Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-20
Wrocław: Konserwacja , naprawy awaryjne i bieżące urządzeń dźwigowych
i dźwignicowych, zainstalowanych w obiektach Politechniki Wrocławskiej.
Numer ogłoszenia: 207816 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja , naprawy awaryjne i bieżące urządzeń dźwigowych i dźwignicowych, zainstalowanych w obiektach Politechniki Wrocławskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz urządzeń dźwigowych i dźwignicowych objętych stałą konserwacją, zainstalowanych w obiektach Politechniki Wrocławskiej zawierają Załączniki Nr 5a,5b,5c, 5d do SIWZ (Załącznik nr 2a,2b,2c, 2d do umowy). Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 8 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów 50.74.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 14 tys. zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji i naprawie awaryjnej i bieżącej urządzeń dźwigowych i dźwignicowych (dźwigi, dźwigi towarowe i osobowe, wciągarki, suwnice, żurawie, podnośnik montażowy, platformy schodowe, podesty ruchome wiszące) o wartości minimum 80.000 tys. zł brutto każda z wymienionych usług. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (Załącznik nr 10 do SIWZ). Do wymienionych w wykazie głównych usług, Zamawiający żąda załączenia dowodów, czy zostały wykonane należycie. Niespełnienie przez Wykonawcę tego warunku spowoduje wykluczenie z postępowania. Dowodami są: poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej W przypadku gdy Zamawiający (Politechnika Wrocławska) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie (Załącznik nr 10 do SIWZ), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże się minimum 6 osobami - które będą brały udział w realizacji niniejszego zamówienia- posiadającymi aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne do konserwacji urządzeń dźwigowych i dźwignicowych wraz z aktualnymi świadectwami kwalifikacyjnymi uprawniającymi do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, prac kontrolno -pomiarowych do 1kV, W tym a) przynajmniej jedna z wymienionych 6 osób posiadała zaświadczenie kwalifikacyjne do konserwacji wszystkich urządzeń wymienionych w załączniku 5a, 5b,5c 5d do SIWZ (załącznik 2a,2b,2c, 2d do umowy); b) przynajmniej dwie z wymienionych 6 osób posiadały aktualne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku DOZORU w zakresie obsługi, remontów, montażu, prac kontrolno- pomiarowych do 1kV, c) min. 1 osoba posiadała uprawnienia do obsługi dźwigów towarowych, wciągników, suwnic , podestów ruchomych wiszących, d) min. 3 osoby posiadające świadectwo do prac kontrolno- pomiarowych; e) min. 1 osoba posiadała uprawnienia do modernizacji dźwigów o napędzie elektrycznym Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu osób, sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (Załącznik nr 9 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do wymienionego wykazu Wykonawca załączy Oświadczenie, że wymienione osoby, które będą sprawować wymienione funkcje i uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wzór stanowi Załącznik nr 9a do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże się minimum 6 osobami - które będą brały udział w realizacji niniejszego zamówienia- posiadającymi aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne do konserwacji urządzeń dźwigowych i dźwignicowych wraz z aktualnymi świadectwami kwalifikacyjnymi uprawniającymi do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, prac kontrolno -pomiarowych do 1kV, W tym a) przynajmniej jedna z wymienionych 6 osób posiadała zaświadczenie kwalifikacyjne do konserwacji wszystkich urządzeń wymienionych w załączniku 5a, 5b,5c 5d do SIWZ (załącznik 2a,2b,2c, 2d do umowy); b) przynajmniej dwie z wymienionych 6 osób posiadały aktualne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku DOZORU w zakresie obsługi, remontów, montażu, prac kontrolno- pomiarowych do 1kV, c) min. 1 osoba posiadała uprawnienia do obsługi dźwigów towarowych, wciągników, suwnic , podestów ruchomych wiszących, d) min. 3 osoby posiadające świadectwo do prac kontrolno- pomiarowych; e) min. 1 osoba posiadała uprawnienia do modernizacji dźwigów o napędzie elektrycznym Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu osób, sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (Załącznik nr 9 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do wymienionego wykazu Wykonawca załączy Oświadczenie, że wymienione osoby, które będą sprawować wymienione funkcje i uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wzór stanowi Załącznik nr 9a do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności: - dopuszcza się zmiany umowy w zakresie wynikającym ze zmiany przepisów prawa, mające wpływ na termin wykonania usługi lub sposób prowadzenia usług, - dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy- w przypadku zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą, tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej; dopuszcza się zmianę zakresu umowy - w przypadku ograniczenia lub wyłączenia z realizacji przez Zamawiającego urządzeń wchodzących w skład zakresu podanego w załącznikach do SIWZ i składających się na przedmiot umowy, tym samym Zamawiający obniży wynagrodzenie odpowiednio do ceny wyłączonego zakresu; dopuszcza się zmiany personalne - osób przewidzianych do realizacji usługi przez strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w ofercie;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych
Politechniki Wrocławskiej
ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5,pok. 409
50-370 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5,pok. 409 50-370 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia poza- i dojelitowego, koncentratów do dializy na 2 lata.
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
- Świadczenie usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ: KMP Jelenia Góra, KPP Środa Śląska, KPP Polkowice.
- SZP/243-335/2025 Dostawa elektrodynamicznego wzbudnika z poziomym stolikiem wraz z akcesoriami dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Sprzątanie pomieszczeń: pokoje biurowe, sala operatorska, sala szkoleniowo-konferencyjna, korytarze, klatka schodowa, szatnie, zaplecze socjalne, pomieszczenia sanitarne, pomieszczenie piwniczne
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna wind oraz platform dla osób niepełnosprawnych zlokalizowanych w Oddziale Terenowym Kujawsko - Pomorskim
- Dostawa, Demontaż i Montaż 2 wind towarowych w Domu Pomocy Społecznej w Łomży - drugie postępowanie
- Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala im Św. Ojca Pio w Przemyślu
- Kompleksowa obsługa techniczna urządzeń dźwigowych w obiektach Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





