Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Krasne: Wyposażenie pawilonu sportowego w Krasnem
Numer ogłoszenia: 208258 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasne , Krasne 121, 36-007 Krasne, woj. podkarpackie, tel. 17 8555223, faks 17 8555267.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-krasne.un.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pawilonu sportowego w Krasnem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie siłowni oraz pomieszczeń przeznaczonych na bilarda i tenis stołowy w pawilonie sportowym w Krasnem, obejmujące dostawę i montaż następujących urządzeń: 1. bieżnia sztuk 2 Bieżnia elektryczna sterowana z poręczy o parametrach technicznych: prędkość (km/h) 0.8-18 km/h sterowanie elektroniczne z poręczy prędkości bezpośrednich kąt nachylenia regulowany sterowanie elektroniczne z poręczy położeń bezpośrednich pomiar tętna poprzez sensory dotykowe pas telemetryczny system bezpieczeństwa system amortyzacji możliwość składania bieżni wspomaganie składania/ rozkładania zasilanie 230 V bieżnia wyposażona w rolki transportowe półka na książkę dwa schowki na bidon, telefon, itp. głośniki i podłączenie do MP3 funkcje komputera- wyświetlacz 1 pomiar czasu (min, sek.) pomiar prędkości (km/h) pomiar dystansu (km) wydatek energetyczny (cal) pomiar tętna (ud./min.) kąt pochylenia (%) automatyczny dobór stref treningowych tętna programy treningowe manualny minimum 6 programów predefiniowanych program sterowany tętnem co najmniej 2 programy użytkownika 2. rower sztuk 4 Rower z magnetycznym systemem hamowania i elektroniczną regulacją obciążenia o parametrach technicznych: zakres obciążeń 1-16 mechanizm korbowy na łożyskach kulkowych wbudowany odbiornik sygnału tętna wielostopniowa elektroniczna regulacja obciążenia pomiar tętna poprzez sensory dotykowe pas telemetryczny regulacja siodełka pionowa/ pozioma/pochylenie regulacja pochylenia kierownicy uchwyt na ręcznik, bidon, podpórka na książkę pedały z paskami możliwość poziomowania Zasilanie zewnętrzne (230 V) funkcje komputera- wyświetlacz 1 co najmniej 20 programów treningowych co najmniej 6 profili użytkownika profile predefiniowane co najmniej 1 program sterowany tętnem co najmniej 1 program kontroli mocy programowanie parametrów treningu, czas (min, sek), pomiar mocy (W) , pomiar dystansu (km), pomiar prędkości (km/h), pomiar prędkości obrotowej (obr./min), pomiar wydatku energetycznego (kcal/kj), test sprawności, RECOVERY, pomiar tkanki tłuszczowej (%), wskaźniki BMR BMI FAT, sygnalizacja, przekroczenia tętna MAX. (sygnał optyczny), pomiar temperatury otoczenia 3. trenażer eliptyczny sztuk 2 Trenażer eliptyczny z magnetycznym systemem hamowania i elektroniczną regulacją obciążenia o parametrach technicznych: zakres obciążeń co najmniej1-16 magnetyczny system hamowania elektroniczna regulacja obciążenia regulacja długości kroku pionowa, pozioma regulacja pochylenia kierownicy sensory dotykowe na kierownicy pas telemetryczny płozy antypoślizgowe zasilanie: 230 V funkcje komputera- wyświetlacz 1 co najmniej 20 programów treningowych co najmniej 6 profili użytkownika profile predefiniowane co najmniej 1 program sterowany tętnem programowanie parametrów treningu, czas (min, sek), pomiar dystansu (km), pomiar prędkości (km/h), pomiar prędkości obrotowej (obr./min), pomiar wydatku energetycznego (kcal/kj), test sprawności, RECOVERY, pomiar tkanki tłuszczowej (%), wskaźniki BMR BMI FAT, sygnalizacja, przekroczenia tętna MAX. (sygnał optyczny), pomiar temperatury otoczenia 4. trenażer wioślarski sztuk 1 Trenażer wioślarski eliptyczny z magnetyczno- powietrznym systemem hamowania i elektroniczną regulacją obciążenia o parametrach technicznych: zakres obciążeń co najmnij1-16 system hamowania: magnetyczno- powietrzny wielostopniowa elektronicznie regulacja obciążenia siodełko łożyskowane, na rolkach oparcie stóp obrotowe z paskiem pas telemetryczny możliwość przechowywania w pionie funkcje komputera- wyświetlacz 1 pomiar czasu pomiar ilości ruchów wiosłami pomiar tempa wiosłowania wskaźnik zużycia kalorii pomiar odległości pomiar zużycia energii co najmniej 8 programów treningowych 5. ławka składana wielofunkcyjna z wielostopniową regulacją sztuk 1 Ławka kulturystyczna ze stojakiem składana o parametrach technicznych: ławka pod sztangę maksymalne obciążenie minimum 180 kg wielostopniowa regulacja siedziska w 3 płaszczyznach przyrząd do podnoszenia nóg uchwyt na gryf łamany gryf zaczepowy łamany, posiadający gumowe chwyty i zakończenia- 1 szt. koło ogumowane 1 kg- 2 szt. koło ogumowane 2,5 kg- 2 szt. koło ogumowane 5 kg- 4 szt. koło ogumowane 10 kg- 2 szt. koło ogumowane 15 kg- 2 szt. koło ogumowane 20 kg- 2 szt. koło ogumowane 25 kg- 2 szt. stojak na sztangielki standardowy- 1 szt pas kulturystyczny - 2 szt. 6. ławka składana z płynną regulacją sztuk 1 Wielofunkcyjna ławka z płynną regulacją kata