eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskieartyku³y biurowe

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-01-24

Opole Lubelskie: artyku³y biurowe
Numer og³oszenia: 20821 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej , ul. Przemys³owa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272278, faks 81 8272278.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozopolelubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: artyku³y biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sprzeda¿ wraz z dostaw± ró¿nego sprzêtu i artyku³ów biurowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Opolu Lubelskim.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania ,

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia , nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • koncesjê, zezwolenie lub licencjê
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozopolelubelskie.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemys³owa 4a, pok. nr 7.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 02.02.2012 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemys³owa 4a, pok. nr 7.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: L.p. Nazwa towaru j.m. ilo¶æ 1.Cienkopis kolor czerwony, czarny, zielony szt 300 2.Dlugopis zwykly - wklad niebieski,czerwony, zielony szt. 100 3. Dziurkacz biurowy na min. 10 kart szt. 20 4.Flamastry wodoodporne - kolor czarny gr.0,5 mm szt. 300 5.Flamastry wodoodporne - kolor czarny gr.1mm szt. 1000 6.Gumka do ocierania szt. 20 7. Kalkulator biurowy bez wydruku wyow. 12 pozyc. szt. 10 8.Kartki samoprzylepne a. 100 szt op. 100 9.Klej biurowy w sztyfcie /du?y/ szt. 200 10. Koperty aktowe szare a.250 op. 100 11.Koperty listowe a.1000 biale (b. okienka samozaklejaj±ce) op. 15 12.Koperty pólaktowe szare a.500 szt. op. 50 13.Korektor biurowy w dlugopisie szt. 180 14.Koszulki na dokumenty A4 a.100 szt. op. 220 15.Koszulki na dokumenty A4 a.100 szt. /sztywne/ op. 50 16.Linijka d3 30 cm szt. 10 17.Notatnik akademicki A4 96 kart.(kratka) szt. 300 18.Nozyczki biurowe d3. ostrza min. 10 cm szt. 5 19.Okladki do bindowania A4 a.25 szt przezroczyste op. 10 20. Olówek zwykly HB szt. 30 21. Papier do faxu 210x15 m. rolka 40 22.Papier do kopiarek i drukarek A3 80 gr/m2, bialy ryza 30 23.Papier do kopiarki i drukarek A4 80 gr/m2, bialy ryza 720 24.Papier do kopiarek i drukarek A5 80 gr/m2, bialy ryza 150 25. Papier termiczny do maszyn licz1cych szer. 60 mm opakowanie po 10 szt. op. 20 26.Papier kancelaryjny w kratkê A3 ryza 2 27.Papier komputerowy sklad. 240x12x1 op.10 28.Papier komputerowy sklad. 240x12x2 op. 4 29.Papier komputerowy sklad. 390x12x1 op. 8 30.Plyty CD.-R szt. 3000 31.Plyty CD.-R do nadruku atramentowego szt. 1500 32.Koperty na plyty CD.-R z okienkiem, biale szt. 2500 33.Segregator biurowy 5 cm kolorowy szt 250 34.Segregator biurowy A4 - tekturowy szary szt. 500 35.Skoroszyt biurowy plastikowy A4 do wpinania szt 500 36. Skoroszyt biurowy tekturowy A4 szt. 4000 37.Spinacze biurowe du¿e /50 mm/ op.100 38.Spinacze biurowe ma3e /28 mm/ op. a. 100 szt op.1000 39.Ta¶ma pakowa samporzylepna szer. 5 cm /szara/ szt. 20 40.Ta¶ma samoprzylepna przezroczysta 12/10 szt. 300 41.Teczka plastikowa A4 na akta szt. 250 42. Teczka tekturowa A4 szt. 350 43. Tusz do stempli czarny 30 ml szt. 20 44. Tusz do stempli czerwony 30 ml szt. 100 45.Zakre¶lacz kolorowy szt 150 46. Zeszyty 96 kart w kratkê szt. 500 47.Zszywacz biurowy du?y na zszywki 24/10-13 szt. 2 48.Zszywacz biurowy maly na zszywki 24/6 szt. 25 49.Zszywki do zszywacza 23/10 op. a. 1000 szt op. 20 50.Zszywki do zszywacza nr 10 op. a. 1000 szt op. 150 51.Zszywki do zszywacza nr 24/6 op. a. 1000 szt op. 1500.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ta¶my tonery 1.Ta¶ma do drukarki Epson FX 1180 /zamiennik/ szt. 3 2.Ta¶ma do drukarki Epson LQ 2180 /zamiennik/ szt. 3 3.Ta¶ma do drukarki Panasonic KXP-2130 szt. 4 4.Toner do drukarki HP 2420DN (stand. zamiennik *) szt. 6 5.Toner do HP1015 (stand. zamiennik *) szt. 6 6.Toner do HP1006 (stand. zamiennik *) szt. 6 7.Toner do HP2015 (stand. zamiennik *) szt. 6 8.Toner do HP3005 (stand. zamiennik *) szt. 6 9.Toner do HP1320 (stand. zamiennik *) szt. 5 10.Toner do HP2050dn (stand. zamiennik *) szt. 4 11.Toner do XEROX Phaser 3250 (stand. zamiennik *) szt 25 12.Toner do XEROX Phaser 5550 dn (oryginalny) szt 2 13.Toner do Minolta PagePro 1350 /stand. zamiennik */ szt. 3 14.Toner do Samsung ML-2010PR /stand. zamiennik */ szt. 2 15.Toner do Samsung ML-1610 /stand. zamiennik */ szt. 2 16.Toner do Samsung ML-2510 /stand.zamiennik */ szt. 2 * - oznacza odpowiednik tonera oryginalnego o standardowej wydajno¶ci.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: tusze do drukarki RIMAGE 2000 Nazwa towaru j.m. ilo¶æ 1. Tusz czarny (oryginalny) szt. 3 2.Tusz kolorowy (oryginalny) szt. 2.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.