To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Ozimek: Modernizacja skwerku miejskiego przy Domu Kultury w Ozimku
Numer ogłoszenia: 208255 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179463 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka, ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja skwerku miejskiego przy Domu Kultury w Ozimku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja skwerku miejskiego przy Domu Kultury w Ozimku (ul. Ostapa Dłuskiego, dz. nr 105/2, 110/1 k.m.2 ) Szczegółowy wykaz prac: Branża drogowa i budowlana 1. roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe - ok. 16,80 m3 2. wywóz i utylizacja gruzu - ok.16,80 m3 3. roboty ziemne - ok. 150,00 m3 4. roboty drenarskie - ok. 20mb 5. wykonanie ław fundamentowych - ok. 18,50 m3 6. wykonanie murków z kamienia łamanego 0,5m*0,45m - ok. 23,00 m2;0,25m*0,25m - ok. 5,00 m2 7. chodniki wraz z podbudową z miału kamiennego oraz kostki - ok. 380,00 m2 8. ustawienie bloków granitowych na fundamencie - 3 szt. 9. zagospodarowanie terenów zielonych a. trawniki ok. 1200 m2 b. drzewa i krzewy ok. 90 szt c. rośliny cebulkowe 412 szt Branża elektryczna 1. oświetlenie i zasilanie fontanny a. układanie kabla w rowach kablowych - ok.165 mb b. montaż urządzeń rozdzielczych c. montaż i stawianie słupów oświetleniowych wraz z oprawami - 6 szt d. montaż projektorów oświetleniowych - 1 kpl e. badania, pomiary, inwentaryzacja geodezyjna Branża instalacyjna 1. zakup wraz z montażem fontanny zewnętrznej - 1 kpl 2. wykonanie sieci wodociągowej - ok. 70 mb Roboty dodatkowe 1. wykonanie siedzisk drewnianych na murach kamiennych - 12 szt. 2. zakup i montaż ławek parkowych - 2 szt. 3. zakup i montaż bujaka sprężynowego - 1 szt. 4. zakup i montaż piaskownicy - 1 szt. 5. zakup i montaż zjeżdżalni - 1 szt. 6. Zakup i montaż koszy na śmieci - 5 szt. 7. zagospodarowanie terenów zielonych: wycinka i utylizacja drzew, wykonanie trawników ok. 1200 m2, nasadzenie drzew i krzewów ok. 90 szt., rośliny cebulkowe 412 szt. Wymagania dot. nasadzeń: Materiał szkółkarski musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Drzewa i krzewy muszą być zdrowe, zdrewniałe, zahartowane, oraz prawidłowo uformowane z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, średnicy i długości pędów. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje pomiędzy pniem, koroną i bryłą korzeniową. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, zwarty, odpowiedni do wieku rośliny i sposobu uprawy; teren przeznaczony pod nasadzenia (zwłaszcza przerośnięty korzeniami) należy gruntownie oczyścić oraz uzupełnić odpowiednią warstwą ziemi żyznej; Ziemia używana do wymiany lub uzupełniania podczas nasadzeń powinna być wolna od szkodników i patogenów, chwastów wieloletnich, kamieni oraz obcych elementów. Powinna pochodzić z gleb lekkich lub średnio ciężkich z dostateczną zawartością materii organicznej i odczynie zbliżonym do obojętnego lub lekko kwaśnego. W przypadku roślin kwasolubnych podłoże należy odpowiednio przygotować z użyciem torfu kwaśnego III. Szczegółowy opis zawiera projekt oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną cześć niniejszej SIWZ. IV. Załączony przedmiar robót określa jedynie orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. V. Przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy, ponieważ przyjęto w niej zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tj. cena umowy nie podlega zmianie w trakcie realizacji zamówienia. VI. Zaleca się, aby Wykonawca, na własny koszt, dokonał wizji lokalnej terenu przyszłej inwestycji. VII. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby, w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. VIII. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. IX. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. X. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności XI. Pod pojęciem parametry rozumie się w szczególności: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Antoniowie, Powstańców Śląskich 54, 46-040 Antoniów, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 294306,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 303497,43
Oferta z najniższą ceną: 303497,43 / Oferta z najwyższą ceną: 333330,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OZIMKA
- Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Dylakach"
więcej: przetargi w Ozimku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- "Odbudowa stawu do retencjonowania wody napełnianego wodami opadowymi i gruntowymi w miejscowości Goszczyn"
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.