eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare BabiceDostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Stare Babice



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Stare Babice: Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Stare Babice
Numer ogłoszenia: 208065 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice , Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.stare-babice.waw.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Stare Babice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dane uszczegóławiające przedmiot zamówienia: Samochód fabrycznie nowy, z homologacją, rok produkcji 2008, z możliwością przewozu 15-tu osób (z kierowcą), w tym 3 osób na wózkach inwalidzkich PARAMETRY TECHNICZNE: 1. Silnik turbo diesel, 2. Liczba cylindrów - 4 3. Moc maksymalna - co najmniej 120 KM 4. Pojemność skokowa - nie mniejsza niż 2500 cm? 5. 6-biegowa manualna skrzynia biegów NADWOZIE: 1. Lakier metalik 2. Osłony nadkoli 3. Drzwi boczne przesuwne z prawej strony 4. Wszystkie szyby termoizolacyjne 5. Okno otwierane w przestrzeni pasażerskiej 6. Drzwi tylne dwuskrzydłowe pionowe z oknem (ogrzewanym) i wycieraczką 7. Układ siedzeń w kabinie kierowcy 1+2 8. Poręcz zabezpieczająca znajdująca się przed fotelem zamontowanym przy drzwiach przesuwnych 9. Uchwyt ułatwiający wsiadanie, zamontowany przy drzwiach bocznych kabiny kierowcy 10. Wodoodporna wykładzina podłogowa przedziału tylnego antypoślizgowa 11. Wyłożenie ścian bocznych, sufitu oraz słupków bocznych miękką tapicerką 12. Możliwość przewozu trzech osób na wózkach inwalidzkich 13. Pasy do mocowania wózków inwalidzkich (3 komplety) 14. Pasy do mocowania osób niepełnosprawnych (3 komplety) 15. Wprowadzanie wózków inwalidzkich przez drzwi boczne przesuwne 16. Najazdy z powłoką antypoślizgową umożliwiające wprowadzanie wózków do pojazdu 17. Układ foteli w pojeździe : tył pojazdu : jeden rząd z 4 fotelami, strona lewa : trzy rzędy po dwa fotele, strona prawa : dwa rzędy pojedynczych foteli. 18. Wyposażenie foteli : zintegrowany zagłówek, biodrowe pasy bezpieczeństwa, regulacja oparcia, podłokietnik z płynną regulacją (5 sztuk). 19. Możliwość łatwego demontażu siedzeń w części pasażerskiej 20. Wyposażenie w górnej tylnej części pojazdu w pomarańczowe lampy ostrzegawcze WYMIARY: 1. Rozstaw osi - co najmniej 3900 mm 2. Długość całkowita - co najmniej 5800 mm 3. Szerokość całkowita ( bez lusterek ) - co najmniej 1900 mm 4. Wysokość całkowita ( bez anteny ) - co najmniej 2200 mm WYMAGANE WYPOSAŻENIE: 1. Tachograf cyfrowy 2. Immobiliser 3. Autoalarm 4. Centralny zamek 5. Klimatyzacja 6. Lusterka boczne podgrzewane, elektrycznie ustawiane (po stronie kierowcy asferyczne) 7. Elektrycznie otwierane szyby 8. Rolety przeciwsłoneczne na bocznych oknach, ustawiane manualnie 9. Regulacja wysokości fotela kierowcy 10. Kolumna kierownicza z możliwością regulacji w dwóch płaszczyznach 11. Radioodtwarzacz z CD BEZPIECZEŃSTWO: 1. System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania 2. System zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie przekazywanego w czasie jazdy przez silnik zbyt dużego momentu obrotowego 3. Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania 4. Przednie poduszki dla kierowcy i pasażera 5. System zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem 6. Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego zapobiegająca poślizgowi jednego z napędzanych kół, tracącego przyczepność podczas ruszania w niekorzystnych warunkach drogowych 7. Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu 8. Wspomaganie układu kierowniczego z kolumną kierownicy regulowaną w dwóch płaszczyznach INNE: 1. Świadectwo homologacji 2. Karta pojazdu 3. Instrukcja obsługi 4. Wykonawca wyda pojazd wraz z całą dokumentacją umożliwiającą rejestrację pojazdu jako autobus, w tym instrukcję obsługi, dokumenty gwarancyjne 5. Ubezpieczenie OC, AC, NW na autobus, Zamawiający zawrze we własnym zakresie po dostarczeniu samochodu. GWARANCJA: 1. Wykonawca udzieli bezpłatny serwis na cały pojazd minimum 24 miesiące, bez limitu kilometrów 2. Co najmniej 24 miesiące na powłoki lakiernicze 3. Co najmniej 144 miesiące na perforację nadwozia 4. Gwarancja będzie liczona od dnia odbioru końcowego pojazdu przez Zamawiającą 5. Naprawy gwarancyjne muszą być wykonane w ciągu 48 godzin od daty zgłoszenia. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu, Wykonawca zapewni transport zastępczy. 6. Punkt serwisowy nie może być oddalony od siedziby Zamawiającej więcej niż 150 km..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani Wykonawcy: 1) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 5 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze tj. posiadający odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty; 3) posiadający aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania oferty; 4) posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy dwóch podobnych zadań - zał. 2 (Wykonawca w okresie 3 lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o parametrach technicznych i jakościowych zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów- zał. 6. 5) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia, oferenci zobowiązani są załączyć: I. zał. 1 Oferta wykonawcy. zał. 2 Wykaz zamówień: Wykonawca w okresie 3 lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia (tj. dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych) o parametrach technicznych i jakościowych zbliżonych do przedmiotu zamówienia, II. Wymagane dokumenty. Zał. 3 Wypis z KRS lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zał. 4 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacaniu podatków. Zał. 5 Zaświadczenie ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami należnych składek. Zał. 6 Listy referencyjne od Inwestorów. Uwaga: Zał. 3 - 5 muszą zostać wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zamiast dokumentów określonych wyżej jako zał. 3,4, i 5, składa dokumenty przewidziane w § 2 rozporządzenia rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605). W przypadku gdy Wykonawcy zamierzają wspólnie ubiegać się o zamówienie, ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiająca zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III Parafowany na każdej stronie wzór umowy. Uwaga: Informacje powyższe muszą być udzielone w formie pisemnej. Wypełnione formularze, dokumenty i oświadczenia stanowią załącznik do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stare Babice ul. Rynek 32 05-082 Stare Babice Zespół Obsługi Finansowej pok. 35 tel. (022) 722-90-78 Osoba prowadząca - Adolf Jarkowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Babice ul. Rynek 32 05-082 Stare Babice Sekretariat pok.18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.