eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W AGREGATOWNI - P/13/2007



Ogłoszenie z dnia 2007-04-06

POZYCJA 20819

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W AGREGATOWNI - P/13/2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, do kontaktów: Beata Roman Henryk Oleksiuk, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237, e-mail: sekretariat@wszn.opole.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wszn.opole.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W AGREGATOWNI - P/13/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny Im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole budynki garażowe - ul. Wodociągowa 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kod CPV: 45262000-1 - specjalistyczne roboty budowlane , 45315100-9 - roboty elektryczne I . Przedmiotem zamówienia jest : 1.Opracowanie projektu budowlanego , przedmiaru robót , kosztorysu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na (Dostawę i montaż stacjonarnego agregatu prądotwórczego z przebudową rozdzielni głównej (RG) szpitala oraz remont budynku agregatowni) . 2.Demontaż (zdemontowane urządzenie pozostanie własnością Zespołu) istniejącego oraz dostawa i montaż fabrycznie nowego stacjonarnego agregatu prądotwórczego z przebudową rozdzielni głównej (RG) szpitala oraz remont budynku agregatowni . Wymagany zakres prac projektowych oraz niezbędnych robót budowlanych zawiera posiadany przez Zamawiającego (Program funkcjonalno - użytkowy). Wykonawca w oparciu udzielone pełnomocnictwo zobowiązany jest uzyskać pozwolenie na budowę dla ww zamierzenia . Czas niezbędny na czynności administracyjne związane z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wymagane przepisami szczególnymi uzgodnienia odlicza się od czasu realizacji przedmiotu zamówienia . Czas ten skalkulowany będzie w oparciu o daty korespondencji wychodzącej i wchodzącej, dotyczącej uzyskania pozwolenia na budowę . II . Lokalizacja zamierzenia . Budynek agregatowni położony jest na terenie Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ( zwanym dalej Zespołem) w Opolu , ul. Wodociągowa 4 . Działka 3/8 , karta mapy 46 , obręb Opole . Rozdzielnia główna (RG) Zespołu zlokalizowana jest w piwnicy Budynku Głównego Zespołu . Parametru techniczne obiektu : Kubatura : 687, 20 m3 ; Powierzchnia zabudowy : 157,00 m2; Wysokość pomieszczeń od 3,30 do 4,30m . W budynku zlokalizowane są następujące pomieszczenia : 1. Agregatownia ................................... : 23,50 m2 p. u. 2. Magazyn ...................................... : 29,60 m2 p.u. 3. Garaż ambulansu .............................. : 28,00 m2 p.u. 4. Pomieszczenie gospodarcze z zapleczem socjalnym ..: 23,00 m2 p. u. 5. Boks garażowy pojazdów osobowych ............... : 17,75 m2 p.u. 6. Boks garażowy pojazdów osobowych ................ : 17,75 m2 p.u. Istniejący fundament żelbetowy pod agregatem posiada wymiary : 1,25 (wys.) x 1,20 (szer.) x 3,50 (dł.) metrów. III. Ramowy zakres zamówienia 1.Opracowanie dokumentacji projektowej . 2.Uzyskanie pozwolenia na budowę . 3.Demontaż istniejącego agregatu prądotwórczego PZL WOLA 125 kVA . 4.Dostawa i montaż nowego agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej 300 kVA . 5.Montaż automatyki do współpracy z SZR . 6.Przebudowa rozdzielni głównej (RG) Zespołu . 7.Ułożenie nowego kabla YKY 5x150 pomiędzy agregatem i RG . 8.Remont budynku agregatowni. Szczegółowy zakres rzeczowy robót wraz z szacunkową wyceną zawiera (Program funkcjonalno - użytkowy) . Wymagane parametry agregatu prądotwórczego Moc znamionowa ...............: 300 kVA , Moc przy cos fi = 0,8 ..........: 240 kVa , Prąd szczytowy ...............: 432 A Napięcie znamionowe ........... : 400/230 V, Rodzaj paliwa ........... ....: olej napędowy, Obudowa ...................: bez obudowy , Prąd rozruchowy akumulatora ........: 1200 A , Zbiornik paliwa .............. : na min.10 godz. pracy, Automatyka ................ : do współpracy z SZR, Chłodzenie ................ : powietrzem , Samoczynne załączanie się w razie zaniku napięcia ( autostart) . SZKIC UKŁADU FUNKCJONALNEGO BUDYNKU AGREGATOWNI 1.Agregatownia; 2 . Magazyn; 3. Garaż ambulansu; 4. Pomieszczenie gospodarcze z zapleczem socjalnym; 5 i 6 . Boksy garażowe samochodów osobowych . Zamawiający zamierza wykonać przedmiot zamówienia w dwóch następujących etapach : I ETAP w 2007 r (10 tyg. od daty przekazania frontu robót, który nastąpi do 14 dni po podpisaniu umowy) o zakresie: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę . 2. Demontaż istniejącego agregatu prądotwórczego PZL WOLA 125 kVA . 3. Dostawa i montaż nowego agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej 300 kVA . 4. Montaż automatyki do współpracy z SZR . 5. Przebudowa rozdzielni głównej (RG) Zespołu . 6. Wykonanie niezbędnych robót budowlanych w pomieszczeniu agregatu prądotwórczego , umożliwiających korzystanie z agregatu . II ETAP w 2008 r. (7 tyg. od daty przekazania frontu robót, który nastąpi nie później niż 4 tygodni od pisemnego wezwania wykonawcy do podjęcia realizacji drugiego etapu prac budowlanych)o zakresie: 1. Pozostałe roboty budowlane kończące zamierzenie . 2. Ułożenie nowego kabla YKY 5x150 pomiędzy agregatem i RG . Uwaga: W przypadku przeznaczenia dodatkowych środków w roku 2007 na realizację zamierzeń planowanych na 2008 rok Zamawiający zastrzega sobie prawo do przyśpieszenia realizacji II etapu prac i wezwanie Wykonawcy do ich wykonania jeszcze w 2007 r. IV . Zakres dokumentacji projektowej . Dokumentację projektową należy sporządzić wg zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz. U. Nr. 202 , poz. 2072 z 2004 r ) w wersji papierowej oraz elektronicznej na dyskach CD wg poniższego zakresu : 1.Projekt budowlany wykonawczy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej ......... 5 egz. 2.Przedmiar robót ......: 2 egz. 3.Kosztorys .i zestawienie kosztów zadania.....: 2 egz. 4.Specyfikacja techniczna wykonania o odbioru robót : 2 egz. 5.Wersja elektroniczna poz. 1-4 -CD - ROM ... : 2 kopie Wykonawca zorganizuje minimum dwa spotkania robocze, na których przedstawi proponowane rozwiązania projektowe. Pierwsze spotkanie przed przystąpieniem do opracowania projektu, drugie przed przystąpieniem do sporządzania przedmiaru i kosztorysu. Wartość kosztorysowa zadania pt. ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W AGREGATORNI nie może przekroczyć ceny ofertowej. Kosztorys musi posiadać wyszczególnione pozycje dla etapu I i etapu II. V. Wymagania jakościowe i realizacyjne. Wszystkie materiały, urządzenia i osprzęt użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku . Instrukcje obsługi powinny być w języku polskim . Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji : Na roboty budowlane minimum 36 miesięcy , Na Agregat prądotwórczy 48 miesięcy . Serwis agregatu prądotwórczego powinien znajdować się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej , a stwierdzone usterki usunięte w terminie do 36 godzin od zgłoszenia. Wyłączenia prądu dla Zespołu w czasie prowadzenia robót budowlano - montażowych nie mogą trwać dłużej niż 1 godzinę jednorazowo. W przypadku dłuższej przerwy w zasilaniu Wykonawca zapewni w cenie oferty - zasilanie zastępcze. Łączny czas wyłączenia zasilania dziennie nie może przekroczyć 2 godz./dziennie. VII . Termin realizacji zamówienia . Termin wykonania robót budowlanych i montażowych ustala się na 17 tygodni (w rozbiciu na dwa etapy) licząc od dnia uprawomocnienia się decyzji pozwolenia na budowę z czego : 1.Pierwszy ETAP w 2007 r. : 10 tygodni, 2.Drugi ETAP w 2008 r. : 7 tygodni, VII. Oszacowanie wartości zamówienia. Lp Opis zamówienia Wartość netto ( zł ) 1 ETAP I 237 704,92 2 ETAP II 186 085,08 RAZEM 423 790,00 Szacowanie wartości zamówienia wykonano wg. kosztorysu wskaźnikowego i opisu robót stanowiącego załącznik nr 4. VIII. Wartość robót budowlanych za II etap prac (w przypadku ich wykonania w 2008 r.) będzie waloryzowana wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług ogłaszanym przez GUS. IX. Pozostałe elementy zamówienia 1.Do oferty należy załączyć oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z istniejącym stanem technicznym obiektu i nie wnosi zastrzeżeń co do przewidzianego zakresu robót. