eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasne › Wyposażenie pawilonu sportowego w Krasnem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Krasne: Wyposażenie pawilonu sportowego w Krasnem
Numer ogłoszenia: 208258 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasne , Krasne 121, 36-007 Krasne, woj. podkarpackie, tel. 17 8555223, faks 17 8555267.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-krasne.un.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pawilonu sportowego w Krasnem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie siłowni oraz pomieszczeń przeznaczonych na bilarda i tenis stołowy w pawilonie sportowym w Krasnem, obejmujące dostawę i montaż następujących urządzeń: 1. bieżnia sztuk 2 Bieżnia elektryczna sterowana z poręczy o parametrach technicznych: prędkość (km/h) 0.8-18 km/h sterowanie elektroniczne z poręczy prędkości bezpośrednich kąt nachylenia regulowany sterowanie elektroniczne z poręczy położeń bezpośrednich pomiar tętna poprzez sensory dotykowe pas telemetryczny system bezpieczeństwa system amortyzacji możliwość składania bieżni wspomaganie składania/ rozkładania zasilanie 230 V bieżnia wyposażona w rolki transportowe półka na książkę dwa schowki na bidon, telefon, itp. głośniki i podłączenie do MP3 funkcje komputera- wyświetlacz 1 pomiar czasu (min, sek.) pomiar prędkości (km/h) pomiar dystansu (km) wydatek energetyczny (cal) pomiar tętna (ud./min.) kąt pochylenia (%) automatyczny dobór stref treningowych tętna programy treningowe manualny minimum 6 programów predefiniowanych program sterowany tętnem co najmniej 2 programy użytkownika 2. rower sztuk 4 Rower z magnetycznym systemem hamowania i elektroniczną regulacją obciążenia o parametrach technicznych: zakres obciążeń 1-16 mechanizm korbowy na łożyskach kulkowych wbudowany odbiornik sygnału tętna wielostopniowa elektroniczna regulacja obciążenia pomiar tętna poprzez sensory dotykowe pas telemetryczny regulacja siodełka pionowa/ pozioma/pochylenie regulacja pochylenia kierownicy uchwyt na ręcznik, bidon, podpórka na książkę pedały z paskami możliwość poziomowania Zasilanie zewnętrzne (230 V) funkcje komputera- wyświetlacz 1 co najmniej 20 programów treningowych co najmniej 6 profili użytkownika profile predefiniowane co najmniej 1 program sterowany tętnem co najmniej 1 program kontroli mocy programowanie parametrów treningu, czas (min, sek), pomiar mocy (W) , pomiar dystansu (km), pomiar prędkości (km/h), pomiar prędkości obrotowej (obr./min), pomiar wydatku energetycznego (kcal/kj), test sprawności, RECOVERY, pomiar tkanki tłuszczowej (%), wskaźniki BMR BMI FAT, sygnalizacja, przekroczenia tętna MAX. (sygnał optyczny), pomiar temperatury otoczenia 3. trenażer eliptyczny sztuk 2 Trenażer eliptyczny z magnetycznym systemem hamowania i elektroniczną regulacją obciążenia o parametrach technicznych: zakres obciążeń co najmniej1-16 magnetyczny system hamowania elektroniczna regulacja obciążenia regulacja długości kroku pionowa, pozioma regulacja pochylenia kierownicy sensory dotykowe na kierownicy pas telemetryczny płozy antypoślizgowe zasilanie: 230 V funkcje komputera- wyświetlacz 1 co najmniej 20 programów treningowych co najmniej 6 profili użytkownika profile predefiniowane co najmniej 1 program sterowany tętnem programowanie parametrów treningu, czas (min, sek), pomiar dystansu (km), pomiar prędkości (km/h), pomiar prędkości obrotowej (obr./min), pomiar wydatku energetycznego (kcal/kj), test sprawności, RECOVERY, pomiar tkanki tłuszczowej (%), wskaźniki BMR BMI FAT, sygnalizacja, przekroczenia tętna MAX. (sygnał optyczny), pomiar temperatury otoczenia 4. trenażer wioślarski sztuk 1 Trenażer wioślarski eliptyczny z magnetyczno- powietrznym systemem hamowania i elektroniczną regulacją obciążenia o parametrach technicznych: zakres obciążeń co najmnij1-16 system hamowania: magnetyczno- powietrzny wielostopniowa elektronicznie regulacja obciążenia siodełko łożyskowane, na rolkach oparcie stóp obrotowe z paskiem pas telemetryczny możliwość przechowywania w pionie funkcje komputera- wyświetlacz 1 pomiar czasu pomiar ilości ruchów wiosłami pomiar tempa wiosłowania wskaźnik zużycia kalorii pomiar odległości pomiar zużycia energii co najmniej 8 programów treningowych 5. ławka składana wielofunkcyjna z wielostopniową regulacją sztuk 1 Ławka kulturystyczna ze stojakiem składana o parametrach technicznych: ławka pod sztangę maksymalne obciążenie minimum 180 kg wielostopniowa regulacja siedziska w 3 płaszczyznach przyrząd do podnoszenia nóg uchwyt na gryf łamany gryf zaczepowy łamany, posiadający gumowe chwyty i zakończenia- 1 szt. koło ogumowane 1 kg- 2 szt. koło ogumowane 2,5 kg- 2 szt. koło ogumowane 5 kg- 4 szt. koło ogumowane 10 kg- 2 szt. koło ogumowane 15 