eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzodkowoTermomodernizacja budynku administracyjnego w Domu Pomocy Społecznej w Kobysewie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Przodkowo: Termomodernizacja budynku administracyjnego w Domu Pomocy Społecznej w Kobysewie.
Numer ogłoszenia: 207929 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Kobysewo 14, 83-304 Przodkowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 6851285, fax 0-58 6819798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipzp.pl http://dps.kobysewo.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku administracyjnego w Domu Pomocy Społecznej w Kobysewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych tj. termomodernizacji budynku administracyjnego Domu Pomocy Społecznej w Kobysewie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót budowlanych oraz kosztorys ofertowy na wyżej wymienione roboty, który jest wiążący dla Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie działalności wykonawcy oraz prowadzi działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: a) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; b) wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary; c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; 3. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana (na każdej stronie) przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika lub radcę prawnego lub adwokata bądź notariusza. 4. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 5. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. 6.Oferta musi zawierać wszystkie dokumenty i druki wymagane przez Zamawiającego. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią wzory dokumentów i Wykonawcy mogą przedstawić je w innej formie graficznej, jednak muszą one zawierać wszystkie sformułowania i określenia przedstawione przez Zamawiającego we wzorach załączników. Niedopuszczalne jest dopisywanie, umieszczanie innych dodatkowych nie wymaganych informacji na druku oferty lub pomijanie przedstawionych we wzorach sformułowań. Dodatkowe informacje zawarte w ofercie nie będą brane pod ocenę. 7. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. 8. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert. 9. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 10. Oferta wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznana będzie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Zaakceptowany projekt umowy (Załącznik nr 3). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (kierownictwo robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w branży ogólnobudowlanej) (Załącznik nr 6 do SIWZ). W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Dokumenty określające rachunek zysków i strat za okres ostatnich dwóch lat (2005 i 2006), a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl lub http://dps.kobysewo.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Kobysewo 14 83-304 Przodkowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Kobysewo 14 83-304 Przodkowo Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.