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych . 3.Termin realizacji zamówienia - po podpisaniu umowy i protokólarnym przekazaniu frontu robót wyniesie łącznie 17 tygodni. 4.Termin płatności: przelew - do 30 dni. 5.Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w walucie Zamawiającego - PLN dopuszcza się składanie faktur częściowych po wykonaniu pełnego zakresu prac planowanych na dany rok kalendarzowy prac. Rozliczenie na podstawie kosztorysu powykonawczego. Maksymalne wynagrodzenie za wykonany przedmiot umowy - zgodnie z ofertą wykonawcy na podstawie ceny ofertowej. Ostateczna wartość wynagrodzenia ustalona będzie na podstawie kosztorysu Wykonawcy na podstawie cen jednostkowych przyjętych w wysokości podanej w ofercie Wykonawcy oraz ilości faktycznie wykonanych i odebranych robót do kwoty nie wyższej niż maksymalnej ofertowej. 6.Prace budowlane będą prowadzone w trakcie normalnego funkcjonowania Zespołu. Wykonawca będzie uzgadniał z przedstawicielem Zamawiającego harmonogram wykonania robót. Proponowany harmonogram robót obejmujący I etap robót (z ilością dni od i/lub do ) Wykonawca załączy do oferty. 7.Oferta ma zostać sporządzona wg formularza ofertowego. 8.Prace o dużym natężeniu hałasu nie mogą być prowadzone w czasie ciszy nocnej. 9.Wyłączenia napięcia mogą występować tylko za dnia. 10.Kolorystyka elewacji i okładzin wewnętrznych zostanie uzgodniona z Zamawiającym. 11.Ogólne wymagania jakościowe dla używanych materiałów i wyrobów. Zamawiający dopuści do użycia tylko te wyroby i materiały, które: 1.posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych 2. posiadają deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w pkt. 1 i które spełniają wymogi SST. W przypadku materiałów, dla których ww. dokumenty są wymagane przez SST, każda ich partia dostarczona do robót będzie posiadać te dokumenty, określające w sposób jednoznaczny jej cechy. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań będą odrzucone. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokument na potwierdzenie zużycia paliwa przez agregat z kartą katalogową (opisem)producenta agregatu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wg opisu w przedmiocie zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 119

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy potwierdzą spełnienie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 poprzez złożenie w ofercie dokumentów wymienionych poniżej oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowania /wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/ tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. Wykonawców, których kierownik(-cy) budowy posiada(-ją) uprawnienia zgodnie z prawem budowlanym do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej i elektrycznej. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Wykonawców, którzy dysponują minimum 10 osobami (w tym: pracownikami budowlanymi, 3-ema elektrykami, tynkarzami, itp.) zdolnymi do wykonywania robót określonych w przedmiocie zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawców, którzy są w stanie skredytować przez okres 2 miesięcy wykonywanie robót budowanych o wartości 290.000. zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj. Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /załącznik nr 3/; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi przedmiotu zamówienia ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. zużycie paliwa 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: w wersji elektronicznej - bezpłatnie, w wersji papierowej - 0,24 zł/str. + koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 13:00, Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4 45-221 Opole Dział Administracyjno - Techniczny.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.