kg- 2 szt. koło ogumowane 20 kg- 2 szt. koło ogumowane 25 kg- 2 szt. stojak na sztangielki standardowy- 1 szt pas kulturystyczny - 2 szt. 6. ławka składana z płynną regulacją sztuk 1 Wielofunkcyjna ławka z płynną regulacją kata nachylenia, przeznaczona miedzy innymi do ćwiczeń z hantelkami i sztangielkami wyposażona w : maksymalne obciążenie minimum 300 kg hantle ogumowane 2 kg- 2 szt. hantle ogumowane 4 kg- 2 szt. hantle ogumowane 6 kg- 2 szt. hantle ogumowane 1 kg- 2 szt. przystawkę do treningu mięsni nóg i bicepsów 7. urządzenie do masażu wibracyjnego sztuk 2 Urządzenie do masażu wibracyjnego z wymiennymi pasami rozluźniającym, redukującym cellulitis i kształtującym o parametrach technicznych: maksymalne obciążenie co najmniej 110 kg komputer wibromasażera emitujący wibracje z możliwością wyboru programów wibracje poziome regulacja wysokości kolumny kierownicy 8. atlas 11 stanowiskowy sztuk 1 Atlas 11 stanowiskowy o parametrach technicznych: maksymalna masa ćwiczącego co najmniej 150 kg co najmniej 3 stosy obciążeń po 60 kg każdy funkcje: motylek wyciskanie na plecy siedząc wyprosty nóg siedząc przyrząd do podciągania nóg wyciąg z góry wyciąg z dołu wyciąg podwójny ławka na grzbiet twister stojąc przyrząd do przysiadów ławka na brzuch Stosy obciążeń wykonane ze stali, prowadnice wykonane z pełnego materiału, koła linowe podwójnie ułożyskowane, chwyty i drążki chromowane, tapicerka czterowarstwowa wykonana na płycie o grubości około 25 mm. 9. stół do tenisa sztuk 2 Stół do tenisa stołowego o wymiarach 274x152,5x76 cm z regulowanymi nogami do wewnątrz o parametrach technicznych: blat stołu wykonany z płyty drewnianej grubość płyty stołu około. 25 mm nogi stołu stalowe możliwość poziomowania kółka transportowe ze specjalnym bieżnikiem gumowym hamulec kółek transportowych siatka z regulacją wysokości zamontowana na stałe system otwierania i zamykania stołu system DSI- podwójne zabezpieczenie przy składaniu stołu klasa A stołu wg. Normy EN 14468-1 10. stół do bilarda z osprzętem sztuk 1 Stół do bilarda 9 stopowy wykonany z twardego drewna jesionu lub dębu. Pole gry z płyty kamiennej, sukno o zwiększonym poziomie poliestru (65 %). Stopki metalowe z możliwą regulacją poziomu. Osprzęt: komplet bil 57,2 mm, 2 kije standard, trójkąt drewniany, kreda 1 op./12 szt., szczotka do sukna. Transport łączony z montażem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 37.53.30.00 - Bilard 37.46.15.00 - Stoły do tenisa stołowego 37.44.11.00 - Bieżnie mechaniczne 37.44.13.00 - Rowery stacjonarne 37.44.14.00 - Maszyny do wiosłowania 37.44.19.00 - Urządzenia do treningu urozmaiconego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w.w. warunek za spełniony , jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art.22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana metodą : wykonawca spełnia/nie spełnia warunek .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w.w. warunek za spełniony , jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art.22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana metodą : wykonawca spełnia/nie spełnia warunek .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w.w. warunek za spełniony , jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art.22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana metodą : wykonawca spełnia/nie spełnia warunek .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w.w. warunek za spełniony , jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art.22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana metodą : wykonawca spełnia/nie spełnia warunek .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w.w. warunek za spełniony , jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art.22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana metodą : wykonawca spełnia/nie spełnia warunek .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego. b) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian będących następstwem zmiany danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, przepisów prawa podatkowego, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację oraz obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-krasne.un.pl/bip/przetargiikonkursy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Krasne 36-007 Krasne 121 Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku godz. 7:30 - 15:30 Tel.: (17) 85 55 292, faks: (17) 85 55 267.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Gminy Krasne, 36-007 Krasne 121, w pok. nr 18 (Sekretariat Urzędu) lub przesłać na powyższy adres do dnia 04.08.2011 r. do godz. 10:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW na lata 2007-2013 dzialanie Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.