eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KorfantówNadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa wodociągu grupowego Korfantów w Przydrożu Małym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-20

Korfantów: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa wodociągu grupowego Korfantów w Przydrożu Małym
Numer ogłoszenia: 207790 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40388 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korfantów, ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 4343820 w. 44, faks 077 4343817.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa wodociągu grupowego Korfantów w Przydrożu Małym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa wodociągu grupowego Korfantów w Przydrożu Małym, a także w okresie rękojmi i gwarancji, w zakresie ogólnobudowlanym i technologicznym przebudowy stacji, określonej w dokumentacji budowlanej, obejmującej m.in.: 1. Budowę zbiornika wyrównawczego i pompowni wody zlokalizowanej na terenie Stacji Wodociągowej Przydroże Małe V = 2 x 100 m3, 2. Demontaż wyposażenia technologicznego i energetycznego Stacji Wodociągowej Przydroże Małe, 3. Zagospodarowanie terenu - wymiana ogrodzenia na systemowe z bramą wjazdową i furtkami, chodnik z kostki brukowej betonowej. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia będzie odpowiedzialny m.in. za: 1) dostosowanie godzin pracy do wykonawcy robót budowlanych, 2) monitorowanie postępów w realizacji inwestycji, zgodnie z dokumentacją budowlaną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami, 3) sprawdzanie postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego, 4) sporządzania meldunków z zaawansowania rzeczowo-finansowego robót, 5) uzgodnienie z Zamawiającym, Wykonawcą robót i autorem projektów ewentualnych zmian technologii oraz materiałów wykonania elementów robót, robót dodatkowych lub zamiennych, 6) udział w naradach koordynacyjnych, 7) sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu), 8) udział w komisjach rozruchowych instalacji i obiektów technologicznych, 9) sprawdzania i zatwierdzenia kosztorysów powykonawczych/różnicowych za wykonane roboty, uwzględniając zapisy zawarte w umowie z Wykonawcą robót ogólnobudowlanych, 10) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania ich na budowie, 11) prowadzenie ewidencji kosztów nadzorowanych robót w układzie umożliwiającym udokumentowanie wartości nadzoru inwestorskiego, 12) zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, 13) prowadzenie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych uwzględniając zapisy ujęte w umowie zawartym pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót ogólnobudowlanych, 14) prowadzenie stałych konsultacji i fachowego doradztwa dla Zamawiającego, 15) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, oraz usunięcia wad, 16) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia oraz bezzwłoczne zawiadomienie o tym właściwego organu, 17) zawiadomienie Zamawiającego o wpisie do dziennika budowy dotyczącym wstrzymania robót budowlanych z powodu wykonywania ich niezgodnie z projektem, 18) sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej obiektu budowlanego, 19) egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzenie w porozumieniu z Zamawiającym, a także zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania, 20) udział w odbiorach pogwarancyjnych oraz przeglądach gwarancyjnych, które winny odbywać się raz w roku przez okres trwania gwarancji/ rękojmi, 21) będzie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu, przedłużającego się zwolnienia lekarskiego lub innego powodu, Wykonawca zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych, 22) po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykonanie wszystkich innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót. UWAGA! Wartość robót budowlanych tego zadania, wynikająca z najkorzystniejszej oferty przetargowej wynosi brutto 410.017,43 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie objęte jest pomocą finansową w ramach: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWESDIM Sp. z o.o., ul. Kościuszki 31, 45-062 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5043,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5043,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5043,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.