOLUTIONS S.A.
- Asseco Business Solutions S. A., ul. Wallenroda 3c, 20-607 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96634,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147600,00
Oferta z najniższą ceną: 147600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149806,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Rozbudowa budynku użyteczności publicznej Centrum Kultury i Sportu "Ziemowit" w Kruszwicy
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa, montaż i uruchomienie kamery termowizyjnej z laptopem na potrzeby wyposażenia pracowni komputerowej oraz prowadzenia zajęć na kierunku kosmologia
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.