nachylenia, przeznaczona miedzy innymi do ćwiczeń z hantelkami i sztangielkami wyposażona w : maksymalne obciążenie minimum 300 kg hantle ogumowane 2 kg- 2 szt. hantle ogumowane 4 kg- 2 szt. hantle ogumowane 6 kg- 2 szt. hantle ogumowane 1 kg- 2 szt. przystawkę do treningu mięsni nóg i bicepsów 7. urządzenie do masażu wibracyjnego sztuk 2 Urządzenie do masażu wibracyjnego z wymiennymi pasami rozluźniającym, redukującym cellulitis i kształtującym o parametrach technicznych: maksymalne obciążenie co najmniej 110 kg komputer wibromasażera emitujący wibracje z możliwością wyboru programów wibracje poziome regulacja wysokości kolumny kierownicy 8. atlas 11 stanowiskowy sztuk 1 Atlas 11 stanowiskowy o parametrach technicznych: maksymalna masa ćwiczącego co najmniej 150 kg co najmniej 3 stosy obciążeń po 60 kg każdy funkcje: motylek wyciskanie na plecy siedząc wyprosty nóg siedząc przyrząd do podciągania nóg wyciąg z góry wyciąg z dołu wyciąg podwójny ławka na grzbiet twister stojąc przyrząd do przysiadów ławka na brzuch Stosy obciążeń wykonane ze stali, prowadnice wykonane z pełnego materiału, koła linowe podwójnie ułożyskowane, chwyty i drążki chromowane, tapicerka czterowarstwowa wykonana na płycie o grubości około 25 mm. 9. stół do tenisa sztuk 2 Stół do tenisa stołowego o wymiarach 274x152,5x76 cm z regulowanymi nogami do wewnątrz o parametrach technicznych: blat stołu wykonany z płyty drewnianej grubość płyty stołu około. 25 mm nogi stołu stalowe możliwość poziomowania kółka transportowe ze specjalnym bieżnikiem gumowym hamulec kółek transportowych siatka z regulacją wysokości zamontowana na stałe system otwierania i zamykania stołu system DSI- podwójne zabezpieczenie przy składaniu stołu klasa A stołu wg. Normy EN 14468-1 10. stół do bilarda z osprzętem sztuk 1 Stół do bilarda 9 stopowy wykonany z twardego drewna jesionu lub dębu. Pole gry z płyty kamiennej, sukno o zwiększonym poziomie poliestru (65 %). Stopki metalowe z możliwą regulacją poziomu. Osprzęt: komplet bil 57,2 mm, 2 kije standard, trójkąt drewniany, kreda 1 op./12 szt., szczotka do sukna. Transport łączony z montażem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 37.53.30.00 - Bilard 37.46.15.00 - Stoły do tenisa stołowego 37.44.11.00 - Bieżnie mechaniczne 37.44.13.00 - Rowery stacjonarne 37.44.14.00 - Maszyny do wiosłowania 37.44.19.00 - Urządzenia do treningu urozmaiconego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w.w. warunek za spełniony , jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art.22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana metodą : wykonawca spełnia/nie spełnia warunek .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w.w. warunek za spełniony , jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art.22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana metodą : wykonawca spełnia/nie spełnia warunek .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w.w. warunek za spełniony , jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art.22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana metodą : wykonawca spełnia/nie spełnia warunek .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w.w. warunek za spełniony , jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art.22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana metodą : wykonawca spełnia/nie spełnia warunek .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w.w. warunek za spełniony , jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art.22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana metodą : wykonawca spełnia/nie spełnia warunek .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego. b) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian będących następstwem zmiany danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, przepisów prawa podatkowego, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację oraz obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-krasne.un.pl/bip/przetargiikonkursy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Krasne 36-007 Krasne 121
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku godz. 7:30 - 15:30
Tel.: (17) 85 55 292, faks: (17) 85 55 267.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Gminy Krasne, 36-007 Krasne 121, w pok. nr 18 (Sekretariat Urzędu) lub przesłać na powyższy adres do dnia 04.08.2011 r. do godz. 10:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW na lata 2007-2013 dzialanie Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa wyposażenia bazy sportowej I Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placów zabaw, urządzeń do ćwiczeń siłowych i gier sportowych oraz małej architektury na terenach należących do gm.Kobierzyce, administrowanych przez KOSIR
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
więcej: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.