Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-25
Katowice: Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na sieci dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA w Katowicach Rejon w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 20812 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-016 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na sieci dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA w Katowicach Rejon w Zawierciu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na sieci dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA w Katowicach Rejon w Zawierciu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 44.13.20.00 - Elementy przepustów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 50000,00 PLN słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja): warunek określony w pkt.1 muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy; warunek określony w pkt.2 musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe: 1) Wykonawca musi wykazać przychód (na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) za ostatni rok obrachunkowy w wysokości nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, dane należy podać za cały okres. 2) Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. 3) Wykonawca musi dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Powinien dysponować: a) min. 1 osobą z uprawnieniami w branży budowlanej do kierowania robotami w specjalności mostowej z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych; b) min 1 osobą z uprawnieniami w branży budowlanej do kierowania robotami w specjalności drogowej z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót instalacyjnych; c) min. 4 osobami przeszkolonymi w zakresie kierowania ruchem drogowym w sytuacja awaryjnych. 4) Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do ich udostępnienia: a) min. 2 walcami wibracyjnymi chodnikowymi 2,5Mg; b) min. 2 płytami wibracyjnymi; c) min. 2 piłami do cięcia asfaltu; d) min. 1 remonterem lub urządzeniem alternatywnym; e) min. 1 koparką kołową lub koparko-ładowarką o pojemności min.0,25m3; f) min. 1 agregatem do spawania elektrycznego min. 300A; g) min.1 zestawem do spawania gazowego; h) min. 2 piłami spalinowymi, łańcuchowymi do drewna; i) min. 1 samojezdnym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgniku min. 6,0m; j) min. 2 samochodami samowyładowczymi o ładowności pow. 10Mg; k) min. 1 samochodem z urządzeniem do ciśnieniowego czyszczenia kanałów w sieci (np. typu WUKO SC); l) min. 4 przyczepkami sygnalizacyjnymi dla robót drogowych wg wymagań zawartych w odrębnych przepisach; ł) min 1 przenośną sygnalizacją świetlną; m) min. 1 urządzeniem do czyszczenia powierzchni metalowych i betonowych; n) min. 2 wibratorami pogrążanymi; o) min. 4 kosami spalinowymi. p) min. 1 kompletem rusztowania stalowego składanego. 5) Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. W szczególności powinien wykazać, że wykonał: a) roboty remontowe na obiektach mostowych (remonty betonowe, naprawa powierzchni betonowych zaprawami bezskurczowymi, wykonywanie nawierzchni chodników z żywic epoksydowych, zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni metalowych i betonowych, konserwacja łożysk) na kwotę min. 600 000,00 zł; b) montaż lub wymiana elementów wyposażenia obiektów (poręcze mostowe, bariery ener-gochłonne, krawężniki, kratki ściekowe) na kwotę min. 150 000,00 zł; c) inne roboty utrzymaniowe na kwotę min. 80 000,00 zł. 6) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać że: a) warunki określony w pkt.1 ÷ 5 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy; b) warunek określony w pkt.6 spełnia każdy z Wykonawców; 8) Zamawiający dokona przeglądu złożonych przez Wykonawcę dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń) i porówna je z dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie wszystkich warunków Zamawiający dokona oceny ofert wg poniższego kryterium: Cena: znaczenie 100%.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami (wydanymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): a) właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat; b) właściwego Oddziału ZUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne; lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4÷8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 6) Oświadczenie Wykonawcy o wysokości przychodów firmy za ostatni rok obrachunkowy wraz z informacją o bankach kredytujących Wykonawcę oraz o wysokości dostępnego kredytu ( potwierdzone sprawozdaniem finansowym za wyżej wymieniony okresy, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania potwierdzone innymi dokumentami określającymi obroty oraz zobowiązania i należności). 7) Informację o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego. 8) Informację o narzędziach, urządzeniach i środkach transportu, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia. 9) Informację o doświadczeniu Wykonawcy wraz z dokumentami poświadczającymi, że wszystkie wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Zawierciu
42-400 Zawiercie, ul. Towarowa 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 11:00, miejsce: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w Katowicach REJON w Zawierciu 42-400 ZAWIERCIE, ul. TOWAROWA 24 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
więcej: Elementy przepustów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





