eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa bonów towarowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Opole: Dostawa bonów towarowych
Numer ogłoszenia: 207878 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Opolu, ul. Ozimska 60A, 45-368 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5415400, 5415566, fax 077 5415406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w wersji papierowej o łącznej wartości nominalnej 103 050,00zł, według nominałów: Bon towarowy o wartości nominalnej 100zł 572 szt. Bon towarowy o wartości nominalnej 50zł 637 szt. Bon towarowy o wartości nominalnej 20zł 560 szt. Bon towarowy o wartości nominalnej 10zł 280 szt. 2. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego. 3.Pod pojęciem bonów towarowych [dalej bony] należy rozumieć znaki legitymacyjne na okaziciela podlegające wymianie na towary i usługi spełniające poniższe wymagania: a) minimalny termin ważności (możliwości ich realizacji) do 31 grudnia 2008r. b) placówki sprzedaży akceptujące bony muszą się znajdować na terenie województwa opolskiego oraz przynajmniej jedna z nich musi znajdować się na terenie miasta Opola i przynajmniej jedna musi być sklepem wielkopowierzchniowym (powierzchnia sprzedaży powyżej 400m2) c) uprawniają do zakupu artykułów spożywczych, przemysłowych (w tym sprzęt AGD, RTV, inne artykuły gospodarstwa domowego), odzieży, obuwia, chemii gospodarczej. d) muszą być zabezpieczone przed sfałszowaniem i dostarczone w formie niewymagającej stemplowania lub cięcia przez Zamawiającego. e) Wykonawca na własny koszt w terminie 5 dni od zawiadomienia wymienia wszystkie bony dostarczone jako uszkodzone lub nie akceptowane przez placówki wymienione w dostarczonym wraz z ofertą wykazie. 4 Zamawiający nie dopuszcza składania oferty na bony w postaci elektronicznej (karty elektroniczne)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 7.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 7.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 7.1.5. wyrażają zgodę na zawarcie umowy, której projekt przedstawiony jest w załączniku nr 3 do SIWZ, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia-nie spełnia. 7.2.2. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa powyżej nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów: 7.2.2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 4 do SIWZ). 7.2.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7.2.2.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7.2.2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7.2.2.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.2.2.6. Zamiast zaświadczenia, o którym mowa w pkt 7.2.2.5 Wykonawca może złożyć oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.3 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów. W przypadku gdy oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie, (np. jako KONSORCJUM lub SPÓŁKA CYWILNA) obejmujące dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, oferta powinna spełniać łącznie minimalne warunki podmiotowe dotyczące Wykonawców, zamieszczone w pkt 7.1. 7.4 w przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum / Spółka Cywilna), odpis lub zaświadczenie o którym mowa w pkt. 7.2.2 składa każdy z Partnerów / Wspólników. 7.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605); 7.6 W przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo jednoznacznie wskazujące na uprawnienie do złożenia oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, wymienione w dokumencie rejestrowym. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub potwierdzone notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Liczba placówek realizujących bony na terenie miasta Opola - 15
  • 3. Liczba placówek realizujących bony na terenie woj. opolskiego, z wyłączeniem miasta Opola - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.opole.so.gov.pl oraz w siedzibie Zamawiającego (pok nr 8).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 13:45, miejsce: Sąd Rejonowy w Opolu, ul. Ozimska 60A, 45 - 368 Opole, Biurze Podawcze Sądu pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.