eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Przebudowa ulicy Jesionowej w Inowrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-20

Inowrocław: Przebudowa ulicy Jesionowej w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 208214 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Jesionowej w Inowrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka ulicy Jesionowej w Inowrocławiu wraz z budową kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej i oświetlenia drogowego, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie: 1)robót rozbiórkowych - rozebranie wszystkich istniejących nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów na posesje usytuowanych w pasie drogowym; wywóz gruzu z rozbiórki i jego utylizacja; 2)robót ziemnych - usunięcie nasypu niebudowlanego a następnie formowanie nasypu budowlanego z piasku średniego do linii dna koryta nawierzchni; 3)odwodnienia - odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni drogowych poprzez spadki podłużne i poprzeczne do wpustów typu ulicznego, ciężkiego (wpusty punktowe oraz wpusty krawężnikowe); 4)sieci kanalizacji deszczowej - odprowadzenie wód opadowych do istniejącego kanału deszczowego zlokalizowanego w ul. Kościelskiego, ul. Czarlińskiego oraz w ul. Jesionowej; kanały z rur betonowych połączonych uszczelkami gumowymi, ułożone na gotowym wyprofilowanym podłożu na podsypce piaskowej grubości 0,20 m; studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych zakończonych płytą żelbetową, na której należy osadzić właz żeliwny; 5)sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami bocznymi do posesji położonych wzdłuż ul. Jesionowej, stanowiącej uzupełnienie istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, do kolektora DN 1000 biegnącego wzdłuż ul. Jesionowej, z rur kamionkowych podwójnie szkliwionych, łączonych na uszczelki gumowe, ułożonych na gotowym wyprofilowanym podłożu na podsypce piaskowej grubości 0,20 m; studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych zakończonych płytą żelbetową, na której należy osadzić właz żeliwny; 6)sieci wodociągowej wraz z przyłączami do posesji położonych wzdłuż ul. Jesionowej - stanowiącej uzupełnienie istniejącego wodociągu w ul. Jesionowej, z żeliwa sferoidalnego; 7)2 skrzyżowań z przyległymi ulicami Ponińskiego i Czarlińskiego; Jesionowa/Ponińskiego- skrzyżowanie zwykłe trzywylotowe; wloty ulicy Jesionowej - szer. jezdni 6,0m, przejścia dla pieszych na wlotach szer. 4,0 m, łuki wyokrąglające R=8.0 m, chodniki obustronne szer. 2,0 m; wlot ulicy Ponińskiego - szer. jezdni 6,0 m, przejście dla pieszych na wlocie szer. 4,0 m, łuki wyokrąglające R=8,0-9,0m, chodniki obustronne szer. 2,0 m; skrzyżowanie ulic: Jesionowa/Czarlińskiego- skrzyżowanie zwykłe czterowylotowe; wloty ulicy Jesionowej - szer. jezdni 6,0 m, przejścia dla pieszych na wlotach szer. 4,0 m, łuki wyokrąglające R=6.0-8.0 m, chodniki obustronne (wlot północny) i jednostronne (wlot południowy) szer. 2,0-2,5 m, ciąg pieszo-rowerowy jednostronny (wlot południowy) szer. 2,5 m; wloty ulicy Czarlińskiego - szer. jezdni 7,0 m, przejście dla pieszych na wlocie szer. 4,0 m, łuki wyokrąglające R=6,0-8,0 m, chodniki jednostronne szer.2,0-2,5m i ciąg pieszo-rowerowy jednostronny szer. 2,5 m; 8)chodników dla pieszych przy jezdni i miejscach postojowych - konstrukcja: kostka betonowa, kolor szary i czerwony gr. 6 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr.3 cm, podbudowa z betonu cementowego gr. 10 cm, warstwa wyrównawcza z piasku średniego gr. 10 cm (lub warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm), podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie; 9) jezdni głównej - ulica klasy D o przekroju ?, jednojezdniowa, dwukierunkowa, prędkość projektowa 30km/h, kategoria ruchu - KR2, szer. jezdni 6,0 m, długość łącznie 400 m (287,50 m - do skrzyżowania z ul. Czarlińskiego + 112,50 m - od skrzyżowania z ul. Czarlińskiego do placu zabaw) konstrukcja: kostka betonowa, kolor szary gr. 8cm, podsypka cementowo - piaskowa gr.3cm, podbudowa z betonu cementowego gr.20 cm, warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem gr.15 cm, podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie; 10)odcinka jezdni ul. Czarlińskiego - ulica klasy L o przekroju 1/2, jednojezdniowa, dwukierunkowa, prędkość projektowa 40km/h, kategoria ruchu - KR2, szer. jezdni 7,0 m, długość 78,05 m; konstrukcja jak jezdnia główna; 11)odcinka ul. Jesionowej do skrzyżowania z ul. Trzcińskiego - ulica klasy D o przekroju ?, jednojezdniowa, dwukierunkowa, prędkość projektowa 30 km/h, kategoria ruchu - KR2, szer. jezdni 6,0 m, długość 69,10 m, skrzyżowanie zwykłe trzywylotowe; 12)miejsc postojowych, usytuowanych prostopadle do krawędzi jezdni; konstrukcja: kostka betonowa, kolor czerwony gr. 8 cm, podsypka cementowo- piaskowa gr.3cm, podbudowa z betonu cementowego gr.15 cm, warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm, podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie; 13)zjazdów na posesje - konstrukcja: - kostka betonowa kolor antracyt gr. 