Ogłoszenie z dnia 2008-09-02
Poznań: Dostawa systemu do archiwizacji i analizy elektrofizjologicznej - EP Lab
Numer ogłoszenia: 208042 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax. 061 8691695.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.spsk2.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu do archiwizacji i analizy elektrofizjologicznej - EP Lab.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjny rejestrator do badań elektrofizjologicznych (EP lab) Tabela 1 KOMPUTER STERUJĄCY I WYPOSAŻENIE 1 dwurdzeniowy procesor klasy x86 dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, taktowany zegarem o częstotliwości min 1,6 GHz na rdzeń; pamięć cache drugiego poziomu min. 2048 KB RAM min. 1024 MB HDD min. 80 GB SATA Napęd CD DVD-RW Karta sieciowa min. 10/100 Mbit (RJ 45) Klawiatura i mysz optyczna Minimum dwa porty USB z przodu obudowy 2 Monitory LCD o przekątnej min. 21 - min. 2 szt., o rozdzielczości min. 1600 x 1200 pixeli, każdy z monitorów kontrolowany własną kartą graficzną. 3 Oprogramowanie min. Windows XP wraz z pakietem biurowym MS Office 4 Transformator izolujący, przewody sygnałowe, kable zasilające 5 Drukarka laserowa - wydruk czarno-biały 6 Wózek jezdny, biurko pod zestaw aparatury 7 Interfejs dla dostępnych na rynku stymulatorów 8 Interfejs dla dostępnych na rynku generatorów 9 Archiwizacja na dysku CD lub DVD z poziomu oprogramowania do badań elektrofizjologicznych 10 Sterowanie systemu za pomocą klawiatury i myszy systemowej 11 Zapis danych bezpośrednio na twardym dysku Tabela 2 WZMACNIACZ ELEKTROFIZJOLOGICZNY 1 Minimum 56 kanałów wewnątrzsercowych oraz 12 kanałów EKG, 4 kanały ciśnieniowe, 2 dla urządzeń zewnętrznych 2 Przetwornik A C min. 16- bitowy 3 Wzmacniacz o budowie modułowej 4 Min. 2 prędkości próbkowania Tabela 3 OPROGRAMOWANIE DO BADAŃ ELEKTROFIZJOLOGICZNYCH 1 Interaktywne okno - LOG umożliwiające zapis wszystkich wydarzeń podczas badania oraz pełną edycję wydarzeń i wprowadzanie komentarzy 2 Skala szybkości od 6 mm s do min. 800 mm s na ekranie czasu rzeczywistego 3 ilość możliwych do wyświetlenia kanałów na ekranie czasu rzeczywistego min. 70 4 Funkcja akwizycji i przechowywania obrazu fluoroskopii 5 Automatyczne gromadzenie danych o parametrach ablacji oraz ich prezentacja w postaci cyfrowej i graficznej 6 Możliwość definiowania grup kanałów i wprowadzania zmian dla całej grupy (np. wzmocnienie, filtry, itp.) 7 Możliwość ustawienia impulsu stymulującego w dowolnym kanale 8 Możliwość zdefiniowania dowolnej ilości kanałów stymulacyjnych 9 Możliwość definiowania dowolnej ilości stron wyświetlania dla kanałów 10 Możliwość definiowania dowolnej ilości skrótów do kanałów stymulacji w oknie czasu rzeczywistego 11 Funkcja pozwalająca na wybór wzorca zespołu QRS i porównanie jego morfologii z kolejnymi pozyskiwanymi w zapisie zespołami QRS realizowana w czasie rzeczywistym 12 Funkcja obliczania stopnia dopasowania morfologii sygnałów oraz prezentacja zgodności w postaci cyfrowej i graficznej 13 Funkcja odejmowania załamka T i wyodrębnienie z pozyskanego zapisu załamka P realizowana w czasie rzeczywistym 14 Funkcja analizy dopasowania morfologii wzorca do pozyskiwanych sygnałów realizowana bit-to-bit 15 Automatyczna detekcja impulsu stymulatora, aplikacji RF, arytmii 16 Automatyczna akwizycja parametrów stymulacji i jej prezentacja w oknie - LOG dla kolejnych kroków stymulacji 17 Tryb pracy wyzwalany triggerowany 18 Prezentacja Holtera 19 Funkcja Emergency Pacing z pominięciem wzmacniacza (bezpośrednio ze stymulatora) 20 Oglądanie przebiegów i ich analiza w czasie rzeczywistym 21 Przeglądanie zarejestrowanych przebiegów i ich analiza 22 Możliwość dowolnej konfiguracji kanałów przez użytkownika 23 Niezależne ustawienie parametrów sygnałów w każdym kanale wewnątrzsercowym (np. wzmocnienie, filtry, itp.) 24 Możliwość konfiguracji protokołów badania 25 Funkcja mapowania stymulacji 26 Możliwość tworzenia komentarzy dla gromadzonych danych i ich dalszej łatwej analizy 27 Możliwość analizy przebiegów 28 Możliwość wykonywania pomiarów odstępów 29 Możliwość wydruku ekranu 30 Możliwość tworzenia raportów z badania 31 Tworzenie prezentacji oparte na aplikacji Microsoft Power Point Tabela 4 INNE 1 Gwarancja - minimum 24 miesiące 2 Certyfikat jakości lub Deklaracja zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej 3 Wniosek lub zgłoszenie wyrobu do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych 4 bezpłatna aktualizacja oprogramowania do nowych wersji w okresie gwarancji 5 szkolenia personelu z zakresu obsługi rejestratora w ilości 60 godzin po dostawie i uruchomieniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp zobowiązani są złożyć następujące oświadczenie: a)Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum 3)Dodatkowe oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę złożoną przez Wykonawcę: a)Katalogi, ulotki i opisy techniczne zawierające szczegółowe dane zaproponowanych produktów (dane szczegółowe przedmiotu zamówienia), które umożliwią potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego. Wymagania określone zostały przez Zamawiającego w Dodatku nr 1 do siwz. b)Oświadczenie Wykonawcy o tym, że zainstaluje i uruchomi przedmiot zamówienia na ryzyko własne oraz przeszkoli personel z zakresu obsługi systemu do archiwizacji i analizy elektrofizjologicznej EP - lab po jego wcześniejszym uruchomieniu w ilości 60 godzin. c)Dla wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów: W klasie I oraz IIa deklarację zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty, W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty, Są to dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodnie z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych. Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny im. H. Święcickiego UM w Poznaniu
ul. Przybyszewskiego 49
60-355 Poznań
budynek O, pokój 5 a.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital Kliniczny im. H. Święcickiego UM w Poznaniu ul. Przybyszewskiego 49 60-355 Poznań Kancelaria Ogólna Szpitala, wejście C.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





