eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraLikwidacja barier architektonicznych w otoczeniu Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze, ul. J. Słowackiego 29 wraz z zagospodarowaniem terenu zielonego - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Zielona Góra: Likwidacja barier architektonicznych w otoczeniu Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze, ul. J. Słowackiego 29 wraz z zagospodarowaniem terenu zielonego - etap I
Numer ogłoszenia: 207793 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Al. Słowackiego 29, 65-326 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3202064, 3205718, fax. 068 3200812.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.bipzielonagora.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorzadowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja barier architektonicznych w otoczeniu Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze, ul. J. Słowackiego 29 wraz z zagospodarowaniem terenu zielonego - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: - rozbiórka elementów murowanych (cokół ogrodzenia) oraz 3 szt. stopni betonowych na gruncie wraz z wywiezieniem gruzu i utylizacją- 5,82m3, - rozbiórka ciągów pieszych asfaltowych wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i utylizacją - 109,63m2, - rozebranie i wywiezienie wraz z utylizacją obrzeży betonowych - 160,00m, - oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi i korzeni ze spaleniem na miejscu - 405,65m2, - niwelacja terenu pod plac postojowy ze złożeniem nadmiaru ziemi na terenie Domu Pomocy Społecznej we wskazanym miejscu (ok. 100m) - 405,65m2, - wykonanie muru oporowego z kamienia szer. 40cm, wys. 150cm - 16,00mb, - ułożenie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu B20 - 6m, - ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu B20 - 33,00m, - wykonanie nawierzchni placu z kostki betonowej szarej gr. 8cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm na warstwie z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu - 383,13m2, - wykonanie ciągów pieszych o szerokości 1,60m i 1,80m z kostki betonowej w kolorze szarym i czerwonym gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin cementem - I etap - 257,76m2, - ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6cm na podsypce cementowo-piaskowej wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 198,93m, - wykonanie 3 szt. stopni na gruncie z kostki betonowej na ciągu pieszym o szerokości 1,80m - 3 stopnie. UWAGA ! Należy uwzględnić w wycenie, że Zamawiający dysponuje kostką szarą w ilości 16m2 oraz w kolorze czerwonym w ilości 73m2, którą należy wbudować - Wykonawca dostarczy tylko kostkę szarą).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych), zgodnie z art. 45 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn.zm.). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 30.09.2008r., do godziny 10.00. Wadium wniesione w formie gwarancji winno być złożone w kasie Zamawiającego, a kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem złożona w ofercie. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze w Banku Zachodnim WBK, II Oddział w Zielonej Górze, Nr 93 1090 1636 0000 0000 6212 2824 z dopiskiem: Wadium - Likwidacja barier architektonicznych w otoczeniu Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze, ul. J. Słowackiego 29 wraz z zagospodarowaniem terenu zielonego - etap I

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1155 - tekst jednolity) oraz spełniający szczegółowe warunki udziału, którzy: 1. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (ukształtowanie terenu wraz z terenem utwardzonym) i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania, w tym - co najmniej realizacją 2 zadań o wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty każde - potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu; 2. posiadają aktualną polisę oc w zakresie prowadzonej działalności z opłaconą składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. kierownik budowy posiada uprawnienia zgodnie z prawem budowlanym, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawców wraz z ofertą, wyszczególnionych w pkt VI. SIWZ. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony druk Oferta na załączniku nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi- załącznik nr 3; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. art. 22 ust. 1 pkt 3 oraz art. 24 ust. 1 pkt 1 i 2 i ust. 2 ustawy pzp - załącznik nr 4 do SIWZ; 5) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem (ukształtowanie terenu wraz z terenem utwardzonym) i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania, w tym - co najmniej realizacją 2 zadań o wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty każde - załącznik nr 5 - potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie muszą być wystawione przez inwestora dla którego roboty były wykonywane i zawierać wszystkie dane wyszczególnione w załączniku. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie. 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 do SIWZ, 7) stosowne dokumenty stwierdzające uprawnienia osób do pełnienia powierzonych im funkcji oraz dokumenty potwierdzające aktualne członkostwo tych osób w Izbie Samorządów Zawodowych Inżynierów Budownictwa, 8) wypełniony Formularz cenowy wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia (w polskich złotych - do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 11) oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy; 12) oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; 13) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 14) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.bipzielonagora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Al. J. Słowackiego 29, 65-326 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, 65-326 Zielona Góra, ul. Al. J. Słowackiego 29 - pok. nr 102 w terminie do dnia 30.09.2008r. do godziny 10.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.