Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Łomża: Dostawa części i materiałów służby łączności
Numer ogłoszenia: 207848 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1511 , Aleja Legionów 133, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 22 281 52 95, faks 22 281 52 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części i materiałów służby łączności.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa części i materiałów służby łączności, których rodzaj, ilości szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz części i materiałów służby łączności ZADANIE NR 1 - Części do aparatu telefonicznego AP - 82 ( 5 poz. asortymentalnych) ZADANIE NR 2 - Części do radiotelefonu Motorola P - 200 (2 poz. asortymentalne) ZADANIE NR 3 - Materiały ( 13 poz. asortymentalnych) ZADANIE NR 4 - Części komputerowe ( 3 poz. asortymentalne) ZADANIE NR 5 - Części do radiostacji R - 123 ( 5 poz. asortymentalnych) ZADANIE NR 6 - Części do radiostacji R - 130 ( 1 poz. asortymentalna) ZADANIE NR 7 - Części do radiostacji R - 173 ( 7 poz. asortymentalnych) ZADANIE NR 8 - Części do radiostacji R -3501 ( 1 poz.asortymentalna) ZADANIE NR 9 - Części do telefonu R - 124 ( 1 poz. asortymentalna) Części i materiały oferowane przez Wykonawcę muszą : - być w I gatunku, kategorii, klasie jakości, nieużywane - spełniać odpowiednie normy w dokumentacji technicznej producenta - na produkty chemiczne powinna być karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.55.30.00-4, 32.35.21.00-6, 44.17.60.00-4, 44.31.53.00-4, 39.83.12.40-0, 24.91.00.00-6, 30.23.72.80-5, 32.52.10.00-6, 31.71.11.43-0, 32.52.10.00-6, 32.35.21.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 ) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III 4.3 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 2) Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 3 ) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustawionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, Sztab JW 1511 w pok. Nr 118, od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1400 lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek wykonawcy przesłany faxem.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1511, 18-400 Łomża , 18-400 Łomża , pokój 112..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części do aparatu telefonicznego AP - 82.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa części i materiałów służby łączności, których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz części i materiałów służby łączności. ZADANIE NR 1 - Części do aparatu telefonicznego AP - 82 (5 poz. asortymentowych) Części i materiały oferowane przez Wykonawcę muszą : - być w I gatunku, kategorii, klasie jakości, nieużywane - spełniać odpowiednie normy w dokumentacji technicznej producenta - na produkty chemiczne powinna być karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.55.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części do Radiotelefonu Motorola P - 200.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa części i materiałów służby łączności, których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz części i materiałów służby łączności ZADANIE NR 2 - Części do Radiotelefonu Motorola P - 200 (2 poz. asortymentowych) Części i materiały oferowane przez Wykonawcę muszą : - być w I gatunku, kategorii, klasie jakości, nieużywane - spełniać odpowiednie normy w dokumentacji technicznej producenta - na produkty chemiczne powinna być karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.35.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa części i materiałów służby łączności, których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz części i materiałów służby łączności ZADANIE NR 3 - Materiały (13 poz. asortymentowych) Części i materiały oferowane przez Wykonawcę muszą : - być w I gatunku, kategorii, klasie jakości, nieużywane - spełniać odpowiednie normy w dokumentacji technicznej producenta - na produkty chemiczne powinna być karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 44.17.60.00-4, 44.31.53.00-4, 39.83.12.40-0, 24.91.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Części komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa części i materiałów służby łączności, których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz części i materiałów służby łączności ZADANIE NR 4 - Części komputerowe (3 poz. asortymentalne) Części i materiały oferowane przez Wykonawcę muszą : - być w I gatunku, kategorii, klasie jakości, nieużywane - spełniać odpowiednie normy w dokumentacji technicznej producenta - na produkty chemiczne powinna być karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.23.72.80-5, 30.23.74.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Części do Radiostacji R - 123.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa części i materiałów służby łączności, których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz części i materiałów służby łączności ZADANIE NR 5 - Części do Radiostacji R - 123 (5 poz. asortymentowych) Części i materiały oferowane przez Wykonawcę muszą : - być w I gatunku, kategorii, klasie jakości, nieużywane - spełniać odpowiednie normy w dokumentacji technicznej producenta - na produkty chemiczne powinna być karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.35.21.00-6, 31.71.14.30-6, 31.51.92.00-9, 32.35.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Części do Radiostacji R - 130.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa części i materiałów służby łączności, których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz części i materiałów służby łączności ZADANIE NR 6 - Części do Radiostacji R - 130 ( 1 poz. asortymentalna) Części i materiały oferowane przez Wykonawcę muszą : - być w I gatunku, kategorii, klasie jakości, nieużywane - spełniać odpowiednie normy w dokumentacji technicznej producenta - na produkty chemiczne powinna być karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.35.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Części do Radiostacji R - 173.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa części i materiałów służby łączności, których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz części i materiałów służby łączności ZADANIE NR 7 - Części do Radiostacji R - 173 (7 poz. asortymentowych) Części i materiały oferowane przez Wykonawcę muszą : - być w I gatunku, kategorii, klasie jakości, nieużywane - spełniać odpowiednie normy w dokumentacji technicznej producenta - na produkty chemiczne powinna być karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.35.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Części do Radiostacji R- 3501.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa części i materiałów służby łączności, których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz części i materiałów służby łączności ZADANIE NR 8 - Części do Radiostacji R- 3501 (1 poz. asortymentalna) Części i materiały oferowane przez Wykonawcę muszą : - być w I gatunku, kategorii, klasie jakości, nieużywane - spełniać odpowiednie normy w dokumentacji technicznej producenta - na produkty chemiczne powinna być karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.35.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Części do Telefonu R - 124.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa części i materiałów służby łączności, których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz części i materiałów służby łączności ZADANIE NR 9 - Części do Telefonu R - 124 (1 poz. asortymentalna) Części i materiały oferowane przez Wykonawcę muszą : - być w I gatunku, kategorii, klasie jakości, nieużywane - spełniać odpowiednie normy w dokumentacji technicznej producenta - na produkty chemiczne powinna być karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.35.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Remont chodników w ciągu dróg powiatowych nr 1946B i 1953B w m. Szczepankowo
- Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rej. w Grajewie, Sądu Rej. w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rej. w Zambrowie.
- Świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - instalacyjnych związanych z wymianą stolarki okiennej w Pawilonie H.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1909B o dł. ok. 0,55 km w obrębie m. Grzymały, gm. Nowogród (II postępowanie)
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy wraz z rozbudową budynku położonego przy ulicy Spółdzielczej 74 w Łomży na potrzeby Mediateki
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa redundantnego miksera video do systemu TV na sali posiedzeń Senatu.
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- "Zmianę sposobu ogrzewania, wykonanie izolacji piwnic oraz robót towarzyszących w budynku mieszkalnym w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 248. Zadanie inwestycyjne OS W08 Szczecin"
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
więcej: Kleje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.