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm, podbudowa z betonu cementowego gr. 15 cm, warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem gr.15 cm, podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie; 14)progu zwalniającego listwowego z kostki betonowej kol. czerwonego - U-16a; 15)progu zwalniającego płytowego z kostki betonowej kol. czerwonego - U-16c; 16)rynny przykrawężnikowej szer. 20 cm; 17)krawężników i obrzeży betonowych; 18)regulacji wysokościowej i sytuacyjnej wszystkich naziemnych i podziemnych elementów istniejącego uzbrojenia terenu; 19)trawników; 20)tymczasowej i stałej organizacji ruchu. 3.W przedmiocie zamówienia wydziela się 3 zadania: 1)pierwsze (podstawowe), które należy wykonać w terminie 3 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy, obejmujące odcinek ulicy Jesionowej od 0+00,00 do hm 2 + 87,50 oraz odcinek ul. Czarlińskiego od skrzyżowania ul. Jesionowej z ul. Czarlińskiego, długości 78,05 m - łącznie 365,55 m; w tym: roboty rozbiórkowe, wywóz i utylizacja gruzu; roboty ziemne z wywozem, utylizacją urobku i wymianą gruntu; profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ulicy, chodników i miejsc postojowych; wykonanie stabilizacji, podbudowy oraz nawierzchni ulicy, chodników, miejsc postojowych z kostki betonowej; budowa progu zwalniającego; czasowa i stała organizacja ruchu, kanalizacja deszczowa i sanitarna; sieć wodociągowa, oświetlenie; 2)drugie, które należy wykonać w terminie 3 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy, obejmujące odcinek od skrzyżowania ul. Jesionowej z ul. Czarlińskiego do placu zabaw, długości 112,50 m; w tym: roboty rozbiórkowe, wywóz i utylizacja gruzu; roboty ziemne z wywozem, utylizacją urobku i wymianą gruntu; profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ulicy, chodników, ciągu rowerowo-pieszego i miejsc postojowych; wykonanie stabilizacji, podbudowy oraz nawierzchni ulicy, chodników, ciągu rowerowo-pieszego i miejsc postojowych z kostki betonowej; budowa progu zwalniającego; czasowa i stała organizacja ruchu, kanalizacja deszczowa; sieć wodociągowa, oświetlenie; 3)trzecie, które należy wykonać do 15 maja 2015 r., obejmujące odcinek od ul. Jesionowej do skrzyżowania z ul. Trzcińskiego, długości 69,10 m, w tym: roboty rozbiórkowe, wywóz i utylizacja gruzu; roboty ziemne z wywozem, utylizacją urobku i wymianą gruntu; profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ulicy i chodników; wykonanie stabilizacji, podbudowy oraz nawierzchni ulicy i chodników z kostki betonowej; czasowa i stała organizacja ruchu, kanalizacja deszczowa; przestawienie hydrantu, oświetlenie. 4. Do Wykonawcy należy również: 1)uzgodnienie z gestorami uzbrojenia podziemnego sposobu prowadzenia robót; przedstawienie Zamawiającemu protokołu stwierdzającego brak zastrzeżeń gestora co do wykonania robót w rejonie danego urządzenia; pokrycie kosztów nadzoru, jeżeli gestor będzie tego wymagał; 2)przedstawienia wyników pomiarów oporności i izolacji kabli oświetleniowych, jeżeli roboty ziemne będą prowadzone w bezpośredniej bliskości lub na liniach kablowych oświetlenia drogowego (Zamawiający w celach kontrolnych może dokonać ponownego pomiaru); 3)zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; 4)wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej - dostarczenie map w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie dwg lub dxf; 5)dostarczenie Zamawiającemu na nośniku elektronicznym wyniku przeglądu rurociągów kanalizacyjnych wykonanego kamerą inspekcyjną oraz uzyskanie pisemnej opinii Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Inowrocławiu o jakości wykonanej kanalizacji deszczowej; 6)naprawianie uszkodzonych w czasie robót elementów infrastruktury. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 23.000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące zł). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy SA, nr 67 1030 1090 0000 0000 9010 1501. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Inowrocław, ul. Roosevelta 36, w Zespole Zamówień Publicznych, pok. nr 22a, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni z kostki betonowej wraz z budową lub przebudową kanalizacji deszczowej, sanitarnej, sieci wodociągowej i oświetlenia drogowego, o wartości brutto co najmniej 1 500 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących ich wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bądź też odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 650 000,00 zł (sześćset pięćdziesiąt tysięcy zł). Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    kosztorys ofertowy (uproszczony).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem przez Zamawiającego koniecznych zmian w dokumentacji projektowej lub b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu robót Wykonawcy, lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów, lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, lub h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: 1) 3 miesięcy od przekazania terenu budowy - zadanie nr 1 i 2, 2) do 15.05.2015 r. - zadanie nr 3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.